תוכן שיווקי

GTC מקבוצת גטר הטמיעה בביה"ח הדסה מערכת מיקרוסופט Teams

GTC, המספקת פתרונות בתחום הענן לארגונים, הטמיעה לאחרונה את המערכת, שתשמש לעבודה שיתופית מכל מקום

17/01/2021 11:07
אלפי העובדים יתקשרו בסיוע מערכת Teams. בית חולים הדסה עין כרם. צילום: אתר הדסה
הדסה

הדסה

GTC (ר"ת Getter Tech Cloud) מקבוצת גטר, המספקת פתרונות בתחום הענן לארגונים, הטמיעה לאחרונה את מערכת Teams של מיקרוסופט בבית החולים הדסה.

בית החולים הדסה התבקש לתת מענה מקיף לאלפי המשתמשים שלו, לעבודה מרחוק בתקופת הקורונה, במטרה לייעל את העבודה ולתת אפשרות לשיתוף ידע בין הצוותים.

לאחר בחינת מספר פתרונות בשוק, תוך דגש לדרישות האבטחה הגבוהות של בית החולים, החליט בית החולים להתמקד בפתרון ה-Teams של מיקרוסופט ולהרחיב אותו למערכת הענן 365, שקיימת כבר בבית החולים.

Microsoft Teams

Microsoft Teams

כיום השימוש העיקרי שנעשה ב-Teams בהדסה הוא קיום פגישות מרחוק, תוך שימוש באופציות של וידיאו וקול מכל מקום ומכל מכשיר, אם מהמחשב ואם מהנייד. בדרך זו הרופאים והאחיות יכולים, מכל מקום, לנהל מפגש עדכון, התייעצות, או לזמן אנשים מומחים נוספים לשיחה.

עם הניסיון שהביאה GTC לשטח בסיוע צוות המומחים שלה, ההטמעה הייתה מהירה ונתנה פתרון הכרחי ומיידי.

לדברי אלדד שראל, מנהל תשתיות וטכנולוגיה בהדסה: "בחרנו ב-GTC לאור הידע והניסיון שהם הציגו לפנינו. הפתרון היה מהיר ואמין. בתקופה זו, בה אנו נדרשים לשיתופיות מרחוק, היינו חייבים לקבל החלטה מהירה ולבחור בגוף מקצועי שיספק לנו פתרון איכותי".

לדברי רותם רוזמרין, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-GTC, מקבוצת גטר: "במיוחד בתקופת הקורונה, החשיבות לספק מערכת עבודה מרחוק יציבה ומאובטחת לארגון בריאותי בסדר גודל כזה, היא קריטית. לאחר אפיון הצרכים עם בית החולים, והתאמה לעמידה בדרישות אבטחת המידע הגבוהות, ביצענו אפיון לפריסה של אלפי משתמשים, תוך זמינות להדרכות ותמיכה במערכת בצורה מיידית. לוחות הזמנים היו קצרים במיוחד, ולמרות הדרישות הגבוהות הצלחנו, עם אנשי המחשוב של בית החולים, להעמיד את מערכת Teams, הכוללת רכיבים לעבודה פרודוקטיבית מאובטחת, לרשות אלפי המשתמשים".

אירועים קרובים