תוכן שיווקי

טרנד מיקרו – הפלטפורמה המובילה בהגנה על נקודות הקצה לשנת 2021

כך קבע ריבוע הקסם של גרטנר באחרונה, וזו הפעם ה-20 ברציפות ● קיריל גלפנד, אדריכל אבטחה בכיר בחברת טרנד מיקרו: "כשבוחנים את הפתרונות שלנו מול חברות אחרות, רואים את המחויבות שלנו לספק פתרון הגנתי כולל, ולא רק על נקודות הקצה"

21/06/2021 12:00
קיריל גלפנד, אדריכל אבטחה בכיר בחברת טרנד מיקרו. צילום: יח"צ

ענקית אבטחת המידע והסייבר, טרנד מיקרו (Trend Micro), הוכרה כמובילה טכנולוגית (Leader) לשנת  2021 בתחום ההגנה על נקודות הקצה על ידי גרטנר (Gartner). טרנד מיקרו זוכה בתואר זה בפעם ה-20 ברציפות, הודות לפלטפורמות ההגנה המקיפה ביותר בעולם שלה, ה-Vision One.

Trend Micro Vision One עומדת בלב פלטפורמת הגנת הסייבר של החברה. היא מספק נראות ו-XDR באמצעות טלמטריה של תחנות הקצה, בנוסף לשירותים ומערכות כמו דוא"ל, רשתות, שרתים ושירותים ענניים (Cloud Workload). באופן זה היא מספקת יכולות חקירה ותגובה מהירים יותר.

 לפי גרטנר, טרנד מיקרו זוכה בתואר Leader בין היתר מהסיבות הבאות:

  • מתן כיסוי הגנה רחב, הכולל עבודה בסביבות ענן וקונטיינרים ואינטגרציה עם אמצעי הגנה נוספים עבור דואר אלקטרוני וניתוחי תעבורה ברשת NBA, שמספקים שקיפות מוגברת ויכולות תגובה משופרות.
  • ניהול פגיעויות מתקדם ודינאמי, הכולל הנחייה ממוקדת ועדכונים נקודתיים (patching) ווירטואליים, שמביאים לירידה ברמת הפגיעות עוד לפני ביצוע העדכונים בפועל. זאת לצד, תמיכה במגוון רחב של פלטפורמות מהדורות הקודמים, המסייעות לארגונים הזקוקים למערכות legacy.
  • מתן סט מקיף של אפשרויות שליטה בפלטפורמת ההגנה של טרנד מיקרו, המעניק מעבר להגנה סטנדרטית על המערכות. אפשרויות אלו מספקות למנהלי אבטחת מידע דרך להגדיר בעצמם יישומים ברמות שונות של שליטה.
  • מתן מענה איכותי ואמיתי לפתרונות מבוססי ענן, מסייע למצות את יתרונות הפלטפורמה.
טרנד מיקרו

טרנד מיקרו

"פתרון המותאם לאתגרי אבטחת המידע השונים בארגון"

לדברי רויטל אוחיון מנהלת פעילות טרנד מיקרו בישראל, "טרנד מיקרו ממשיכה לקבל את ההכרה הבינלאומית על כך שאנחנו ממשיכים לעשות מדי יום את מה שאנחנו עושים הכי טוב: הגנה על ארגונים באמצעות כלי אבטחה מתקדמים וחדשניים, כחלק מפלטפורמת VisionOne. אנו נמשיך להתמקד במתן הגנה מקיפה, המבוססת על ענן אבטחת המידע הגדול בעולם, המוזן ממאות מיליוני הסנסורים שלנו הפזורים בעולם (Smart Protection Network). למעשה, לקוחות ישראליים רבים "מצביעים ברגליים" ומספרים על שביעות רצון גבוהה מעבודה עם כל ארבעת הפלטפורמות לעולמות אבטחת המידע השונים (CloudOne, TXOne, VisionOne, NetworkOne) של טרנד מיקרו, תוך מחשבה להפוך את החוויה והמחויבות להגן על המידע ליעילה וידידותית יותר למשתמש. פתרונות טרנד מיקרו מתאימים לארגונים מכל הגדלים והתעשיות השונות, ומספקים פתרון המותאם לאתגרי אבטחת המידע השונים בארגון".

לדברי קיריל גלפנד, אדריכל אבטחה בכיר בחברת טרנד מיקרו, "כשבוחנים את הפתרונות שלנו מול חברות אחרות, רואים את המחויבות שלנו לספק פתרון הגנתי כולל, ולא רק על נקודות הקצה, שמעניק ללקוחותינו כלים מתואמים ומתאימים להגנה על האיומים העכשוויים. אחד מהדגשים שאנחנו רואים לנכון בייצור המערכות שלנו הוא דגש לפיתוח בסביבות החדשות ביותר – כולל IBM Cloud, Docker, VMware, Google Cloud, Microsoft Azure, ו-AWS. אנו גם דואגים לפתרונות עבור מי שעדיין משתמש במערכות מדורות קודמים. בנוסף אנחנו מעניקים התייחסות ספציפית לפיתוח מאובטח של DevOps באמצעות קונטיינרים, ב- PreRun ו-PostRun, אפליקציות Serverless, ועוד. לצד ההגנה בעולמות ה-IT אנחנו מעניקים הגנה לעולמות ה-OT, עם פלטפורמה TXOne, שלאחרונה קיבלה אות הצטיינות ב-RSA".

בנוסף להכרה המתמשכת של גרטנר ב-טרנד מיקרו כמובילה בתחום ההגנה על נקודות קצה, מקומה של טרנד מיקרו כמובילה עולמית בתחומי ההגנה על המידע הוכר על ידי אנליסטים רבים וארגוני צד שלישי בלתי תלויים נוספים ברחבי העולם, כגון: Forrester Endpoint Security Wave, Forrester Enterprise Detection and Response Wave, Public testing results (MITRE ATT&CK evaluation, AV Test), Gartner Software Security Market Share, ו-IDC Endpoint Market Share.

אירועים קרובים