מיקרוסופט ו-נס מחזקות את שיתוף הפעולה ביניהן
הוארכה הסמכת ה-Expert MSP של נס, שהיא ההסמכה ברמה הגבוהה ביותר של מיקרוסופט לשותפיה בתחום פתרונות הענן
שיתוף הפעולה ההדוק בין ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט ו-נס (NESS), ממובילות ענף טכנולוגיות המידע, ממשיך להתהדק: ההסמכה מסוג MS Expert Azure Managed Services Partner שמחזיקה נס, הוארכה לאחר תהליך בחינה מעמיק ומקצועי של גוף בדיקה חיצוני מטעם מיקרוסופט העולמית. מדובר בהסמכה ברמה הגבוהה ביותר של מיקרוסופט לשותפיה בתחום פתרונות הענן.
שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם נחלקים למספר רמות הכשרה, כאשר הרמה הגבוהה ביותר, כאמור, הינה Expert MSP. על מנת להחזיק בהסמכת Expert MSP, ההסמכה המקצועית והגבוהה ביותר לתחום ה- Azure של מיקרוסופט, השותף נדרש להוכיח לאורך זמן יכולות טכניות גבוהות ביותר ולעבור תהליך של בחינה על ידי גוף בדיקה אובייקטיבי, הבוחן מגוון תחומים, וביניהם- מתודולוגיה, הטמעה, מכירות ושיווק. הסמכה זו ניתנת לשנה אחת בלבד ומידי שנה, נבחנת מחדש.
מענה מקצה לקצה בעולמות הענן
הסמכת Expert MSP מהווה נדבך משמעותי בשיתוף הפעולה האסטרטגי ורחב ההיקף בין החברות, המאפשר ל-נס להעניק ללקוחות מיקרוסופט, בישראל ובעולם, מענה מקצה לקצה בעולמות הענן. ליכולות אלה חשיבות רבה במיוחד, בעיקר מול ארגוני ענק במשק הישראלי, בהם גופים ציבוריים, ארגונים פיננסיים, ארגוני בריאות, גופי ההיי-טק הגדולים ואחרים, עם בשורת הקמת הדטה הסנטר של מיקרוסופט בישראל.
לאחרונה אף הודיעו החברות על זכייתן במכרז הענן של שירותי בריאות כללית, במסגרתו נס נבחרה להוביל את המסע הדיגיטלי של הארגון והמעבר שלו לשירותי ענן. מדובר באחד המכרזים הגדולים בישראל בתחום שירותי ענן. המכרז הקפדני שנוהל כלל דרישת הסמכות, דרישות ניסיון בפעילויות ופרויקטים ורמת ידע גבוהה בפתרונות ענן. כמו כן כלל המכרז דרישות טכנולוגיות ובקשת התחייבויות מחמירות לגבי אתרי דטה סנטר מקומיים, עמידה בתאריכי הקמה ותכולת שירותים.
במסגרת הסמכת Expert MSP, הקימה נס מרכז מצוינת בענן (CCoE), אשר מספק מסגרת שירותי ערך מוסף ללקוח ברמת התכנים ומעטפת השירותים, החל מניהול לקוח ועד תכנון פתרונות ייעודיים לצרכי הלקוח.
פתרונות מיקרוסופט והדטה סנטר החדש בארץ – נקודת מפנה בשוק
מיכאל חיון, מנהל חטיבת מיקרוסופט ב-נס, אמר: "תהליך הסמכת Azure Expert MSP הינו אחד מתהליכי ההסמכה המורכבים והמאתגרים שיש כיום לארגוני אינטגרציה, ובמיוחד לארגונים גדולים דוגמת חברת נס. הדרישות הינן ללא פשרות להוכחת ידע טכנולוגי, שירותי וניהולי, ניסיון מוכח לביצוע פרויקטים מורכבים ובטכנולוגיות החדישות ביותר, וכן עמידה בתהליכים ונהלי עבודה עדכניים.
שיתוף פעולה רחב ההיקף מול חברת מיקרוסופט הניב פירות משמעותיים בשנה החולפת, ואין לי ספק שככל שהקשרים המקצועיים בין הגופים הולכים ומתהדקים, סל השירותים והליווי שאנו מציעים ללקוחות ילך ויגדל ובהתאם – היקפי הפעילות. אנו משקיעים תשומות ארגוניות רבות לצורך ביצוע הפעילות במסגרת ההסמכה על הצד הטוב ביותר, כחלק ממאמצינו להוביל את השוק בעולמות הענן והאבטחה של מיקרוסופט. הביקוש מצד לקוחות האנטרפרייז לפתרונות אג'יליים, שניתן להתנסות בהם במהירות, ואשר מסייעים בקיצור טווחי הגעה ללקוחות הסופיים של הארגונים, רק הולך וגובר, ואני מאמין שהפתרונות של מיקרוסופט, לצד השקת דטה סנטר מקומי בישראל, מהווים נקודת מפנה בשוק".
לדברי הלית איתן, סמנכ"לית שותפים במיקרוסופט ישראל: "רשת השותפים החזקה של מיקרוסופט בארץ ובעולם היא הזרוע הביצועית שלנו, שמובילה ומלווה את התעשיות השונות בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. אנו מציעים ללקוחותינו פתרונות מדויקים יותר לצרכיהם, תוך שמירה על רמת המקצועיות הטובה ביותר שבכוחנו להציע. לאחר שהשנה הראשונה של פעילות נס במסגרת הסמכתה כשותפת Expert MSP הסתיימה בהצלחה רבה, הארכת ההסמכה הינה מהלך הגיוני ומתבקש. אין לי ספק שהשותפות עם נס תמשיך לאפשר לכולנו לקדם חדשנות ומצוינות בטרנספורמציה הדיגיטלית למשק הישראלי".