תוכן שיווקי

קבוצת יעל מרחיבה שותפויות – חתמה הסכמי שיתוף פעולה עם מיולסופט וטבלאו

ההסכמים - המרחיבים את שותפויות הקבוצה באקוסיסטם של סיילספורס, ושנחתמו בעקבות רכישת טבלאו ומיולסופט בידי ענקית הענן - יאפשרו לקבוצת יעל להציע לארגונים גדולים בישראל יכולות אנליטיקה ואינטגרציה מתקדמות בענן

24/08/2021 10:56
עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל. צילום: אמנון חורש

בעקבות רכישת סיילספורס (Salesforce) את טבלאו (Tableau) ו-מיולסופט (Mulesoft), חותמת קבוצת יעל (Yael) – חברת IT מהמובילות בישראל – על שני הסכמי שותפות חשובים, האחד בתחום האינטגרציה עם חברת מיולסופט האמריקנית והשני בתחום האנליטיקה – עם טבלאו. במסגרת ההסכמים, תאפשר הקבוצה ללקוחותיה – ארגוני אנטרפרייז גדולים מכל תחומי המשק הישראלי – לנהל פרויקטים מקיפים באקוסיסטם של סיילספורס, הדורשים BI ו/או יכולות אינטגרציה, וזאת, לצד פרוייקטים מבוססי Salesforce אותם מובילה  קלאודטק (CloudTech), חברת בת בקבוצת יעל ושותפה של ענקית הענן.

Tableau הינו כלי BI בתחום ניתוח הנתונים העסקיים, שדורג כמוביל שוק לאורך מספר שנים ברציפות. הפתרון מאפשר לכל אנליסט, כמו גם לכל מנהל או גורם המבקש לצפות בנתונים עסקיים בארגון, לקבל ויזואליה פשוטה, נוחה ומפורטת של דשבורדים, סינונים, מגמות עסקיות וכיוצא בזאת, כולל האפשרות לשתף דו"חות בין מנהלים וגורמים בארגון. לאחרונה, השיקה טבלאו בשיתוף עם סיילספורס, כלי שיאפשר לארגונים מתן מענה מיידי בזמן הקורונה: https://bit.ly/3dMA19P.

Mulesoft הוא פתרון אינטגרציה מתקדם והוליסטי בענן, בעל יכולות התאמה לעבודה דיגיטלית. הוא מאפשר בניית ממשקים, ניהולם ואבטחתם, ומענה לצרכים הארגוניים המשלבים אינטגרציה בין שלל פתרונות ומערכות, מידע ותהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית, אותם עוברים ארגונים רבים, בישראל ובעולם.

"החיבור לסיילספורס בתחומי ה-BI והאינטגרציה יאפשרו לנו להציע ללקוחותינו בשוק הישראלי פרויקטים הוליסטיים המחייבים ידע והבנת עומק באקו-סיסטם של סיילספורס ושל הענן, וניסיון עם שלל פתרונות אלה תחת גג אחת", מסר עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל. "לתוך ההסכמים הללו אנחנו מביאים את הידע והניסיון שלנו, כקבוצה בה פועלים עשרות מומחי אנליטיקה ואינטגרציה אשר להם בקיאות עמוקה בשלל הכלים בעולמות הללו. כאינטגרטור שיודע לתת מענה גם באספקטים של אינטגרציה וחיבור למערכות נוספות, נוכל לנהל כל פרויקט מורכב העושה שימוש בסיילספורס כפלטפורמה ולא רק כמערכת. זהו, למעשה, עוד חלק בפאזל שיאפשר לארגונים גדולים להתקדם לעולמות הענן ולהיות בחזית הדיגיטל".

אירועים קרובים