תוכן שיווקי

מתקדמים ל-DaaS – מכפיל כוח

הכירו את Daas - Developers as a service - שילוב מפתחות מנוסות וצעירות מהמגזר החרדי בתפקידי פיתוח, בהתאמה אישית לתרבות הארגונית, לטכנולוגיה ולתקציב שלכם

14/07/2022 12:47
מירלי רוטשטיין, מנכ"לית ומייסדת Beyond>Code. עיבוד ממוחשב.

לצוות הפיתוח בתקופה מאתגרת שילוב נשים חרדיות בעולם ההיי-טק אינו מגמה חדשה, אבל בשנה האחרונה חברת Beyond>Code לקחה אותו צעד אחד גדול קדימה, והפכה את התהליך לפרסונלי מתמיד. 

DaaS – מעל ומעבר למיקור חוץ

Beyond>Code מתמחה בשילוב מותאם אישית של מפתחות תוכנה חרדיות מנוסות או מתחילות, בודדות או בקבוצות, כשֵירות – DaaS (ר"ת Developers as a service) – במחלקות הפיתוח בחברות היי-טק וסטארט-אפים.

החיבור הזה אינו טריוויאלי ומחייב התאמה אישית מושלמת בין המועמדת לדרישות המעסיק.

בראש החברה עומדת מירלי רוטשטיין, יועצת ארגונית, עם ניסיון מעמיק מאוד של 20 שנים בעולמות האבחון, הגיוס והניהול בחברות היי-טק.

Beyond>Code – הנשים שמאחורי הקוד

"מעבר לבחינת היכולות המקצועיות של המפתחות שלנו, שנבחרות בקפידה ועובדות בחזית הטכנולוגיה", הסבירה רוטשטיין, "אנו מבצעים תחקיר מעמיק להבנת ה-DNA והתרבות הארגונית של החברה המגייסת, ועד כמה מבנה האישיות של המועמדת וערכיה, מתאימים לחברה. כל זאת בעלות נמוכה יותר מתהליכי גיוס רגילים. כמו כן, כדי להבטיח קליטה מיטבית, אנו שומרים על קשר רציף עם הלקוחות ומלווים את המפתחות שלנו במישור האישי, המקצועי והתעסוקתי".

תגבור משמעותי, איכותי ומשתלם למחלקת הפיתוח

התוצאות כבר נראות בשטח, והביקושים לשירותי DaaS גדלים והולכים.

תמיר א', מנהל פיתוח בחברת היי-טק, שמעסיק ארבע מפתחות של Beyond>Code, סיפר כי "אצלנו בחברה, מגדר ואמונה אינם תירוץ להקלות או הנחות. לכן שמחתי לגלות שהמפתחות שקלטנו במסגרת ה-DaaS הן נשים איכותיות וסופר-מקצועיות, שאפשר לסמוך עליהן. הן משתלבות בקלות ובמהירות בצוות הפיתוח, יש להן מוטיבציה אדירה, דרישות שכר הגיוניות ומעל הכל, הן מגלות נאמנות גבוהה ומחויבות מלאה למשימות ולארגון, ולכן הן מהוות מכפיל כוח משמעותי למחלקת הפיתוח שלנו".

מפתחות ג'וניוריות מהמגזר החרדי – עתודת הפיתוח שלכם  

הביקושים הגבוהים לשירותי DaaS הובילו להשקת שירות נוסף, המספק לחברות היי-טק וסטארט-אפים מענה מושלם, במיוחד בתקופה של הידוק חגורות: מפתחות ג'וניוריות חרדיות.

יחד עם יניב ארד, Beyond>Code הקימה בוטקאמפ (Boot camp) להנדסאיות תוכנה ללא ניסיון בתעשייה, בו הן מעמיקות בשפות הכי מבוקשות שיש היום-NodeJs ו-React.

"לבוטקאמפ היה ביקוש אדיר. בחרנו 20 בנות מתוך 400 מועמדות! הן עברו מבחנים לוגיים ואישיותיים והגענו לנבחרת באמת מדויקת. אני בטוחה שיהוו עתודת פיתוח מעולה ללקוחות שלי ולאלו הפוטנציאליים", אמרה רוטשטיין.

חברות שיבינו את המציאות המשתנה, יחשבו מחוץ לקופסה ולא יחששו מפתרונות גיוס יצירתיים, ייהנו מכוח פיתוח משמעותי, שיסייע להן לצלוח בשלום את האתגרים הניצבים לפתחן.

לקביעת פגישת היכרות ואפיון צרכים צרו קשר דרך הקישורים:

https://www.linkedin.com/in/mirly-rothstein-60189988

https://www.beyondtcode.com

אירועים קרובים