תוכן שיווקי

גטר קום מביאה בשורה לגידול בתעבורת הנתונים – נתבי התקשורת של דרייטק

מהירות גלישה של עד 1 גיגה ביט לבית, ותמיכה בסיבים אופטיים

07/01/2021 11:43
מאיר ברששת, מנהל מוצרי תקשורת, גטר קום. צילום: יח"צ

מאת: הילל יוסף

"משבר נגיף הקורונה הביא לעומס חדש על שוק התקשורת. בשל המעבר של ארגונים רבים, בארץ ובעולם, לעבודה מהבית, עלה ביתר שאת הצורך בחיבור מהיר של המשתמשים לרשת הארגונית, כמו גם הצורך בהעברת נתונים בקצבי תעבורה גבוהים יותר. אנו בגטר קום (Getter Com) מביאים את הבשורה לשוק התקשורת בישראל, עם נתבי התקשורת של דרייטק (DrayTek), הנותנים מענה לאתגר החדש שהנגיף הביא לפתחנו, עם מהירות גלישה של עד 1 גיגה ביט לבתים", אמר מאיר ברששת, מנהל מוצרי תקשורת, גטר קום.

לדברי ברששת, "תשתיות התקשורת בישראל עוברות מהפכה בשנים האחרונות. זה קורה על רקע העובדה שחברות התקשורת המקומיות, דוגמת פרטנר, סלקום ודומותיהן – פורסות סיבים אופטיים לבתים ומספקות רוחבי פס של עד 1 גיגה בייט לכל בית. כך, הוט ממשיכה עם תשתית הכבלים – coax ובעזרתה היא מספקת ללקוחות רוחבי פס של עד 500 מגה. כך, בזק השיקה באחרונה את תשתית ה-35b, הידועה גם בשם Super Vectoring. מדובר בתשתית שמאפשרת גלישה באינטרנט בהיקף של עד 200 מגה בייט. זה נעשה על בסיס כבלי הנחושת הקיימים בבתים בישראל. באופן הזה, מתאפשר מעבר לעבודה במהירות כפולה מזו שהייתה מקובלת היום בשוק ה-VDSL, וניתן לעשות זאת בלא צורך בשינוי תשתיתי בצד של לקוח הקצה".

"אולם", סייג ברששת, "לא כל נתב בעל יכולת לתמוך בקצבי העבודה הללו. פה נכנסת לתמונה דרייטק, שגטר קום מייצגת אותה בישראל בלעדית מזה עשור, מאז 2011. הנתב שלה 'יודע' לחלק ולנתב את התעבורה של המשתמשים לפי הצורך והפעילות שלהם. הדבר נעשה עם שילוב של טכנולוגיות חדשות שהחברה הכניסה לשוק, המאפשרות לשדרג את האינטרנט בבית או בעסק – ולעשות זאת בצורה פשוטה".

"גטר קום", פירט ברששת, "השיקה באחרונה בישראל את סדרת נתבי VIGOR החדשה של דרייטק. נתבים חדשניים אלה תומכים ב-Super Vectoring, וכך ספקיות התשתיות מאפשרות ללקוחות גלישה במהירות גבוהה יותר מזו הקיימת".

"בשורה למנ"מרים – מהפכה בתשתית התקשורת שלהם"

"טכנולוגיה נוספת בעולם הנתבים מבית דרייטק", הוסיף ברששת, "היא טכנולוגית הסיבים: דרייטק הוציאה לשוק סדרת נתבים, התומכת בסיבים אופטיים – מהספק ישירות לנתב – בלא צורך ברכיב נוסף, הממיר. פתרונות אלו כבר מוטמעים בישראל והם נפוצים ביותר, בין השאר בעשרות קיבוצים, שיש להם כבר תשתית סיבים אופטיים זה כמה שנים. חשוב לציין כי החברה מוכרת לא רק נתבים, בין השאר, יש לה מתגים, נקודות גישה אלחוטיות ומערכות ניהול מתקדמות, עם מגוון רחב של פתרונות בעולם התקשורת".

"התשתיות בארץ גדלות", סיכם ברששת, "ובשל הנציגות שלנו את דרייטק – אנו ערוכים לספק לשוק מענה, עם שלל נתבים. בניגוד לרוב הנתבים הקיימים בשוק, לדרייטק קיים נתב היודע לקחת עד 8 קווים – כבל נחושת או סיב אופטי – לאחד קווים אלה ולהפכם לקו גדול אחד, ובדרך זו להפיק ממנו יותר תעבורה.

עם הפתרון החדשני הזה גטר קום מכוונת לארגוני SMB/SME, לאחר שכבר כיום יש לנו אלפי לקוחות ארגוניים בישראל. למשל, לפרטנר מכרנו כבר כ-4,000 נתבים חדשניים שכאלה התומכים גם בתשתית LTE סלולרית. מדובר בנתב המשמש כ'נתב הבית' של מרבית מתקני המתח הנמוך העובדים בבתים חכמים ובעסקים קטנים. כעת, אנו פונים לקהל של המנמ"רים: יש לנו בשורה עם מוצר ויכולות שיעשו להם מהפכה בתשתית התקשורת שלהם".

לנתבי דרייטק – היכנסו ללינק הבא

אירועים קרובים