תוכן שיווקי

קווסט סופטוור רכשה את Erwin ומגוונת את יכולותיה בשוק ניהול המידע

העסקה מרחיבה את היצע היכולות של קווסט, ותסייע ללקוחות לנצל את נתוני הארגון כנכס באמצעות תשתית לניהול ושליטה בנתונים

23/05/2021 13:15
ניר כמון, מנהל הפעילות הטכנולוגית של קווסט בישראל. צילום: יח"צ

קווסט סופטוור (Quest Software), מובילה עולמית בתחומי האבטחה וניהול מערכות המידע, הודיעה על רכישת Erwin, חברה ותיקה בתחום ניתוח קשרי מידע בתוך הארגון, לרבות הכנה למיגרציה, ניתוח נתונים עסקיים ו-Data governance. הרכישה תרחיב את סל הפתרונות של קווסט ותמצב אותה כספקית תוכנה מובילה לעמידה באתגרי ה-IT הקריטיים לארגוניים.

Erwin מצטרפת ליחידה העסקית – ה-ISM (ר"ת Information Systems and Management) – של קווסט, שמציעה מגוון פתרונות בתחומים כגון אבטחת נתונים, ניהול בסיסי נתונים ו-UEM (ר"ת Unified Endpoint Management), בנוסף לפתרונות של מותגים מוכרים כמו Toad, Foglight, SharePlex, NetVault ו-KACE. היחידה העסקית ISM של קווסט מתמקדת בסיוע בניהול, ניטור והגנה על נתונים בארגונים.

לדברי ניר כמון, מנהל הפעילות הטכנולוגית של קווסט בישראל, "אנחנו מציעים לשוק הישראלי סט יכולות ייחודיות חדשות וחכמות, מבוססות בינה מלאכותית, למינוף הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים, לשמירה על תחרותיות ולהתמודדות עם סוגיות ניהול וציות לרגולציות. ככל שהחשיבות של ניהול נתונים, תפעול והנעה ארגונית הולכים וגדלים, ואותם הארגונים מתמודדים עם דרישות ציות רגולטוריות שונות וצרכים עסקיים או ארגוניים אחרים, האקו-סיסטם הופך למורכב הרבה יותר".

"הודות לתהליכי אוטומציה מבוססי דטה, בעלי עניין רבים בחברה יכולים לגלות, להבין, לנהל ולייצר נכסי נתונים בעלי פוטנציאל עסקי רב ולהפחית סיכונים", ציין. "קווסט הינה שחקן מרכזי בעולם בתחום הניהול וההגנה על המידע, וכעת, באמצעות רכישת יכולות חדשות של Data modeling ו- Data intelligence, היא ממצבת את עצמה בשוק ניהול הנתונים הארגוני מקצה לקצה".

בין לקוחות החברה: 95% מחברות הפורצ'ן 500

לקווסט יש יותר מ-135 אלף לקוחות מכל תחומי התעשייה, לרבות 95% מהחברות המדורגות ברשימת פורצ'ן 500. בישראל, החברה פועלת מזה 20 שנה, מול לקוחות בכל מגזרי השוק, כאשר בשנה האחרונה היא הרחיבה את מערך המכירות, גייסה טאלנטים איכותיים למרכז הפיתוח בחולון ומינתה את CMS למפיץ מקומי שלה.

בעקבות הרכישה, קווסט תציע פתרונות טכנולוגיים מובילים וחדשניים בתחומים:
מידול נתונים – ה-Data Modeler מייעל את פיתוח יישומי הביג דטה עם שימוש בנתונים ממספר מקורות, מפורמטים, מובנים ולא מובנים – ומכמה מערכות. תהליך מידול הנתונים מפשט את העברתם אל מאגרי נתונים מבוססי ענן.

ניהול נתונים חכם – חבילת ה-Data Intelligence משמשת לאיתור וסיווג נתונים. לאחר סיווגם, המערכת מזהה מי ניגש לנתונים והאם קיימים נתונים רגישים, שדורשים טיפול נוסף. בנוסף לכך, היא מספקת תמונת מצב רחבה ואינפורמטיבית, בכדי להבין לאילו מערכות ומשתמשים המידע שייך, וכך לעמוד בדרישות רגולטוריות שונות.

מידול תהליכים עסקיים – פתרון ה- Evolve Suiteמסייע לציות רגולטורי ותעשייתי, וממפה מערכות עסקיות התומכות בארגון. פתרונות קווסט ו Erwin מניעים טרנספורמציה של תהליכים עסקיים ויישום מערכות עבור יישומי ERP גדולים, ענן ופיתוחים טכנולוגיים מהותיים אחרים ברחבי העולם.

אירועים קרובים