תוכן שיווקי
בעקבות כנס הענן

דטה סנטר היברידי – הזן החדש

MedOne מספקת שירותי ענן מתקדמים - שירותי קוברנטיס וקונטיינרים מנוהלים - גם בדטה סנטר הקרוב לבית

23/12/2020 15:51
מקור: Ridge Cloud

כתב: סאבו טיילור דיאב, סמנכ"ל השיווק של Ridge Cloud.

בשנים האחרונות, עם הגעת העננים הציבורי והפרטי לבשלות, קיבל הדטה סנטר המקומי תפקיד חשוב ביכולת שלו לספק שירותי תמיכה מקצועיים ללקוחות שרוצים "ללכת עם ולהרגיש בלי". החיבור המהיר לספקי ענן ציבוריים כגון AWS ומיקרוסופט עם ה-Azure שלה אפשר להציע ללקוחות הדטה סנטר שלה סל רחב של שירותים, הכוללים חיבור לתשתיות ענן וירטואליות לקבלת גמישות, שירותים לפי דרישה וסקלביליות, ובנוסף, לספק שירותי תשתית מקומית, עם כל היתרונות בעבודה מול ספק שירות מקומי וזמין 24/7.

לקוחות רבים ראו במערך ההיברידי פתרון אידיאלי לעלייה בצרכיהם העסקיים וחילקו את עומסי העבודה שלהם בין הענן הציבורי לזה הפרטי, תוך שמירה על ניהול אחיד ושוטף, ותמיכה ממושכת מאנשי המקצוע בדטה סנטר.

כניסתן של טכנולוגיות חדשות, בהן הדרישה לכוח מחשוב מקומי זמין, שהכרחי לפעילות העסקית, הציבה אתגר חדש בפני הענן הציבורי וגם בפני הדטה סנטר המקומי של הארגון. ספקיות הענן הגדולות פיתחו מוצרים המאפשרים לחברות אלה להשתמש בשירותי ענן, ובעיקר שירותי קוברנטיס וקונטיינרים מנוהלים, אך בעלי תג מחיר גבוה. חברות נדרשו לבחור בין הגמישות והיעילות של הענן הציבורי לבין הקרבה והיציבות של הדטה סנטר המקומי.

הפתרון של MedOne ו-Ridge Cloud

הדטה סנטרים של MedOne הפכו באחרונה לזן החדש בקטגוריית הדטה סנטר ההיברידי. בשילוב הטכנולוגיה של Ridge Cloud, שהעניקה לתשתית הקיימת של MedOne מתווה תשתית וירטואלית עם יכולות ענן ציבורי על התשתית המקומית, הכוללות שירותי ענן מנוהלים, גמישות וסקלבליות בענן המקומי, מציעה MedOne לקהל לקוחותיה את היכולות הבאות:

  • פריסת אפליקציות מבוססות ענן עם שירות קוברנטיס וקונטיינרים מנוהלים על התשתית של MedOne דרך ממשק API קל ואינטואיטיבי.
  • רשת שותפים רחבה ומבוזרת ברחבי העולם, שמאפשרת ללקוחות MedOne לפרוס את האפליקציה שלהם בכל מקום אחר בעולם, כחלק אינטגרלי מממשק הקיים וללא צורך במעבר לספק אחר או התנהלות עסקית עם גורמים חדשים. הכול נשאר תחת קורת גג אחת.

ביחד עם החיבור הישיר לספקיות ענן ציבורי אחרות והיכולת של MedOne לספק מולטי קלאוד אמיתי, לקוחות רבים רואים בארכיטקטורה החדשה שהיא מציעה פתרון אידיאלי ומענה הולם לצרכים העסקיים החדשים ולכיוונים חדשים שמתאפשרים בזכות הטכנולוגיה.

Ridge Cloud הינה חברה ישראלית המספקת סביבת ענן ציבורי עם שירותים מנוהלים על גבי דטה סנטרים מקומיים ביותר מ-80 מקומות בעולם. החברה מאפשרת למפתחים ולאנשי DevOps את היכולת לפרוס את האפליקציה שלהם בעזרת שירותי ענן מודרניים, כגון קונטיינרים ושירותי קוברנטיס מנוהלים, כמו בכל ספקית ענן גדולה – אך מאפשרת זאת בדטה סנטר הקרוב ביותר לקהל היעד שלהם, ובלחיצת כפתור.

אירועים קרובים