תוכן שיווקי

רשת בייבי סטאר עברה לתצורת ענן פרטי וירטואלי בענן של Y-tech

דניאל דוידוביץ', מנכ"ל בייבי סטאר: "אנחנו מסוגלים לפתוח סניף חדש תוך 24 שעות, עם תשתית מידע מושלמת מקצה לקצה כשנתוני הלקוחות מוגנים הרמטית בפני כל מתקפה"

13/12/2020 10:43
משה הורביץ, סמנכ"ל פרויקטים ופתרונות משולבים בקבוצת Y-tech. צילום: אסנת קרסננסקי

רשת בייבי סטאר, המתמחה בשיווק מוצרי איכות לתינוקות, התנהלה במשך שנים באמצעות תשתית מחשוב מקומית (on premise), שתמכה בפעילות של תשעת סניפיה ברחבי הארץ. בייבי סטאר הוקמה בשנת 2009 על ידי שני שותפים: דניאל דוידוביץ' ואברי קציר והתרחבותה המואצת חייבה השקעות מתמשכות בתחום המחשוב. עם השנים הפכה תשתית המחשוב והתקשורת למעמסה כספית וניהולית שהכבידה על החברה ושאבה קשב ומשאבים ניהוליים הולכים וגדלים. כל העת נדרשו רכישות של ציוד חדש, תיקונים ושדרוגים של השרתים ומרכזיית התקשורת הפיסית, מאבק תמידי לאבטחת סייבר, עדכוני תוכנה, פעולות גיבוי ואחסון, התמודדות עם נפילות חשמל, שהשביתו את הפעילות העסקית, ואתגרים רבים נוספים.

לפני כשנתיים עברה בייבי סטאר לתצורת ענן, אך הספק החיצוני שנבחר לא הצליח לעמוד ביעדים המצופים והחברה בחרה ב-Y-tech לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה ולמעבר של תשתית המחשוב והתקשורת לתצורת ענן פרטי וירטואלי, בענן של Y-tech.

Y-tech, שנוסדה בשנת 2005 על ידי תומר שוייצר, מתמחה בניתוח, אפיון, בנייה ויישום פתרונות מחשוב ו-IT מתקדמים, תוך שילוב אינטגרטיבי של עולמות הענן והתקשורת לבניית מערך טכנולוגי מקצה לקצה, המותאם באופן מדויק לצרכים ולמאפיינים של כל לקוח. הפתרון מקיף תשתיות IT, פתרונות תקשורת (כ-ISP מאושר על ידי משרד התקשורת), תשתית כשירות ענן IaaS (ר"ת Infrastructure as a Service), רשת תקשורת כשירות ענן – NaaS (ר"ת Network as a Service), בתצורות של ענן פרטי וירטואלי, ועוד. שירותי הענן מאובטחים באמצעות חבילת אבטחת הסייבר CyberRing שהשיגה עד כה רמה של 100% בזיהוי ובלימה של מתקפות מסוגים שונים. כן מפעילה החברה מרכז בקרה משוכלל הפועל 24X7 המשלב מערכות בקרה מתקדמות לתשתיות (NOC) ולאירועי אבטחה וסייבר (SOC), שעוקב אחר כל רכיבי הפתרונות של הלקוחות באתריהם ובענן, ומבטיח תגובה מהירה לכל בעיה באמצעות מענה אוטומטי ו/או אנושי.

משה הורביץ, סמנכ"ל פרויקטים ופתרונות משולבים בקבוצת Y-tech, מסר: "Y-tech הקימה עבור בייבי סטאר מערך מחשוב שלם בתצורת ענן פרטי וירטואלי, הכולל מרכזיית תקשורת בענן, שרתי לינוקס ואורקל, שרתי עיבוד נתונים ואחסון, שרתי אפליקציות, שרתי גיבוי שתומכים כולם בכלל פעילויות החברה. התשתית מריצה עתה בענן את כל התוכנות הארגוניות של בייבי סטאר, וביניהן: הנהלת החשבונות של חשבשבת, תוכנת ה-ERP של אביב פתרונות, תוכנת השכר מיכפל, תוכנת הקופות של ווריפון, מערכת BI, ועוד".  

דניאל דוידוביץ', מייסד משותף ומנכ"ל בייבי סטאר: "Y-tech העבירה אותנו לענן במהלך מהיר ומקצועי, שהקפיץ אותנו צעד ענק קדימה מבחינה עסקית. אנחנו מתמחים בשיווק מוצרים לתינוקות למאות אלפי משפחות ברחבי הארץ, ולא רוצים להתעסק בכלל בתשתיות מחשוב ובתוכנות. המעבר לענן של Y-tech שחרר אותנו מהכבלים של המחשבים, השרתים והתוכנות, ו-100% מהזמן מוקדשים לפיתוח עסקי ולשיפור השירות ללקוחות. תשתית הענן מעניקה לנו גמישות עסקית נהדרת ואנחנו יכולים להגדיל או להקטין נפחים בשניות בהתאם לצרכים עונתיים, הזדמנויות עסקיות או כל צורך אחר, ולהטמיע בקלות כל מערכת חדשה שנדרשת. יתרה מזאת, כשאנו פותחים סניף חדש, תשתית המחשוב הנדרשת לכך נמסרת לנו תוך 24 שעות והחנות נכנסת לפעילות מכירות ממש בזמן אמת, ללא כל שיהוי".

דוידוביץ' הוסיף כי "התמיכה המקצועית השוטפת 24X7 של Y-tech מבטיחה עבודה רציפה ללא כל חשש מנפילות והשבתת השירות ללקוחות. תשתית הענן והנתונים מוגנים הרמטית באמצעות מערכת CyberRing ומרכז הסייבר SOC המאויש במומחי הסייבר של Y-tech. יתרה מזאת, הסניפים מקושרים ישירות לשרתים בענן דרך מערך התקשורת של Y-tech ללא מעבר באינטרנט – והדבר מספק שכבת הגנה נוספת לנתונים הרגישים של לקוחותינו".

אירועים קרובים