תוכן שיווקי

"ראשים" ומיקרוסופט ישראל השיקו מיזם ללמידה אקדמית

המיזם הייחודי והמתקדם - של חברת "ראשים" מקבוצת מלם תים, בשיתוף מיקרוסופט, מכללת בית ברל והמכללה האקדמית להנדסה SCE - נועד ליצירת סביבת עבודה ולמידה מבוססת Teams לסטודנטים ומרצים

15/12/2020 11:06
רון הרי, מנכ"ל ומייסד חברת ראשים. צילום: יח"צ

חברת ראשים מקבוצת מלם תים וחטיבת החינוך של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל פועלות יחד עם מכללת בית ברל והמכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון SCE ליצירת סביבת עבודה ולמידה חדשה ונוחה לסטודנטים ולמרצים, שתתבסס על פלטפורמת השיתוף Teams של מיקרוסופט.

בשלב הראשון יתבצע פיילוט במכללה האקדמית להנדסה SCE בבאר שבע, שיתמקד באפשרות לעריכת בחינות מרחוק בהשגחה מצולמת, באמצעות יכולות ה-On-Line Meeting של Teams. הפתרון מאפשר לסטודנטים להוריד ולענות על שאלון הבחינה, במקביל לצפייה של המשגיח ולזמינות של המרצה למענה על שאלות. בהמשך, במכללת בית ברל יוקם צוות ייעודי שיטול חלק בבניית הסביבה האופטימלית להשכלה הגבוהה.

השיקה מיזם אקדמי חינוכי בשיתוף מיקרוסופו ומכללות מובילות. ראשים מקבוצת מלם תים

השיקה מיזם אקדמי חינוכי בשיתוף מיקרוסופו ומכללות מובילות. ראשים מקבוצת מלם תים

רון הרי, מנכ"ל ומייסד חברת ראשים: "זיהינו צורך דחוף של המוסדות האקדמיים לסביבות למידה ושיתוף עשירות, שיאפשרו לא רק מפגשי וידיאו, כפי שמספקות פלטפורמות שיתוף אחרות, אלא יתנו מענה לפעילויות למידה מתמשכות, שבאמצעותן ניתן לשתף חומרי לימוד, להציג מטלות, לתת ציונים, לבצע פרויקטים בצוותים ועוד. סביבה כזו קיימת כבר בגרסאת Teams שהותאמה לחינוך, אלא שהמערכות האקדמיות ו-Teams מנותקות זו מזו, והיה נדרש לשלב אותן באופן שהסטודנטים יוכלו ליהנות מחוויית משתמש זמינה, מהירה ואינטואיטיבית. לצורך כך, נדרשו אינטגרציה וביצוע התאמות, הן במערכת "מכלול" של ראשים עבור המינהל האקדמי והן בפלטפורמת Teams של חברת מיקרוסופט. העובדה שהמוסדות האקדמיים כבר פועלים במסגרת סביבת 365 Microsoft Office ב-Azure מאד הקלה על השילוב והחיבור בין המערכות.

זאת גם הזדמנות להכריז שבתום מאמץ כביר של 3 שנים, 'מכלול 4' נוסקת ועולה לענן של מיקרוסופט – Azure. תודות לכך, אנו יכולים להציע גם פונקציונליות ללא תחרות בעולם האקדמי ועולם ההדרכה, וגם מודל הפעלה בענן שמאפשר לנו לספק את השירותים במודל SaaS, ללא התקנה או תלות בתשתיות ה-IT הארגוניות, והכל במחירים מאוד אטרקטיביים".

ערן גופר, מנהל מגזר חינוך מיקרוסופט ישראל: "אנחנו שמחים לקחת חלק בשיתוף הפעולה עם חברת ראשים מקבוצת מלם תים, שיאפשר את שילוב Teams לחינוך, שנחשבת היום לסביבת הלמידה המתקדמת בעולם, עם מערכת הניהול האקדמי של 'מכלול', ויאפשר לקדם למידה היברידית מקוונת במוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל".

פרופ' יולי תמיר, נשיאת המכללה האקדמית בית ברל: "אנו שמחים להיות שותפים ולהוביל פיתוח כלים דיגיטליים, שמשרתים את הסגל האקדמי והסטודנטים של המכללה האקדמית בית ברל. הפיתוח, בשיתוף מיקרוסופט וראשים, יאפשר למכללה להפוך למכללה מובילה בתחום הלמידה הממוחשבת, ההולמת את צרכי המאה ה-21. המכללה האקדמית בית ברל רואה במיזם כתשתית טכנולוגית אסטרטגית. הפיילוט אשר מיושם כעת יאפשר בחינה והוכחת יכולת ראשונית, כחלק מתהליך אסטרטגי ארוך טווח לשיפור היכולות הטכנולוגיות והתאמת המחשוב בהוראה ובלמידה בקרב הסגל האקדמי, הסטודנטים, ובעתיד בכלל מערכת החינוך".

אירועים קרובים