תוכן שיווקי

"הגל החמישי לא ישפיע על ההמשכיות העסקית של לקוחותינו"

משה גרינברג, מנהל חטיבת commercial באמת טכנולוגיות: ״מתחילת הקורונה אנחנו מלווים ארגונים מכל המגזרים ועוזרים להם לצלוח את המשבר, לעבוד מרחוק בבטחה ואפילו להפוך לחד קרן״

02/01/2022 11:30
משה גרינברג, מנהל חטיבת ה-Commercial בחברת אמת טכנולוגיות.

בשבועות האחרונים ארגונים רבים עוקבים בדאגה אחרי זן האומיקרון, שמאפשר לקורונה שוב ״להרים את הראש״ ומצריך מרחק חברתי ועבודה מהבית. היכולת של ארגונים רבים לצמוח דווקא בשעת משבר ואף לייצר הצלחות מסחררות בדמות חברות חד קרן, הנפקות או הגדלת ההון האנושי, טמונה, איך לא, במערכות IT חכמות ובתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחים. לדברי משה גרינברג, מנהל חטיבת ה-Commercial בחברת אמת טכנולוגיות. הצלחה זו אינה שמורה רק לארגוני אנטרפרייז, ״אנחנו מספקים היום מערכות רובסטיות, מתקדמות וחכמות, המותאמות לארגוני ה-Commercial וגורמות למערכות ה-IT שלהן להיות מאפשרות עבור אתגרי הקורונה, לעבודה מרחוק ולמתקפות הסייבר אבל גם עבור הצמיחה העתידית של הארגון".

המשכיות עסקית ברמה הגבוהה ביותר לכל ארגון

גרינברג מספר, שאמת טכנולוגיות ממנפת בהצלחה רבה את הפתרונות והשירותים שהיא מציעה לארגוני האנטרפרייז לטובת ארגוני ה-Commercial ומעניקה להם אותן יכולות ועוצמה באופן המתאים למידותיהם, באופן גמיש וסקלבילי. ״מדובר באפיון, הקמה, ועבודה שוטפת מול היצרנים הטובים ביותר בתחומם״, אומר גרינברג, ומוסיף, כי ״בתחום הענן הפרטי והציבורי אנחנו מאפשרים לחברות מכל הסוגים והמגזרים ליהנות מעבודה איכותית ומתקדמת עם שירותי הענן של AWS ו-Cloud’em. בתחום הסייבר וההגנה על המידע אנחנו מנגישים את ההגנה האופטימלית עם סיסקו, F5 ופאלו אלטו וכמובן בתחום הדטה סנטר והעבודה מרחוק אנחנו מנגישים את קשת הפתרונות של היצרניות המובילות נט-אפ, דל טכנולוגיות, VMware ו-וריטאס.

להתאים את התשתית והדיגיטל לצמיחה הארגונית

״ תחום ה-Commercial צומח מאוד באמת טכנולוגיות ומכפיל את כוח האדם במחלקה מדי שנה בשלוש השנים האחרונות״, מספר גרינברג. ״כמנהל התחום באמת טכנולוגיות, אני יכול להעיד שאנו מספקים מענה אמיתי לצורכי שוק בצמיחה. חטיבת ה-Delivery שלנו גדלה מאוד, והיום עובדים בה כ-150 מהנדסים. אנו שמחים שעשרות לקוחות חדשים מכל הסוגים (מוליכים למחצה, גיימינג, סייבר, פינטק, פיתוח, מסחר ותעשייה) מביעים בנו אמון מדי שנה ומצטרפים לקבלת שירותים מכל הפורטפוליו שלנו בפריסה ארצית. אני מזהה זאת כמהלך מתבקש, יעיל ומותאם אישית לכל ארגון בכל גודל, המאפשר לו לזנק קדימה ולצמוח בצורה סקלבילית מבלי להעמיס עליו תקורות מיותרות״. גרינברג מספר כי כמה חברות מעניינות וחדשות בתחום הגיימינג הגיעו לאמת טכנולוגיות בשלב התחלתי, והיום הן כבר נחשבות לחדי קרן מובילים.

״התאמת העולם הדיגיטלי לצמיחה בכל הרמות שלו – דטה, סייבר, אפליקציות, דבאופס, תקשורת, דטה סנטר וענן – על כל הפורטפוליו ובתפירה אישית, היא לב העניין. מתחילת מגיפת הקורונה כל החברות ביקשו לעבור טרנספורמציה דיגיטלית ברמה זו או אחרת, אבל מבלי להתפשר על מידת האבטחה והניהול הארגוני. אמת טכנולוגיות מצליחה לתת את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר בשוק, להגדיל את הביטחון של הלקוחות בתחום אבטחת המידע ולנהל בצורה מיטבית את פתרונות הענן, התקשורת והדטה סנטר.

אירועים קרובים