תוכן שיווקי

אקספרדה רכשה את פעילות 1Hit4u; מחזקת את פעילותה בסביבת אורקל

רכישת פעילות 1Hit4u – חברת הייעוץ בהובלת דב היט, ממומחי האורקל הוותיקים והמוערכים בישראל - תכלול גם את מינויו של היט כמנהל תחום באקספרדה, לשם הרחבת הפתרונות המוצעים ללקוחותיה בסביבת אורקל ו-MySQL

19/06/2022 11:07
מימין לשמאל: דב היט, מנהל תחום אורקל באקספרדה, ואביב מדמון, מנכ"ל אקספרדה.

אקספרדה (Experda) – מהחברות המובילות בישראל בפיתוח מוצרים ומתן שירותי מומחה לניהול, תחזוקה, אופטימיזיציה, שרידות ואבטחת מידע לבסיסי נתונים – הכריזה לאחרונה על רכישת הפעילות של חברת 1Hit4u ועל מינויו של בעלי החברה, דב היט, כמנהל תחום אורקל בחברה.

היט – מומחה מערכות הפעלה ובסיסי נתונים, אחד מה-DBA הוותיקים בישראל, ממייסדי חברת ג'ון ברייס (John Bryce) והבעלים של חברת הייעוץ 1Hit4u – יהיה אחראי במסגרת תפקידו על הובלת זרוע אורקל (Oracle) ו-MySQL בחברה, אשר תרחיב את המענה המקצועי שמספקת אקספרדה ללקוחותיה.

אקספרדה

אקספרדה

"עסקת מכירת פעילות 1Hit4u הבשילה ונחתמה מכיוון שמצאתי באקספרדה בית מקצועי חם ונעים", אמר היט.

עוד הוסיפה אהובה היט, מנכ"לית החברה, כי "מהלך זה יאפשר לצוות להמשיך ולשתף בידע הרב של 1Hit4u בעולמות בסיסי הנתונים, לבנות עתודה של מומחי אורקל ו-MySQL מהטובים ביותר בישראל, להרחיב את סל המוצרים שאנו מעמידים לרשות לקוחות אקספרדה, ובכך, לתרום משמעותית לצמיחתם העסקית".

"החיבור בין 1Hit4u לאקספרדה הוא המשך טבעי לשיתוף הפעולה הפורה שלנו עם דב", אמר אביב מדמון, מנכ"ל אקספרדה. "אין לי ספק ש-40 שנות הניסיון של דב, והיכולות המוכחות של צוות המומחים של 1Hit4u בתחום בסיסי הנתונים בסביבת אורקל ו-MySQL, יאפשרו לנו להרחיב את הפעילות באקספרדה. רכישת הפעילות של 1Hit4u תעמיק את הידע הארגוני בתחום זה, תאפשר לנו לשמר את מעמדה של אקספרדה כמובילה בתחום בסיסי הנתונים ותספק ללקוחותינו סל פתרונות מקיף, תחת קורת גג אחת. בהזדמנות זו ברצוני לברך את צוות החברה על הצטרפותם למשפחת אקספרדה ולאחל המון בהצלחה!"

אירועים קרובים