תוכן שיווקי

וויסנטר וקומבוקס – פתרונות תקשורת מתקדמים למוקדי שירות ומכירות

23/03/2022 13:39
ערן אמרג'י, סמנכ"ל שיווק ב-וויסנטר.

שיתוף פעולה ייחודי בין החברות קומבוקס (CommBox) ו-וויסנטר (Voicenter) יאפשר למוקדי שירות ומכירות לחבר אוטומטית את ערוץ הווטסאפ שלהם למענה טלפוני אינטראקטיבי (IVR) ולספק שירות ללקוחות בכל ערוץ דיגיטלי המועדף עליהם. ארגונים יוכלו גם לנתב שיחות בין הווטסאפ והטלפון, להפעיל בוט, לנטרל בקשות חוזרות ולשלוח הודעות מותאמות אישית בווטסאפ, תוך שימוש בתבניות קיימות, בהתאם לצורך העסקי – מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית וכו'… שתי החברות הודיעו על הפתרונות החדשים באחרונה.

קומבוקס (לשעבר באמפיארד) נוסדה ב-2013 ופיתחה פלטפורמת תקשורת לקוחות רב ערוצית מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לארגונים לעבור טרנספורמציה דיגיטלית רחבת היקף. החברה מציעה פתרונות תקשורת ואוטומציה מתקדמים כמו צ'טבוטים חכמים ותיבת דואר מאוחדת, שמאפשרת לחברות לדבר עם לקוחות בכל ערוץ דיגיטלי: ווטסאפ, מסנג'ר, אינסטגרם, מייל, צ'ט, SMS, טלגרם, וידיאו, קול, מדיה חברתית ועוד.

"חיבור שמשנה את כללי המשחק"

"החיבור שבינינו לבין קומבוקס משנה את כללי המשחק עבור כל ספק שירות", אמר ערן אמרג'י, סמנכ"ל שיווק ב-וויסנטר. "אנחנו מברכים על כל שיתוף פעולה שישפר את חוויית המשתמש ויסייע לשתי החברות לצמוח יחד. עם הפתרון שלנו, חברות יכולות להציע ללקוחותיהן טיפול אישי בטלפון כאשר הם זקוקים לו, תוך כדי תקשורת עם לקוחות אחרים באמצעות הודעות. הדבר הטוב ביותר בפתרון שלנו הוא שהחיבור ל-וויסנטר ולקומבוקס הוא קל ואוטומטי לחלוטין, כנדרש בעולם הדינמי והמהיר הזה".

"אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה החשוב, שמביא את יכולות התקשורת הארגונית שלב אחד קדימה. יחד נוכל לאפשר לארגונים להפוך את המוקדים הטלפוניים שלהם לדיגיטליים, תוך שמירה על זמינות של נציגים חיים בטלפון לטיפול במשימות מורכבות", ציינו אלי ישראלוב ויניב חכים, מייסדים ומנכ"לים משותפים בקומבוקס. לדבריהם, "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לחברות להעניק חוויית לקוח יוצאת דופן באמצעות שירות מותאם אישית סביב השעון, תוך הפיכת משימות חוזרות ותהליכי עבודה מורכבים לאוטומטיים".

וויסנטר מתמחה במתן פתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, שמעניקים שירותי טלפוניה וירטואליים הן לארגונים והן למוקדים טלפוניים בכל קנה מידה, בישראל ובחו"ל. בנוסף, וויסנטר מספקת מגוון כלי API למפתחים שרוצים לממשק בקלות בין שירותי הטלפוניה למערכות המידע של הארגון. על לקוחות החברה נמנים חברות עסקיות גדולות, חברות תקשורת, אתרים בישראל, משרדי ממשלה, עיריות ועוד אלפי לקוחות עסקיים בארץ ובחו"ל.

 

אירועים קרובים