תוכן שיווקי

סיכום 2020: ראיון עם דני זיתוני, מנכ"ל משותף וסמנכ"ל מוצרים בלוג-און

10/01/2021 13:10
הנהלת לוג-און. מימין: שי גבע, אבי לאון, דני זיתוני, תומר ויקינסקי, יוסף שגב, מיקי פרוידברגר וגיל מיגדן. צילום: אילן סימן טוב

2020 הייתה שנה מורכבת, שהביאה עמה לעולם ההיי-טק אתגרים חדשים, אבל גם לא מעט הזדמנויות. כמו במרוצת עשרות שנות פעילותה בשווקים המקומי והבינלאומי, כך גם בשנה החולפת, לוג-און לא קפאה על שמריה והמשיכה לבחון מגוון של אפשרויות, במטרה להרחיב את סל הפתרונות והמוצרים שהיא מספקת ללקוחותיה. תפסנו לשיחה את דני זיתוני, מנכ"ל משותף וסמנכ"ל מוצרים בלוג-און, כדי לסכם את 2020 ולהעריך כיצד 2021 תושפע מהעשייה הרבה של החברה בשנה שחלפה.

איך נראתה שנת 2020 עבור לוג-און?
"מעבר לעובדה שגייסנו מספר רב של עובדים חדשים השנה, ביצענו עוד כמה צעדים משמעותיים. במהלך השנה, ובעיקר בחודשים האחרונים, הרחבנו מאוד את סל המוצרים שלנו בשוק העולמי ואת מספר הלקוחות ברחבי העולם. הצטרפו אלינו השנה לקוחות חדשים בברזיל, ביפן ובארצות הברית, למוצרים VTFM-NewGen ו-TUC, ועוד עשרות לקוחות חדשים ברחבי העולם למוצרים DP Technician ו-PDS monitor, שרכשנו באחרונה".

האם משבר הקורונה השפיע על החברה וההתרחבות שלה?
"תקופת הקורונה שינתה את הפעילות שלנו באופן דרמטי, ואני מקווה שהצלחנו להוציא את המיטב מהמשבר. נראה כי לאור המצב, חברות קטנות ואנשים פרטיים חיפשו להצטרף לחברות גדולות ויציבות יותר, ואף חברות גדולות מצאו את עצמן זקוקות לפתרונות יצירתיים לקשיים שעלו, וכך הגדלנו את סל המוצרים שלנו. השנה שילשנו את כמות הלקוחות והמוצרים שלנו! הגדילה המסיבית הזו בלוג-און לא מובנת מאליה בכלל, במיוחד לא בתקופה שכזו, שבה הכול נעשה רק בזום".

מה אתה יכול לספר לנו על המוצרים החדשים של לוג-און?
"באחרונה הכרזנו, בהתרגשות גדולה, על המוצר Log-On Wave for IBM Z, שעוזר לאדמיניסטרטורים לנהל שרתים וירטואליים באמצעות ממשק גרפי נוח, ולהקל על ניהול של שרתי לינוקס רבים, המצויים בסביבת IBM Z.

השנה גם הצלחנו להוסיף תכונה חדשה למוצר VTFM-NewGen – יכולת לשלוח קבצים לענן. הפיתוח הזה דרש מאתנו עבודת מחקר רבה. כרגע אנחנו תומכים במספר שרתי ענן, וממשיכים להתפתח.

בנוסף, רכשנו השנה שני מוצרים שכבר נמכרו לעשרות לקוחות ברחבי העולם – DP Technician ו-PDS monitor.

DP Technician הוא מוצר שנועד להקל על מתכנתי מערכת z/OS, אנשי התמיכה הטכנית וצוותי אחסון DASD. הוא מבטיח טיפול מהיר בבעיות ומניעת תקלות מורכבות על ידי הפשטה של פעולות יום יומיות מסובכות. PDS monitor הוא המוצר היחיד שיכול לדווח על גישה של אנשי (PDS(E לספריות השונות, ללכוד מודולים שהופעלו באופן פנימי על ידי תוכנות אחרות ולבצע מעקב אחר תאריך, שעה וזהות משתמש בכל אירוע.

לוג-און

לוג-און

בימים האחרונים הכרזנו על מוצר חדש בשם Log-On APL2, המפשט ומאיץ את התכנון והפיתוח של מערכות הנדסיות, מתמטיות, מדעיות, פיננסיות וכן כאלה המבוססות על חוקיות. הכניסה של APL2 ממנפת את הניסיון שלנו בפיתוח ותמיכה בפתרונות מתוחכמים לאתגרי תכנות מורכבים. אנחנו מצפים להמשיך ולתמוך בשפת התכנות החשובה הזו ובקהילת המשתמשים שלה.

כדי לתמוך בכל הפעילות הזו, הקמנו חברה בת של לוג-און בארצות הברית. החברה תומכת בכל הרכישות החדשות שלנו ועומדת מול הלקוחות הרבים בצפון אמריקה".

ומה עם הפעילות של לוג-און בישראל?
"בארץ אנחנו ממשיכים להפיץ מוצרים ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלנו. אני יכול לספר על המוצר Auditor לבקרת איכות קוד, שהוטמע השנה אצל חברת ביטוח מובילה נוספת, לאחר שכבר משתמשים בו מספר רב של ארגונים פיננסיים.

בנוסף, המוצר Xinfo לניתוח רכיבי התוכנה במתקנים נמכר והוטמע השנה בהצלחה בארגון ממשלתי מהגדולים במשק, לאחר שנמכר בעבר לגופים פיננסיים מובילים.

לקראת סוף השנה השלמנו מכירות של Model9 לשלושה ארגונים – משרד ממשלתי ושני ארגונים פיננסים גדולים.

מעבר לכך, מתפתחות אפשרויות שונות למכירת מגוון מוצרים ללקוחות בארץ, שאני מאמין שיבשילו כבר בתחילתה של 2021".

תרצה לסכם את שנת 2020 בכמה מילים אחרונות?
"כן. אני חושב שיחסית לשנת קורונה, יש פה מהפכה אמיתית – הן מבחינת המכירות והן מבחינת הלקוחות. אנחנו במצב הרבה יותר טוב ממה שהיינו לפני הקורונה וזו לפחות הנחמה הקטנה שלנו בתקופת משבר שכזו. אף על פי שאי אפשר להתראות האחד עם השני ולהיפגש, הצלחנו יחד להביא את לוג-און להישגים משמעותיים, גם מרחוק".

רוצים לדעת עוד על לוג-און תוכנה? בקרו באתר שלנו.

מחפשים את המשרה הבאה שלכם בהיי-טק? יש לנו מגוון משרות להציע לכם.

אירועים קרובים