תוכן שיווקי

זו השנה ה-3: היטאצ'י ונטרה ברביע המובילים בריבוע הקסם של גרטנר

היטאצ'י ונטרה מוקמה ברביע המובילים בתחום האחסון הראשי עבור שלמות החזון והיכולת להוציא אותו לפועל

02/11/2021 10:18
מארק אבלט, נשיא תחום תשתית דיגיטלית בהיטאצ'י ונטרה

חברת המחקר גרטנר (Gartner) פרסמה את דו"ח ריבוע הקסם בתחום האחסון הראשי (Primary Storage) לשנת 2021, שבו מוקמה היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברה בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, המתמחה בפתרונות תשתית, ניהול נתונים וניתוח דיגיטליים, ברביע המובילים זו השנה השלישית ברציפות. הדירוג של גרטנר מתבסס על הערכת פורטפוליו מוצרי ה-VSP (ר"ת Virtual Storage Platform) של החברה.

המוצרים שנכללו בהערכה של גרטנר כוללים את סידרת Hitachi VSP 5000 בעלת ביצועים גבוהים, אשר דורגה במקום הראשון בתחום עיבוד טרנזקציות ואיחוד יישומים (Transaction Processing and Application Consolidation), במקום השני בתחום וירטואליזציית שרתים ותשתית שולחן עבודה וירטואלי (VDI) ובמקום השלישי בתחום הקונטיינרים ומקרי הבוחן של פעולות IT בענן, בדו"ח נלווה של גרטנר לשנת 2021 בנושא Critical Capabilities for Primary Storage. מהיטאצ'י נמסר, כי החברה קיבלה את הדירוג בזכות ביצועים חזקים, יכולת ניהול ושרידות.

מערכות ה-VSP של היטאצ'י ונטרה – החל ממערכות ה-high-end ועד למערכות הביניים – חולקות ארכיטקטורת תוכנה משותפת ומערכת הפעלה, המספקות ללקוחות חוויית ניהול פשוטה, אחודה ומוגנת של האחסון. המערכת משולבת עם כלי התוכנה המרכזיים ומבוססי הבינה המלאכותית של היטאצ'י ב-Hitachi Ops Center ומספקת יעילות IT תפעולית משופרת יחד עם עלויות תמיכה וניהול נמוכות יותר, המגובות על ידי אחריות של 100% לזמינות נתונים של היטאצ'י ונטרה. פתרון ה-EverFlex של היטאצ'י, המסופק כשירות, מציע מודל צריכה גמיש לקיבולת ולהגנת נתונים ומביא את הגמישות דמוית-הענן לסביבות הנמצאות באתר של הלקוח.

"היטאצ'י ונטרה גאה על ההכרה המתמשכת כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום האחסון הראשי, הנובעת מההשקעה המתמשכת שלנו בסיוע ללקוחותינו להיות מונעי נתונים", אמר מארק אבלט, נשיא תחום תשתית דיגיטלית בהיטאצ'י ונטרה. "הלקוחות שלנו מסתמכים עלינו כדי להמשיך ולדחוף את גבולות פתרונות האחסון שלנו, הטובים מסוגם, החל מסידרת ה-VSP 5000 המתאימה לארגוני אנטרפרייז ועד לסדרת ה-VSP E המיועדת לשוק הביניים. השילוב של ניהול מפושט והביצועים של Hitachi Ops Center מבוססי הבינה המלאכותית מאפשר לארגונים מונעי-נתונים להתמקד באספקת ערך עסקי אמיתי במקום רק לשמור על המצב הקיים".

היטאצ'י ונטרה מספקת גם פתרונות מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. למידע נוסף לחצו כאן.

כתב הוויתור של גרטנר – גרטנר אינה תומכת באף ספק, מוצר או שירות המוצגים בפרסומי המחקר שלה ואינה מייעצת למשתמשי הטכנולוגיה לבחור רק את הספקים בעלי הדירוג הגבוה ביותר או כל דירוג אחר. פרסומי המחקר של גרטנר מורכבים מחוות הדעת של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כהצהרות או עובדות. גרטנר מוותרת על כל אחריות, מפורשת או משתמעת, ביחס למחקר זה, כולל כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה מסוימת.

אירועים קרובים