תוכן שיווקי

אבנט תקשורת מרחיבה את האקו-סיסטם של VMware בישראל

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "מינינו משווקים נוספים שימכרו את פתרונות VMware לאלפי חברות SMB שטרם נחשפו אליהם - מערך ההנדסה של אבנט יסייע להם לבנות פתרונות ולזכות בעסקאות"

03/08/2021 11:46
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

מינויה של אבנט תקשורת מקבוצת רד-בינת למפיצת פתרונות VMware בישראל הוא יריית הפתיחה בהרחבת נוכחותה של VMware בשוק הישראלי. בכוונתה של אבנט להרחיב את האקו-סיסטם של VMware, להכשיר ולצרף משווקים חדשים, שימכרו את הפתרונות לאלפי חברות קטנות ובינוניות שטרם נחשפו אליהם.

לצורך כך תפעיל אבנט את מודל ההפצה שלה, שהצליח ב-20 השנים האחרונות להפוך מותגי מחשוב בינלאומיים כמו מיקרוסופט, היטאצ'י ונטרה, קומוולט, אוויה ועוד למובילי השוק בישראל.

אבנט תקשורת

אבנט תקשורת

מערך ההפצה מונה חברות אינטגרציה ומאות משווקים מורשים המרושתים ברחבי הארץ. אבנט מסייעת למשווקים להיכנס בקלות לעולם הענן, כמעט ללא כל השקעה כספית. מערך ההנדסה של אבנט תקשורת (Professional Services) מעמיד לרשות המשווקים הללו אנשי הנדסה מהשורה הראשונה, לצורך אפיון הפתרון, כתבי כמויות, POC, ליווי והטמעה, לרבות תמיכה בפרויקטי תשתית, הגירה לענן, אבטחת מידע, גיבוי ואחסון. כך נחסך מהמשווקים הצורך לגייס כוח אדם איכותי ויקר, ובעזרת אבנט תקשורת הם מסוגלים לשווק ללקוחותיהם פתרונות ענן מתקדמים, ולזכות בעסקאות. 

מודל זה ייושם עתה להרחבת נוכחותה של VMware בישראל, בכל סוגי הפתרונות שהיא מציעה כיום: פתרונות תוכנה המרכיבים דטה סנטר (SDDC) כולל אחסון, ווירטואליזציה ורשתות תקשורת, פתרונות למודרניזציה של אפליקציות, ניהול סביבה היברידית, ניהול סביבה מרובת עננים, ווירטואליזציה של רשתות תקשורת, סביבת עבודה מודרנית ופתרונות מובנים לאבטחת מידע בכל השכבות.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "פתרונות VMware הפכו בעשורים האחרונים לתשתית של גדולי הארגונים בישראל, אך להערכתנו קיים פוטנציאל גדול שטרם מומש בקרב אלפי חברות קטנות ובינוניות, שמחפשות כיום את דרכן לעולם הענן ולכלכלה הדיגיטלית. כדי לממש את הפוטנציאל אנו מכוונים את המשווקים הקיימים שלנו לפלחי השוק הללו, וכן מכשירים ומסמיכים משווקים חדשים. אנו מעמידים לרשותם את מלוא משאבי הידע והניסיון של מערך ההנדסה של אבנט, כדי שיצליחו ויזכו בעסקאות".

"אבנט תקשורת תרחיב את הצלחתה של VMware בישראל"

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל: "אנו שמחים על הצטרפות אבנט למשפחת מפיצי VMware. מערך ההפצה המיומן והרחב של אבנט תקשורת יסייע למשווקים חדשים רבים להציע את פתרונות VMware ללקוחותיהם, ולסייע להם בהטמעת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שיעזרו בהשגת מטרותיהם העסקיות. אין לי ספק כי אבנט תקשורת תרחיב את הצלחתה של VMware בישראל".  

בשלב הראשון מינתה אבנט תקשורת ארבעה משווקים חדשים של פתרונות VMware, בתכניות המשווקים שבהן היא מפיצה בלעדית של VMware: תכנית VCPP – שירותים לספקי אירוח ולספקי ענן (VMware Cloud Provider Program) ו-MSP – שירותים מנוהלים בעננים ציבוריים (Managed Services Provider).

שלושה משווקי פתרונות מובילים בישראל, Direct Experts, CloudEdge ו-DoIt International מונו לאחרונה למשווקי VMware, והם מתמקדים בשיווק פתרון VMware Cloud Health. הפתרון מציע כלים לניהול הוצאות בעננים ציבוריים, ומאפשר אופטימיזציה של הוצאות הארגון במגוון עננים ציבוריים (Multi Cloud), דרך ממשק יעיל אחד. שלושת המשווקים כבר חתמו על הסכמים חדשים עם מספר חברות, והפוטנציאל בתחום זה הוא גדול מאוד.

חברת דלתא מחשבים ותקשורת מאום אל פאחם, המספקת שירותי IT לכ-4,000 לקוחות, הצטרפה אף היא למערך המשווקים של VMware בישראל.  דלתא מחשבים תתמקד במכירת הפתרונות Mobility ו-Workspace One של VMware, שירותי ענן המאפשרים לחברות לבנות לעובדים בקלות ובמהירות שולחנות עבודה ווירטואליים רבי עוצמה, לעבודה מרחוק בכל מכשיר דיגיטלי, כולל כלים המאפשרים ניהול קל ויעיל של המכשירים המרוחקים הללו. הפתרונות האלו הוכיחו את עצמם בשנה וחצי האחרונות, ואפשרו לאלפי חברות ברחבי העולם ובישראל לעבור תוך ימים ספורים לעבודה מלאה מהבית.

אירועים קרובים