תוכן שיווקי

אייל כהן-אור מונה למהנדס מערכת לאזור CSE באקסטרים נטוורקס

27/05/2021 13:00
אייל כהן-אור, מהנדס מערכת לאזור CSE באקסטרים נטוורקס. צילום: דניאל גרומברג

אקסטרים נטוורקס ישראל שמחה לעדכן שגייסה מהנדס מערכת לאזור CSE – אייל כהן-אור, שיהיה חלק מצוות שנותן מענה הנדסי לכל האזור. במסגרת תפקידו, כהן-אור יספק מענה בתחומי הדטה סנטר, הקמפוס, רשתות האלחוט והאוטומציה. בנוסף, הוא יסייע ללקוחות החברה ולשותפיה בתחום אבטחת המידע, עם פתרונות כגון Defender for IoT ומערכות NAC ,WIPS ו-IDS. כהן-אור יעבוד מהסניף הישראלי של אקסטרים נטוורקס, שממוקם במגדל העסקים בראשונים שבראשון לציון.

ב-10 השנים האחרונות שימש כהן-אור בן ה-45 כארכיטקט רשתות בכיר עבור פתרונות של ריבון קומיוניקיישנס (לשעבר ECI), בעיקר לשוק המקומי, והיה מוקד ידע ומנטור לתמיכת פריסיילים הממוקמים בעולם. בישראל הוא הוביל כמה פרויקטים אסטרטגיים, בהם פרויקט תקשורת עבור הרכבת הקלה, הפרדת תשתיות תקשורת בחברת החשמל, והטמעת מגוון פתרונות סייבר ופתרונות בתחום ה-LI (ר"ת Lawful Interception) עם שותפים אסטרטגיים. לפני כן הוא שימש במשך כ-13 שנים (במצטבר) כמהנדס תקשורת ותמיכה בכמה חברות בולטות, בהן טלרד, בינת ונורטל.

כהן-אור הוא מצטיין דיקן ובעל תואר ראשון בשיווק ומינהל עסקים ממכללת נתניה, וסיים בהצטיינות יתרה תואר בהנדסאות חשמל ואלקטרוניקה באוניברסיטת אריאל.

אלי קנדל, מנהל פעילות אקסטרים נטוורקס ישראל ורומניה, אמר כי "אני שמח לעדכן שאנחנו מוסיפים תקנים לשוק ישראלי, לחזק את הסניף המקומי ולתת את המענה האיכותי שאנחנו רגילים לתת ללקוחותינו ולשותפינו. את ההבטחות שנתתי ללקוחותינו אני מקיים, ונמשיך להביא פתרונות טכנולוגיים איכותיים, לצד שירות אמין".

אירועים קרובים