תוכן שיווקי

רשות החדשנות השיקה פרויקט גדול וחדשני מבוסס סיילספורס

הפרויקט המרשים בוצע בהובלת קלאודטק מקבוצת יעל, ויאפשר ניהול חכם של תהליכי הגשת הבקשות למענקים, המצטברים לסכומים של מיליארדי שקלים בשנה

31/10/2021 10:48
מימין לשמאל: רובין פישר, מנהל אזורי, Salesforce EMEA; עמית דובר, משנה למנכ"ל, קבוצת יעל; גיום עטיה, סמנכ"ל שותפים, סיילספורס ישראל; איתי מרגלית, מנהל אזורי, סיילספורס ישראל; דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל; דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות; טל קיסילביץ', מנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל; ניבה חזן-יעקבס, מנמ"רית רשות החדשנות.

ביום ד', ה-27 באוקטובר, התקיימה חגיגת סיומו המוצלח של פרויקט הטמעת הפלטפורמה של סיילספורס ברשות החדשנות, בהשתתפות: דרור בין – מנכ"ל רשות החדשנות, ניבה חזן-יעקבס – מנמ"רית רשות החדשנות, איתי מרגלית – מנהל אזורי סיילספורס ישראל, רובין פישר – מנהל אזורי Salesforce EMEA, שהגיע במיוחד לטובת המאורע, גיום עטיה – סמנכ"ל שותפים ב-סיילספורס ישראל, דורון גיגי – מנכ"ל קבוצת יעל, טל קיסילביץ' – מנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל, זאביק הינוך – משנה למנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל ועמית דובר – משנה למנכ"ל קבוצת יעל.

האירוע ציין את סיומו ועלייתו לאוויר של הפרויקט הגדול, שיאפשר לכל יזם או חברה אשר פונים לרשות לחדשנות לקבל מידע פרסונלי עשיר, ולרשות החדשנות לקבל מידע מהימן על גופים המגישים בקשות למענקים ולנהל מקצה לקצה את תהליך המענקים המצטברים לסכום של מיליארדי שקלים בשנה.

קלאודטק היא שותפה ותיקה של סיילספורס ומובילה פרויקטים אסטרטגיים להם שותפים טובי המומחים בתחום. לחברה ניסיון מוכח בהובלת ארגונים בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בעזרת האקוסיסטם הרחב של Salesforce.

רשות החדשנות, או בשמה הקודם "המדען הראשי", היא רשות סטטוטורית עצמאית המופקדת על קידום חדשנות כמנוף לצמיחה כלכלית מכילה ובת-קיימא בישראל.

פרסונליזציה להליך הגשת בקשה למענק כספי הרשות

המערכת שהוטמעה במסגרת הפרויקט, שבוצע בידי קלאודטק מקבוצת יעל על גבי פלטפורמת Salesforce, תשרת מאות משתמשים פנימיים, האמונים על ניהול הבקשות והטיפול בהן; מאות יועצים חיצוניים; ואת אלפי החברות המגישות בקשות לרשות.

המערכת מייצרת פרסונליזציה של התהליך עבור כל גוף המגיש בקשה למענק כספי הרשות, הכוללת את כלל תהליכי הבקשות: מתהליכי העלאת המסמכים, התעודות והאישורים של מגיש הבקשה, דרך ניהול מערכת של בודקים מקצועיים חיצוניים המספקים חוות דעת על הבקשה, המשך ב-ועדה הקובעת האם לאשר את הבקשה, ועד להמשך הכולל את ניהול תקציב הבקשה, חישוב התמורה, ההכנסות האופציונליות וכיוצא בזאת. הנגשת המידע על התהליך מתאפשרת באמצעות הפלטפורמה של Salesforce, המשמשת כבסיס נתונים אחיד וגמיש המייעל ומנגיש את המידע והתהליכים, תוך פרסונליזציה מלאה.

ניבה חזן-יעקבס, מנמ"ר הרשות לחדשנות: "המערכת החדשה מאפשרת לנו 'לטרגט' טוב יותר את החברות אליהן אנחנו מגיעים, לנהל מקצה לקצה את מסלולי הגשת הבקשות למענק מחקר, ולנהל באופן איכותי יותר את הבקרה על תהליך הביצוע של כל פרויקט, כמו גם את שלב התמלוגים החוזרים אל הרשות מהכנסותיו".

טל קיסילביץ', מנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל: "אנחנו גאים להוביל טרנספורמציה דיגיטלית ברשות החדשנות ואת אחד מפרויקטי ה-CRM המורכבים בשוק הישראלי. המערכת שהטמענו מנהלת סכומי עתק (של מעל 2.2 מיליארד שקלים) המחולקים בין פרויקטי מחקר ופיתוח, המהווים את מנוע הצמיחה והעתיד של המשק הישראלי".

איתי מרגלית, מנהל אזורי סיילספורס ישראל: "אנו מודים לרשות החדשנות על הבחירה בסיילספורס והאמון בפלטפורמה, ומודים לקלאודטק על השותפות. זהו אחד מהפרויקטים המורכבים במגזר הציבורי בישראל, שהתוצר שלו היא מערכת ליבה המבוססת על הפלטפורמה של סיילספורס".

אירועים קרובים