תוכן שיווקי

כללית משיקה אפליקציית לקוחות שמנוטרת ע"י מערכת Glassbox

פרויקט התקשורת הרב-ערוצית של כללית עם לקוחות הקופה, שבו משולבת מערכת Glassbox, זכה בתחרות מצטייני המיחשוב 2021 ● Glassbox משווקת בישראל על ידי נספרו, קבוצת מוצרי התוכנה של נס

30/03/2022 11:28
ליאורה שכטר, סמנכ"לית וראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בכללית שירותי בריאות.

כללית – ארגון הבריאות הגדול בישראל, המוביל מהפכה בתחום הדיגיטל ובהנגשת השירותים ללקוחות בערוצי הדיגיטל השונים – השיקה לאחרונה אפליקציה חדשה עם ממשק חדשני ופשוט, במטרה לחזק את הקשר שלה עם לקוחותיה, ולסייע ללקוחותיה להיות פרואקטיביים בניהול בריאותם.

את השקת האפליקציה מובילים חטיבת מערכות מידע ודיגיטל וחטיבת הקהילה, באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות המסייעות לכללית להנגיש ללקוחות שירותים ברמה הגבוהה ביותר.

"האפליקציה החדשה של כללית כוללת ממשק אינטואיטיבי חכם ופשוט, באמצעותו המטופלים יכולים לנהל את בריאותם, לתקשר עם הרופא המטפל ולקבל תזכורות על הדברים החשובים באמת לבריאותם", אמרה ליאורה שכטר, סמנכ"לית וראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בכללית. שכטר הוסיפה וסיפרה על האפליקציה ש-"היא מעדכנת ומתריעה ללקוחות על המלצות רפואיות מותאמות אישית, שולחת תזכורות לפעולות שעליהם לבצע במסגרת טיפול או מעקב, ומעדכנת את הלקוחות על המצב הרפואי שלהם ושל בני משפחתם. האפליקציה החדשה מתעדפת למטופל את המידע לפי חשיבות ומציפה זאת בכרטיסיות אישיות. באפליקציה החדשה פיתוחים חדשים ונוחים, שמתאימים את עצמם אל המטופלים, והיא חלק ממהלך כולל של שיפור השירותים הדיגיטליים של כללית".

"באמצעות המערכת שדרגנו את נראות האפליקציה הקיימת וביצענו התאמה של ממשק המשתמש למתן חוויית שירות מקסימלית ללקוחות, כולל עיצוב חדשני שיקל על הלקוחות בשימושם בשירותי הרפואה של כללית", הוסיפה שכטר.

כללית עושה שימוש במערכת Glassbox, המסייעת לצוותי כללית ללמוד את קשיי הגלישה של הלקוחות בערוצים הדיגיטליים, ומסייעת לשפר את חווית הלקוחות בהיבטים רבים. Glassbox משווקת בישראל על ידי נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

זכייה ב-IT Awards לשנת 2021

פרויקט התקשורת הרב-ערוצית של כללית עם לקוחות הקופה, שבו משולבת, כאמור, מערכת Glassbox, זכה בתחרות מצטייני המיחשוב (IT Awards) של אנשים ומחשבים לשנת 2021.

"מערכת Glassbox מספקת לארגונים 'עיניים' לגבי אופן השימוש של הלקוחות בשירותים המונגשים להם בערוצי הדיגיטל, ומציפה לארגונים, באופן אוטומטי, את הקשיים שחווים הלקוחות בערוצים, הן טכנולוגיים והן התנהגותיים", אמר הראל עדן, מנהל פתרונות דיגיטל וחוויית לקוח ב-נספרו. "באופן זה, משמשת המערכת ככלי לתמיכה בקבלת החלטות אסטרטגיות, הן בבחירת הטכנולוגיות והן באופן הנגשת השירותים – החל מממשק הלקוח ועד לשיפור התהליכים העסקיים המונגשים ללקוחות".

מערכת Glassbox נמצאת בתהליך פריסה רחב בתוך כללית, במטרה לאפשר לכלל הצוותים לנהל ולפתח את השיח הארגוני הדיגיטלי, חוצה ארגון, הן בין הצוותים העסקיים לצוותים הטכנולוגיים, הן בין הצוותים העסקיים לבין עצמם (כגון בין הדיגיטל לשיווק, בין השיווק לאסטרטגיה, וכדומה) והן בין הצוותים הטכנולוגיים: צוותי הפיתוח, צוותי ה-QA, צוותי הדיגיטל, צוותי ה-UI ועוד.

אודות נספרו

נספרו הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות, המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו.

פרטים נוספים ניתן למצוא ב: www.nesspro.co.il

אירועים קרובים