"נכפיל את היקף כוח האדם שלנו ב-2022"
כך לדברי רונית קוגלר, מנכ''לית הורייזן טכנולוגיות, בית התוכנה הוותיק מקבוצת אמת מחשוב
מאת: הילל יוסף
"כוח האדם האיכותי בו התברכנו מאפשר לנו לבצע השמות של יועצים מקצועיים, המותאמים באופן אישי לכל לקוח ולקוח. שמנו לעצמנו יעד להכפיל את היקף כוח האדם שלנו בשנת 2022", כך אמרה רונית קוגלר, מנכ"לית הורייזן טכנולוגיות מקבוצת א.מ.ת מחשוב.
הורייזן טכנולוגיות היא בית תוכנה ותיק בשוק הישראלי, החברה מספקת מגוון שירותים בתחום פיתוח מוצרים, לצד שירותי מיקור חוץ במודלים שונים ושירותים מנוהלים. "בדרך זו", אמרה קוגלר, "אנו בהורייזן מעניקים ללקוחותינו פתרונות מיטביים, המסייעים להם להשיג ולשמר יתרון תחרותי בעסקיהם". החברה הוקמה ב-1998, ומאז 2007 היא חלק מקבוצת א.מ.ת מחשוב. בינואר השנה קרן פימי רכשה את השליטה בא.מ.ת מיחשוב תמורת 450 מיליון שקלים. הרכישה בוצעה לפי שווי של 720 מיליון שקלים.
"אנו מציעים קשת רחבה של פתרונות תוכנה", ציינה קוגלר, "בעולמות הדיגיטל, פיתוחי ווב, מובייל, תשתיות, חומרה, ניהול פרויקטים, ניתוח מערכות, בדיקות תוכנה, DBA ועוד". היא הוסיפה כי "יש לנו מרכז פיתוח מתקדם, בו המומחים שלנו מפתחים מגוון מוצרי תוכנה עבור לקוחות החברה".
קוגלר עובדת בהורייזן זה שמונה שנים כסמנכ"לית החברה, ומזה חצי שנה היא המנכ"לית שלה. היא בוגרת ממר"ם, ובעברה הייתה מפתחת ומנתחת מערכות. לאחר מכן עבדה במגדל חברה לביטוח. לפני שהצטרפה להורייזן, עבדה קוגלר בנס טכנולוגיות כסמנכ"לית מיקור חוץ.
"התאמה אישית ללקוח היא המוטו שלנו"
"החברה מונה כ-250 עובדים וצומחת", אמרה. "הלקוחות שלנו הינם מכלל מגזרי התעשייה – חברות היי-טק, סטארט-אפים, ארגונים מהמגזר הפיננסי – חברות ביטוח, חברות אשראי ובנקים, לקוחות מהמגזר הביטחוני והציבורי-ממשלתי. אנו פועלים בכמה מישורים. במישור הארגוני, אנו עורכים בקרות עבודה לפי מדדים ויעדים. בהיבט הלקוח, בטרם אנו מתחילים לפעול אצל הלקוח, אנו עורכים מיפוי של הצרכים שלו, סביבת העבודה הטכנולוגית והאנושית, למידת הפעילות העסקית, כאשר התאמת העל הינה התאמה מדויקת ללקוח".
"התאמה אישית ללקוח היא המוטו שלנו", ציינה. "לחברה אחת נתאים אנשי מקצוע צעירים, ולאחרת – עובדים מנוסים ומבוגרים. בעולם הסייבר, למרות המחסור בשוק בכח אדם מקצועי, אנו מצליחים מצוין בגיוס אנשי הגנת סייבר ואבטחת מידע – תהליך האיתור שלנו מתחיל כבר בשלבי הפעילות הצבאית של המועמדים ולאחר מכן בכלל תעשיית ההייטק
"הבידול שלנו נובע מההון האנושי ועל כך גאוותי", ציינה קוגלר, "צוות הגיוס האיכותי והמקצועי שלנו כולל רכזים/ות המתמחים בטכנולוגיות מתקדמות, בשיטות גיוס עכשוויות ובהתמחויות ברשתות החברתיות. הצוות מבצע את מיון, סינון ואיתור המועמדים המתאימים לפרופיל הנדרש על ידי הלקוח, בצורה המירבית והמיטבית. וכך נחסכים ללקוחות החברה זמן יקר ומשאבים המופנים לאיתור עובדים".
לדבריה, "אנו נתמכים באנשי מקצוע מובילים, המתמחים בעולמות התוכן של גיוס, וזאת במטרה לייעל את תהליכי הגיוס. בחודשים האחרונים אנו רואים את פירות ההשקעה בתחום – זהו אחד ממנועי הצמיחה שלנו". "מימד נוסף", ציינה, "הוא ההכשרות שאנו מעבירים לעובדים שלנו. אנו מגייסים עובדים בכל עולמות התוכן ב-IT: פיתוח בסביבות פתוחות, עבודה בסביבות של שפות ותיקות, דוגמת קובול, מפתחי דיגיטל, ווב, ג'אווה, לעולמות מערכות iOS ואנדרואיד. לעובדים בלתי מנוסים נעניק הכשרות בסיסיות, נכניס אותם לשוק, ואז 'נגדל' אותם, ולעובדים ותיקים נערוך העמקות בתחומי פעילותם".
"למרות שיותר מאשר נכפיל את מספר העובדים בשנה הבאה", סיכמה קוגלר, "עדיין נישאר חברת בוטיק, בהיבטי היחס האישי והמקצועי, לצד השירות הממוקד – שנמשיך להעניק למגוון לקוחותינו – זה מה שהם מחפשים. לעובדים נבטיח קידום מקצועי, ליווי אישי צמוד והכשרות. ההון האנושי בהורייזן הינו נר לרגלי החברה, טיפוחו ושימורו הינם מיעדי החברה".