תוכן שיווקי

VMware vSAN – הנתיב המהיר לסביבה היברידית

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת פתרונות VMware בישראל: "נספק למשווקים ידע ומשאבים נדרשים בכדי למכור וליישם בהצלחה את פתרון ה-HCI של VMware לחברות שרוצות לעלות על רכבת הענן"

01/11/2021 13:24
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

בעידן של תחרות גלובלית מחריפה ארגונים חייבים להעביר את הדטה סנטרים שלהם למודל ענן שיספק להם את מאפייני המהירות, הגמישות והיתרונות כספיים הגלומים בענן הציבורי. הצעד הראשון ליישום תפישה זו הוא אימוץ תשתית היפר משולבת (HCI – Hyper Converged Infrastructure), דהיינו – תשתית מוגדרת תוכנה, שמאפשרת את צריכת כלל משאבי המחשוב, לרבות אחסון, כשירותי ענן.

VMware מובילה כיום אלפי ארגונים גדולים בארץ ובחו"ל בנתיב מהיר לענן ההיברידי, על בסיס פתרונותיה המוכחים בתחום הווירטואליזציה. פתרון ה-HCI של VMware כולל את vSphere – פתרון הווירטואליזציה של משאבי מחשוב הנפוץ בעולם, vSAN לאחסון ו-vCenter לניהול תשתיות וירטואליות. ניתן לחבר את הפתרונות הללו בקלות למערכת NSX, שמאבטחת סביבות וירטואליות, ולמערכת vRealize לניהול מתקדם של סביבות ענן היברידיות. vSAN היא מרכיב קריטי של VMware Cloud Foundation – מערכת ניטור ובקרה מרכזית ואחודה לתשתיות, שמאפשרת ניהול קל ויעיל של כל מערך האחסון, כולל מכשירי הקצה, הדטה סנטרים והעננים הציבוריים.

פתרון ה-HCI של VMware ניתן להרחבה לשורה של עננים ציבוריים, שכן vSAN מציעה שירותי אחסון טבעיים ב-AWS, מיקרוסופט, גוגל, יבמ, עלי באבא ואורקל. כן תומך הפתרון במעל 500 סוגי שרתים שהוסמכו להריץ אותו, ב-15 יצרני OEM שהוסמכו לכך וכן במשפחת שרתים ייעודיים לפתרון VxRail מבית Dell-EMC. הפתרון תומך בטכנולוגיות אחסון קיימות ובטכנולוגיות הדור הבא בתחום, כמו NVMe.

רמות גבוהות של ביצועים, השפעה מינימלית על המעבד והזיכרון

vSAN מציעה את הרמות הגבוהות ביותר של ביצועים תוך השפעה מינימלית על המעבד ועל הזיכרון. בין היתר, היא מצמצמת למינימום את זמן השיהוי באמצעות שילוב זיכרון מטמון (Cache) בכל התקני זיכרון ההבזק בצד השרת, שמאיצים בשיעור של 50% את קצב פעולות הקלט/פלט (IOPS).

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל צילום: ניב קנטור

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל, אמר כי "פתרון ה-HCI של VMware אומץ על ידי 20 אלף ארגונים בישראל ובחו"ל. הוא משנה את פניהם של הדטה סנטרים ומוביל את הארגונים בנתיב המוכח והמהיר ביותר לעולם העננים הציבוריים, תוך שימור השקעותיהם. הפתרון מאפשר גמישות עסקית והוזלת עלויות באמצעות אוטומציה של משימות שגרתיות, ניטור ופתרון הבעיות, וכן צירוף והקצאה יעילים של כלל משאבי העיבוד והאחסון. ולבסוף, הוא מהווה בסיס מוצק להשקת דור חדש של אפליקציות מודרניות שרצות בסביבה מרובת עננים. מינויה של אבנט תקשורת למפיצת פתרונות VMware ינגיש את הפתרון למגוון גדול יותר של עסקים מכל גודל וסוג שרוצים לאמץ מודל ענן באופן מהיר ויעיל".

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת פתרונות VMware בישראל, ציין כי "בניית פתרון HCI מחייב ידע וניסיון רבים, שהם תנאי לזכייה בפרויקטים וביישום מוצלח. נספק למשווקים את הידע והמשאבים הנדרשים לכך ונסייע להצלחתם בשוק צומח וקריטי, שמעצב את פני הכלכלה הדיגיטלית של העשור. אבנט בנתה מחלקת הנדסה (Professional Services) ייעודית לפתרונות VMware, שמורכבת ממקצוענים שמסוגלים לספק מענה כולל למכירת הפתרונות ללקוחות: החל משלב הייעוץ הראשוני דרך אפיון וכלה בהטמעה ובהתקנה. השירות מיועד לקהל משווקי אבנט עבור לקוחותיהם והוא פותח את הדלת למשווקים החסרים יכולות הנדסיות בתוך הבית. כן הוא מיועד לספק למשווקים בעלי יכולות מוגבלות בבית גמישות ויכולת לבצע פרויקטים נוספים, ועל ידי כך להרחיב את פעילותם העסקית".

אירועים קרובים