תוכן שיווקי

BMC מובילה בגרטנר בפעם השמינית ברציפות

בזכות החזון והביצוע, BMC מדורגת שוב בין המובילים בריבוע הקסם של גרטנר בתחום ה-ITSM

27/12/2021 12:36
סבטלנה סטוליארוב, יועצת תוכנה ראשית לאזור EEMEA ב-BMC.

BMC, מובילה עולמית בפתרונות תוכנה עבור הארגונים הדיגיטליים האוטונומיים (Autonomous Digital Enterprise), הוכרה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2021 בתחום ה-ITSM (ר"ת IT Service Management Tools), זו השנה השמינית ברציפות. פלטפורמת ה-BMC Helix ITSM v. 21.02 קיבלה גם את הציון הגבוה ביותר ב-Advanced-Maturity Infrastructure and Operations (I&O) Case Use בקטגוריית היכולות הקריטיות של ITSM Tools 2021.

הדו"ח מציין את החוזקות של BMC, שבגינן הוכרה כמובילה:

  • ITSM מתקדם: BMC Helix ITSM הינו פתרון ITSM מהדור החדש, בפלטפורמת Helix בענן, שתומך בצרכים של ארגונים ותיקים וגדולים, באמצעות תמיכה מתקדמת בתהליכי ITSM ו-CMDB.
  • גמישות וחדשנות באספקת השירות: BMC הינה מהחברות היחידות בעולם שמספקות כלי ITSM – תשתית מבוססת קונטיינרים, המאפשרת אופציות מגוונות להטמעה הן בענן והן בתשתיות הארגון.
  • תוכנית פיתוח לטווח ארוך: יש ל-Helix BMC תוכנית פיתוח ארוכת טווח, המבוססת על טכנולוגיות AI, לצורך תמיכה בתהליכי ה-ITSM של הלקוחות שלה. כמו כן, היא מציעה אינטגרציה נרחבת עם מערכות נוספות בארגון, ללא צורך בכתיבת קוד ותוך כדי הנגשת היכולת מתקדמות למשתמש דרך Digital Workplace.

"BMC ממשיכה לקדם את פורטפוליו ה-BMC Helix עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות הקיימות כיום של בינה מלאכותית לתחום ה-ITSM – טכנולוגיות AISM – וגם לעולמות ה-AIOps. טכנולוגיות אלה יעזרו לארגונים המתקדמים ביותר בעולם להיות פרודוקטיביים יותר, לפתור בעיות מהר יותר ולספק חוויות דיגיטליות ועכשוויות לעובדיהם", אמרה סבטלנה סטוליארוב, יועצת תוכנה ראשית (Principal Software Consultant) לאזור EEMEA ב-BMC. "אנחנו מאמינים שהמיצוב שלנו בפעם השמינית ברצף כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר הוא הכרה במחויבות, בחדשנות ובנאמנות שלנו כלפי לקוחותינו. ביצועים אלה מנועים על ידי שימוש בבינה מלאכותית ובאוטומציה חכמה. BMC Helix מספקת ללקוחותינו שירות עצמי מתקדם, ידידותי ויעיל, הכולל אוטומציה והיפר אוטומציה מובנות, שמאפשרות הקטנת סיכונים בסביבות שמשתנות במהירות. באופן זה אנחנו מסייעים ללקוחותינו להתקדם ולהפוך לארגון דיגיטלי אוטונומי".

יגאל שחק, מנהל פעילות BMC במטריקס.

יגאל שחק, מנהל פעילות BMC במטריקס. צילום: סטודיו דבש

לדברי יגאל שחק, מנהל פעילות BMC במטריקס, "זו השנה השמינית ברצף ש-BMC מובילה בטבלאות דירוגי האנליסטים בתחום ה-ITSM בעולם, וכך גם בישראל. אני מכיר ומלווה את פעילות השוק בישראל בתחום הזה בעשור האחרון. הלקוחות שלנו שאימצו את הפורטפוליו של BMC הצליחו לעבור את משבר הקורונה והדביקו את קצב ההאצה הדיגיטלי בזכות ניהול התהליכים והאוטומציה שאנחנו מציעים להם. כיף לראות את ההכרה של גרטנר שנה אחר שנה, וזה מחזק את הבחירה ב-BMC כפלטפורמה המובילה בתחום. אני צופה שגם בשנה הקרובה נוכל לקחת את הלקוחות שלנו בבטחה עם BMC אל המסע לענן, ניהול התהליכים, שיפור הבקרה, הדיגיטל והאוטומציה".

אירועים קרובים