תוכן שיווקי

לצד ההתמודדות עם משבר הקורונה – לוג-און מסכמת שנת עבודה מוצלחת

עקב מגבלות המגיפה, החברה חגגה חנוכה וסיכמה שנה עם מאות מעובדיה שלא כנהוג במפגש פיזי, אבל בכיף גדול גם מרחוק, ותיארה כיצד הקורונה הביאה עמה גם הזדמנויות רבות להטמעת חדשנות דיגיטלית ולגדילה משמעותית בכל תחומי הפעילות של לוג-און

28/12/2020 11:12

שנת 2020 הייתה שנה רצופת אתגרים ושינויים, אך גם כזו שהביאה עימה הזדמנויות רבות להטמעת חדשנות דיגיטלית ולגדילה משמעותית בכל תחומי הפעילות שחברת לוג-און (Log-On) מתמחה בהם. אחד ההישגים המשמעותיים של החברה הוא חיזוק והידוק הקשר ושיתופי הפעולה עם לקוחותיה, בהובלתו של שי גבע, מנכ"ל משותף של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און.

על מנת לסכם את שנת העבודה המוצלחת בצל ההתמודדות עם משבר הקורונה, ועל אף מגבלת הריחוק החברתי, הוחלט בלוג-און לחגוג את חג החנוכה ביחד עם מאות מעובדיה – במתכונת מקוונת, יצירתית ומרגשת במיוחד.

מסורת היא שבכל חג חנוכה עובדי לוג-און ומיטב מלקוחותיה מתכנסים באולמות הסינמה סיטי, מדליקים נרות וחוגגים בפסטיבל סרטים משפחתי. השנה, הסרטים וגם הפופקורן עשו את דרכם עד לסלון ביתם של עובדי לוג-און, ויחד עם משפחותיהם העובדים צפו בדבר המנכ"לים שסיכמו את שנת העבודה. כמו כן נכללו באירוע הכרזת עובדי לוג-און המצטיינים לשנת 2020 ומצגת הוקרה לעובדים הוותיקים.

"דבר אחד ברור: אנחנו לא עוצרים"

עוד לפני הצפייה בסרטי הקרנת טרום-בכורה שבחרו לעצמם, הספיקו עובדי לוג-און לצפות בהגרלה השנתית של מבצע "חבר מביא חבר", שזיכה את הזוכה בו בפרס כספי ובחופשה יוקרתית ומפנקת.

"ברכבת ההרים שנאלצנו לעלות עליה כולנו מאז חודש מרץ השנה, אנחנו עולים ויורדים, מאיצים ומאטים, הכל בזמן אפס וללא התראות מיוחדות. מנהלים חיים שלמים לצד המלחמה בנגיף הקורונה, …אבל דבר אחד ברור: אנחנו לא עוצרים", כך פתח תומר ויקינסקי, מנכ"ל משותף של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און, את האירוע אשר שודר למאות העובדים טרם הקרנת הסרט שבחרו.

לאחר פתיחתו של ויקינסקי, בירכו ועדכנו בהתפתחויות החדשות שלושת המנכ"לים המשותפים של לוג-און תוכנה בע"מ – יוסי שגב, גיל מיגדן, ודני זיתוני.

"הצלחנו השנה להמשיך את מגמת הגידול בחברה וגם לבצע פרויקטים מוצלחים", עדכן זיתוני, "ביניהם לחברת ביטוח גדולה, לבנק בגרמניה ובתחום היהלומים. בתחום המוצרים, הרחבנו מאוד את סל המוצרים שאנו מוכרים בכל רחבי העולם והוספנו עשרות של לקוחות חדשים. מבין המוצרים ראוי להזכיר את Wave ואת DP Technician".

עוד הודה שגב "לכלל עובדי לוג-און במטה החברה העושים במלאכה", ומגדן בירך בשמו ובשם הנהלת לוג-און את עובדי החברה המצטיינים לשנת 2020 ואת וותיקי לוג-און, שמלאו להם עשר שנות וותק ומעלה בארגון.

הענקת תעודת הצטיינות לשרון סורוקה ע"י תומר ויקינסקי. צילום: תמר אהרני

הענקת תעודת הצטיינות לשרון סורוקה ע"י תומר ויקינסקי. צילום: תמר אהרני

לאחר סיקור הצלחותיה של חברת לוג-און בשנה החולפת, הציג ויקינסקי את נבחרת מצטייני לוג-און לשנת 2020, עם נציגים בכל המגזרים שהחברה פעילה בהם – בפיננסי, בביטוח, בממשלה, בבריאות ובזה הביטחוני. בהקרנה צפו גם מנהליהם של עובדי לוג-און באתרי הלקוחות. בדבריו פירט ויקינסקי את הסיבות להצטיינותם, ב-"חשיבה פורצת דרך, ייעול תהליכי עבודה, השקעה אינסופית במהלך תקופת הקורונה והשפעה ישירה על תחומים הקשורים בהתמודדות עם משבר הקורונה".

הטקס המקוון המשיך בהגרלת חופשה זוגית במסגרת מבצע "חבר מביא חבר". "היה לנו כאן מבצע מדהים עם הישגים מעולים ושיתוף פעולה יוצא דופן של עובדי לוג-און", סיפרה יעל ברומי, מנהלת המדיה החברתית של החברה, והוסיפה, "במהלך החודשיים האחרונים קיבלנו מאות קורות חיים, עשרות רבות תורגמו להפניות ללקוחות ובחלקם אף הספיקו להיקלט בחברה!".

הכרזת הזוכה בהגרלת חופשה זוגית. מימין יעל ברומי ותומר ויקינסקי. צילום: תמר אהרני

הכרזת הזוכה בהגרלת חופשה זוגית. מימין יעל ברומי ותומר ויקינסקי. צילום: תמר אהרני

בהמשך, חשפה ברומי בהתרגשות רבה גם את שמה של הזוכה המאושרת בהגרלה.

בתום ההגרלה הוצגו עובדי לוג-און הוותיקים – אשר ממשיכים לפרוץ את תקרת הזכוכית של הקדנציות בהיי-טק ומשלימים בימים אלו 10-15 שנות ותק. גם העובדים הוותיקים וגם העובדים המצטיינים זכו ביום האירוע לביקור אישי בביתם, במסגרתו הוענקו להם מגן ותק או תעודת הצטיינות ופרס לוג-און.

עם סיום הטקס המקוון, המשיכו העובדים לצפייה בסרט שבחרו בחיק משפחתם בעוד ערב חגיגי, חם ומרגש, החותם שנה לא פשוטה ומאתגרת, אך רבת עשייה ומלאת הישגים!

אירועים קרובים