תוכן שיווקי

dHCI – חוויה של HCI עם גמישות מקסימלית

06/05/2021 14:18
גור קרייתי, מומחה למכירות אחסון ב-HPE. צילום עצמי

כתב: גור קרייתי, מומחה למכירות אחסון (Storage Sales Specialist) ב-HPE.

בעידן שבו חברות גדלות במהירות בהשקעות בתשתיות HCI (ר"ת Hyper Converged Infrastructure) תוך כדי ביצוע מודרניזציה ביישומים ובשירותי המחשוב, נדרש מהן למצוא דרכים יצירתיות יותר לייעל את הפעילות העסקית, ליישם תהליכים בזריזות ולעשות יותר עם פחות.

תשתית ה-Hyperconverged שינתה את הדטה סנטרים בכמה היבטים: בכך שהקלה על פריסה, ניהול ושדרוג כלל תשתיות המחשוב – שרתים, אחסון ופלטפורמת הווירטואליזציה.

עם זאת, עושר היישומים והשירותים המיושמים בכל ארגון מאתגר את תשתיות ה-HCI, והן גובות מחיר באמינות, בביצועים וכן באספקת מענה ליישומים בעלי קריטיות עסקית עם עומסי עבודה משתנים.

לאחר חמש שנות הבשלה ופריסה של תשתיות מבוססות HCI, יותר ארגונים מבינים שהם לא צריכים להתפשר על זמינות, גמישות ועבודה מול כמה יצרנים בפתרונות שבהם יצרן ה-SDS הוא לא יצרן החומרה, למשל. כמתבקש משוק דינמי ומשנתה, עלה הצורך לפתח את ה-HCI ולעבור ל-HCI 2.0. זאת, על ידי ארכיטקטורה חדשה, המספקת חוויית HCI של ניהול אחוד ושילוב מושלם עם התשתית הווירטואלית, אך עם זמינות גבוהה יותר, ביצועים מהירים יותר ועלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה יותר ליישומים קריטיים – כאלה שיש להם עומסי עבודה משתנים.

HPE השכילה לפתח וליישם פתרון HCI מתקדם – כזה שמאפשר הוצאה מינימלית עבור גדילה בדטה סנטר. פתרון זה, HPE Nimble Storage dHCI, מספק פלטפורמה חכמה, המשלבת שליטה מלאה ואחודה על שרתי HPE ProLiant ואת מערכת האחסון HPE Nimble. שילוב זה מאפשר לנצל את תועלות ה-HCI, אך להפריד בין מחשוב ואחסון כשצריך. באופן זה, פתרון dHCI מציע ביחד את הגמישות שבקונסולידציה ואת הפשטות של ה-HCI.

פתרון HPE Nimble Storage dHCI נבנה עבור סביבות הטרוגניות, ומאפשר שילוב יישומים קריטיים בעומסים משתנים וכן התייעלות במרכז המחשוב, תוך הבטחת זמן תגובה מהיר ליישומים השונים. הפתרון מספק ניהול אחוד ופשוט של הדטה סנטר לצד גמישות מקסימלית ומוכנות ליישומים בעלי עומסי עבודה גבוהים. כל זאת על גבי פלטפורמה המתחייבת לזמינות של 99.9999% ול-Sub ms Response time בזמן אספקת ביצועי IO גבוהה ועקבית.

עוד יתרון של פתרון ה-dHCI נמצא בכך שהוא מספק חוויית עדכונים באופן שונה. כך, שדרוג כלל רכיבי המערכת מבוצע בקליק אחד (One clink upgrade) בממשק הניהול של ה-vShpere, וכולל חבילת עדכונים אחת לחומרה ולתוכנה.

חיזוי, אופטימיזציה ופתרון תקלות טרם התרחשותן באמצעות ניהול מבוסס בינה מלאכותית – HPE Infosight

מערכת ה-HPE Infosight מהווה חלק אינטגרלי ממערכת ה-Nimble Storage dHCI. היא מבוססת על מנועי למידת מכונה (Machine Learning), שאספו מידע במשך מעל 10 שנים מאתרים שונים בעולם, ומספקת את פלטפורמת הבינה המלאכותית המתקדמת ביותר בעולם.

תשתית dHCI בדטה סנטר מאפשרת ללקוחות לקבל הרבה יותר יכולות בעלות משתלמת במיוחד – עלות כוללת, שמאפשרת להפוך פתרון של Nimble, מתגים ושרתים לפתרון HCI.

לקוחות שעברו לפתרון dHCI מספרים על חוויה אחרת בניהול היומיומי של תחזוקת מרכז המחשוב: לא עוד עיסוק בפתרון בעיות או אופטימיזציה, לא עוד עבודה סיזיפית של תהליכי שדרוג מורכבים. במקום זאת, פתרון ה-dHCI מספק ללקוחות את הזמן לעסוק בצמיחה עסקית של הארגון ולא "לרדוף" אחרי הטכנולוגיה או אחרי הטיפול בתקלות.

עוד יתרונות שמציעה הפתרון הם ה-UPTIME הגבוה שלו מתחייבת HPE, הגמישות בגידול בלתי תלוי בכוח עיבוד ומשאבי אחסון וכן מערכת הבינה המלאכותית (Infosight), שניזונה ממידע שנאסף מעשרות אלפי אתרים בעולם – ובכך היא מספקת חוכמת המונים שמורידה את זמן הטיפול בתחזוקה בכ-86%.

אירועים קרובים