Zoomtopia EMEA – הכנס השנתי של משתמשי זום – חוזר, ובגדול
הזדמנות לדון בעתיד התקשורת העסקית והעבודה ההיברידית, עם מומחים ידועים, מנהיגים עסקיים ומובילי תעשייה, בכנס המשתמשים הווירטואלי השנתי של זום EMEA, ב-17 בנובמבר 2022
כנס המשתמשים השנתי של זום (Zoom), Zoomtopia EMEA 2022 (זומטופיה), הפנינג וירטואלי שכבר יצר לעצמו לא מעט מעריצים ברחבי העולם – חוזר השנה, ב-17 בנובמבר 2022, עם שורה של דוברים בעלי שם. במסגרת המפגש, שאמור לחקור, לדברי החברה, "מימדים חדשים", האורחים המשתתפים יבקרו במחוזות מעוררי השראה ויקבלו הצצה לעתיד התקשורת.
למשתתפים תהיה גישה לשיחות, דיונים וכן הזדמנויות נטוורקינג עם מנהיגים בולטים ומעוררי מחשבה בתחומם בחמישה ערוצים שונים – מוצר, חווית לקוח, עבודה ושיתוף פעולה היברידיים, נושאים טכניים וסיפורי לקוחות מעוררי השראה – כדי להבטיח חוויה המותאמת במיוחד לתחומי העניין של האורחים.
הכנס הווירטואלי כולל הפעלות אינטראקטיביות, פאנלים אינפורמטיביים של לקוחות, שיחות טכניות ודוברים ואורחים מרתקים.
מבחר מהמפגשים כולל:
- קבלת פנים מאת מייסד ומנכ"ל זום, אריק ס. יואן
- שיחה על חזון ומוצר בהשתתפות דייב גרנט, ראש מחלקת הצלחת לקוחות של זום, ושל עודד גל, מנהל המוצר הראשי של זום
- צ'אט מעורר מחשבה על טכנולוגיה, חופש ופרודוקטיביות, עם ג'וליה הובסבאום, מחברת הספר The Nowhere Office וכתבת של בלומברג וסטפן סטרן, סופר, עיתונאי, פרופסור ובעל טור ב-BBC בפייננשל טיימס ובגרדיאן.
- שיחה עם מדען מוח ומחבר הספר "מקום העבודה הידידותי למוח", פרידריק פבריטיוס
- החשיבות של חברות אירופיות ומיקוד הזדמנויות עסקיות דיגיטליות, על ידי דן ביילר, אנליסט ראשי בפורסטר
"Zoomtopia הוא הזמן עבורנו להפגיש כמה מהאנשים המשפיעים ביותר בתחומם עם המשתמשים והלקוחות שלנו", אמר גרנט, ראש תחום הצלחת לקוחות EMEA בזום. "מובילי השוק הללו, כמו גם המומחים והלקוחות של זום, יחלקו תובנות ויצטרפו להזדמנויות נטוורקינג, כדי לעזור לאנשים להעלות את העסקים היומיומיים שלהם".
"הנושא של השנה הוא חקר מימדים חדשים, ואנו רואים בכך ביטוי פיזי וחגיגה של זום, שמאפשרת להעביר את המשתמשים שלנו למקומות שונים באמצעות פלטפורמה אחת".