תוכן שיווקי

פתרון ה-GRC של טופ סולושנס התברג ל-TIER 1 בסקר השנתי של STKI

בתוך שלוש שנים בלבד, פלטפורמת AB4GRC של החברה - המסייעת לארגונים להתמודד עם ניהול תחום ה-GRC, ולהתפנות לממש את היעדים העסקיים שלהם - הגיעה להישג המכובד

12/08/2021 11:02
מימין לשמאל: ערן סטרול, מנהל מוצר ותחום פתרונות GRC בטופ סולושנס, איל ברנע, מנכ"ל טופ סולושנס, ג'ימי שווצקופף, מנכ"ל STKI, מיכאל ברלין, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות, טופ סולושנס. צילום: איל גזיאל

משמעות המונח GRC (ר"ת Governance, risk management, and compliance) היא ממשל, ניהול סיכונים וציות לרגולציה. מדובר בשלושה מרכיבים המסייעים לארגונים ברחבי העולם להבטיח אמינות, לנהל סיכונים ולפעול ביושרה. ארגונים רבים ברחבי העולם נדרשים לעמוד בדרישות ה-GRC ומוציאים מיליונים רבים של דולרים על נושא מורכב מאוד לניהול.

על מנת להקל על הארגונים הללו לעמוד בדרישות ה-GRC ולעקוב אחר כל המרכיבים, פיתחה חברת טופ סולושנס מקבוצת טופ, פלטפורמה מקיפה לניהול GRC, כולל: ניהול סיכונים, ביקורת פנים, ציות, SOX, הגנת סייבר ועוד. פלטפורמת AB4GRC של החברה מסייעת לארגונים להתמודד עם ניהול תחום ה-GRC, ולהתפנות לממש את היעדים העסקיים שלהם. טופ סולושנס פועלת ליישום הפתרון עם שותפים אסטרטגיים, ביניהם פירמת דלויט, אשר שותפה מטעם החברה בתהליך אפיון והטמעת הפרויקטים. פתרון ה-GRC של טופ סולושנס התברג תוך שלוש שנים להיות מוביל בישראל, וממוקם ב-TIER 1 בסקר השנתי של חברת המחקר STKI.

ערן סטרול, מנהל מוצר ותחום מוצרי GRC בטופ סולושנס, מספר על החברה, הפתרונות שלה ומדוע הלקוחות צריכים לבחור דווקא בהם.

מהי פלטפורמת AB4GRC, ומה התפישה שלה?
"פלטפורמת ה-AB4GRC תומכת בניהול פתרונות בראייה הוליסטית. משמע – גישה ניהולית מקיפה לניהול קווי ההגנה בארגון, בתמיכה טכנולוגית המאפשרת שיתוף ידע הרלוונטי לארגונים השונים בחברה, לשם הצגה אמינה ומדויקת יותר של המידע. כפועל יוצא זוכה החברה בחסכון משמעותי. היישום של הפלטפורמה מבוצע על ידי חיבור אמצעי הבקרה, איסוף ממצאי הביקורת והמהלכים הארגוניים בבסיס מפת ניהול הסיכונים".

מה הלקוחות שלכם מקבלים?
"AB4GRC הינה פלטפורמת No Code, המאפשרת בין היתר גמישות רבה ביישום צרכי הלקוח ובחיבור המידע המגיע ממקורות שונים במערכת למקור נתונים אחד, המשקלל בזמן אמת את הנתונים. בנוסף, להציג לארגון תמונת מצב מלאה ומדויקת, הנסמכת על מירב המקורות האפשריים. הפלטפורמה משלבת גם מחולל סטטיסטיקות, יכולת חישובים סטטיסטיים אונליין ובפעילות אצווה, ומונעת תרחישים והתרעות. בנוסף, הפלטפורמה כוללת מנגנון אוטומטי לניהול תהליכים ומשימות והערכת הסיכונים לנתונים רגישים".

מה היתרונות שלכם?
"יש לנו ניסיון רחב ביישום הפלטפורמה בחברות פיננסיות גדולות ומובילות, חברות תעשייה, קמעונאות, היי-טק ותעשייה ביטחונית, והבנה עמוקה של הצרכים בארגונים גדולים ומורכבים. AB4GRC הוא פתרון מוביל בשוק הישראלי ובחברות הישראליות הנסחרות ב-NYSE, והתברג להיכלל בין פתרונות ה-TIER 1 בסקר השנתי של STKI.

הפלטפורמה המהפכנית מאפשרת את שיתוף הפעולה בין המחלקות השונות בארגון, בפלטפורמה אחת, המסנכרת את המידע המגיע מהמקורות השונים, למאגר מידע מרכזי. בדרך זו משתפרים סנכרון המידע והשליטה בארגון, וחלים שיפורים דרמטיים של תהליכים וזרימת הנתונים בארגון. המערכת גם מחברת את כל בעלי העניין תחת מערכת אחת. למשל: מבקר פנים רוצה להתחיל תהליך ביקורת בארגון, וכנקודת פתיחה הוא יכול לצלול לנתונים שהוכנסו על ידי מנהלי הסיכונים, ה-SOX וכדומה, ובמהרה יוכל לשאוב את המידע הנחוץ כדי להתחיל תהליך של ביקורת פנים".

איך זה מתכתב עם האני מאמין שלכם?
"טופ סולושנס מחוברת לעולם התוכן העסקי של הלקוח, ומבינה את הצרכים הטכנולוגיים הדרושים. הגמישות של מערכת ה-GRC, מאפשרת לתמוך בשינויים המתודולוגיים והעסקיים של הארגון ולמעשה, המערכת מתפתחת יחד עם הארגון".

אירועים קרובים