תוכן שיווקי

HP משיקה סדרת מחשבים ניידים חדשה לעסקים, בדגש על משקל וטכנולוגיה

27/06/2021 12:00
מחשב נייד קל ומתקדם בהתאמה לעבודה היברידית. סדרת Aero החדשה של HP. צילום: יח"צ

סדרת מחשבי ה-Aero החדשה של HP היא קטגוריה חדשה של מחשבים ניידים – עם דגש על טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב יוקרתי, ומשקל נמוך במיוחד – המיועדת לכלל המשתמשים הארגוניים ולמודל העבודה ההיברידי, שנועדה ללכת איתך לכל מקום, בלי להכביד עליך.

המחשבים הניידים בסדרת ה-Aero בנויים משלדת אלומיניום ומגנזיום קלה וחזקה במיוחד, בחיתוך CNC מדויק, דק ואלגנטי, המבטיחים עמידות ואמינות גבוהה, לצד הטכנולוגיה העדכנית ביותר של מעבדי אינטל ו-AMD.

מחשבים ניידים קלים ומתקדמים. סדרת מחשבי ה-Aero החדשה של HP. צילום: יח"צ

מחשבים ניידים קלים ומתקדמים. סדרת מחשבי ה-Aero החדשה של HP. צילום: יח"צ

עד כה, מחשבים ניידים, כגון אלו המוצעים בסדרת ה-Aero, הוצעו בסדרות הפרימיום היוקרתיות ביותר של יצרני מחשבים מובילים, בעלות גבוה מאוד, וארגונים רכשו דגמים אלו למשתמשים בכירים בלבד, בדרגת C-level. כעת, עם השקת סדרת ה-Aero החדשה, יוכלו ארגונים לספק חווית פרימיום למגוון רחב יותר של משתמשי Mainstream.

שני הדגמים הראשונים שהושקו בסדרת ה-Aero הינם ה-HP EliteBook 840 Aero G8 וה-HP ProBook 635 Aero G7/G8.

ה-EliteBook 840 Aero G8 מבוסס על דגם ה-EliteBook 840 G8 המוכר והפופלרי ביותר בסדרת ה-EliteBook של HP, אשר מיועד לארגונים גדולים, וגרסת ה-Aero החדשה המבוססת מעבדי אינטל דור 11, תוצע במשקל התחלתי של 1.13 ק"ג בלבד, מה שהופך אותו לנייד העסקי הסטנדרטי הקל ביותר בעל מסך 14", ומיועד למשתמשים המעוניינים במחשב נייד קל משקל לניידות מקסימלית, בעיצוב מרהיב וללא פשרות בביצועים.

ה-EliteBook 840 Aero G8 מצוייד בחבילת אבטחת מידע עשירה של HP, להגנה מפני התקפות סייבר, החל מה-BIOS ועד הדפדפן, מעל ומתחת למערכת ההפעלה במטרה להבטיח לארגון ולמשתמש הגנה מקיפה ועדכנית, הפעילה תמיד באופן בטוח.

EliteBook 840 Aero G8 של HP. צילום: יח"צ

EliteBook 840 Aero G8 של HP. צילום: יח"צ

ורד טרכמן, מנהלת מוצרים עסקיים ב-HP ישראל, מסבירה: "HP מבצעת התאמה לעבודה בסביבה ההיברדית גם בפתרונות האבטחה למחשבים אישיים. בניידים החדשים ניתן למצוא מעל 10 שכבות הגנה, ביניהן את ה-HP Privacy Camera ואת ה-HP Sure View, שמאפשרים למשתמש לבחור מה לשתף עם הסביבה. ה-HP Sure Sense הינו אנטי וירוס מבוסס בינה מלאכותית, אשר יודע לזהות ולעצור מתקפות סייבר מתוחכמות – Zero Day, וה-HP Temper Lock מגן מפני התקפות פיזיות על המחשב הנייד. כמו בכל דגמי ה-EliteBook, גם ה-EliteBook 840 Aero G8 כולל את רכיב ה-Tile אשר מאפשר למשתמש לאתר את הנייד מכל מקום גם אם הוא כבוי, באמצעות אפליקציה. כל אלה ועוד מבטיחים לארגון ולמשתמש את ההגנה המרבית על המחשב הנייד והמידע שבתוכו".

לדברי טרכמן, "ה-EliteBook 840 Aero G8, כחלק ממשפחת ה-EliteBook של HP, הינו מחשב חכם המשלב בינה מלאכותית, הלומד את צורת העבודה של המשתמש ומשפר את החוויה הכוללת. HP AI Context Aware יודע לבצע אלוקציה ואופטמיזציה של משאבי המחשב, בהתאם לצורת העבודה והתוכן של המשתמש. בתחום האודיו, החידושים הייחודיים של HP מבוססי בינה מלאכותית, הם ה-HP Sound Calibration ו-HP Dynamic Audio, שמבצעים התאמה של האודיו בהתאם לשמיעה הסלקטיבית של המשתמש, וכן התאמת האקולייזר בהתאם לסוג התוכן. שני האחרונים, בנוסף לסינון רעשים מבוסס בינה מלאכותית המנטרל רעשי רקע שאינם קול אדם, הופכים את חווית ה-Conferencing שלנו למתקדמת במיוחד".

HP ProBook 635 Aero G7. צילום: יח"צ

HP ProBook 635 Aero G7. צילום: יח"צ

ה-HP ProBook 635 Aero G7, הינו מחשב נייד עתיר ביצועים, בעל ניידות מקסימלית, הודות לעיצוב מרהיב במשקל של 1 ק"ג בלבד, משולב אבטחת מידע וקישוריות מתקדמת המאפשרים למשתמש להיות פרודוקטיבי ברחבי המשרד או הבית.

ה-HP ProBook 635 Aero הינו אחד המחשבים הניידים הקלים ביותר בעולם, מבוססי AMD ומשלב בצורה ייחודית את הטכנולוגיה החדישה ביותר של מעבדי AMD Ryzen 4000 ו-Ryzen 5000 בארכיטקטורת Zen3 במחשב נייד בעל מסך בגודל 13.3", קל משקל, בתג מחיר אטרקטיבי במיוחד.

סדרת מעבדי ה-Ryzen של AMD למחשבים ניידים נחשבת כיום לטובה ביותר מבחינת ביצועים וצריכת חשמל וה-HP ProBook 635 Aero מתאפיין בעוצמת מחשוב גבוהה במיוחד, ויכולת עבודה לאורך זמן על סוללה ללא טעינה.

שושי יסקוב, מנהלת מוצר מחשוב עסקי, ב-HP ישראל, אמרה ש-"ה-HP ProBook 635 Aero משלב בצורה ייחודית טכנולוגיית מחשוב מתקדמת וביצועים גבוהים, במחשב נייד יפהפה, קל משקל, וכל ארגון יכול כעת לספק לעובדיו הניידים מחשב פרימיום נייד במחיר אטרקטיבי, דבר שלא היה קיים עד כה בשוק המחשבים בעולם".

טרכמן ו-יסקוב סיכמו באומרן כי "חברת HP מציעה לארגונים גדולים וקטנים, מגוון רחב של מחשבים ניידים עסקיים בטכנולוגיה החדישה ביותר, המותאמים לסביבת העבודה ההיברידית, בעיצוב חדשני קל משקל, ושימוש בחומרים שהם מאוד עמידים, אמינים וידידותיים לסביבה".

אירועים קרובים