תוכן שיווקי

TSG תשווק ותיישם את פתרונות היטאצ'י ונטרה במגזר הביטחוני ובארגונים גדולים

פתרונות ניהול והגנת הנתונים של היטאצ'י ונטרה יצטרפו למוצרי ה-IT והתקשורת שמציעה TSG, שמרחיבה בימים אלה את פעילותה מעבר לגופים בעולם הביטחוני

18/10/2020 13:34
אבנר עמרן, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הטלקום והמערכות ב-TSG. צילום: יח"צ

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברה בת בבעלות תאגיד היטאצ'י (Hitachi) הבינלאומי, המפתחת פתרונות תשתית דיגיטלית וניהול נתונים, חתמה על הסכם עם TSG IT Advanced Systems, שעוסקת ביישום ובהטמעת פתרונות טכנולוגיים בארגונים בתחום הביטחוני ופתרונות הגנה מפני מתקפות סייבר. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי ייגשו שתי החברות במשותף למכרזים בגופים ביטחוניים וארגונים גדולים.

פתרונות ניהול והגנת הנתונים של היטאצ'י ונטרה יצטרפו לפורטפוליו פתרונות ה-IT והתקשורת שמציעה חטיבת הטלקום והמערכות של TSG, אשר מרחיבה בימים אלה את פעילותה מעבר לגופים בעולם הביטחוני גם לארגונים גדולים, במגזרים כגון הפיננסים, הבריאות, ההיי-טק והתעשייה.

כמו כן, במסגרת ההסכם, שתי החברות ישקיעו בבניית מעבדות, מרכזי הדרכה, מרכז תמיכה ומערך תמיכה וידע מערכתי בארץ עבור הלקוחות הקיימים והעתידיים המשותפים.

לדברי אבנר עמרן, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הטלקום והמערכות ב-TSG, "בתקופה הקרובה עומדים לצאת לשוק כמה מכרזים אסטרטגיים בתחום הביטחוני, וכן עומדות בפתח הזדמנויות רבות במגזר העסקי. חתימת ההסכם עם היטאצ'י ונטרה מהווה חלק חשוב באסטרטגיית TSG, שאותה מקדם בתקופה האחרונה המנכ"ל, מיכאל זינדמן, לחזק מאוד את פעילותה בעולמות ה-IT והטלקום, בעיקר ביישום פתרונות בדטה סנטרים ופתרונות לטרנספורמציה דיגיטלית".

עמרן הוסיף כי "ההחלטה לחזק את הפעילות בתחום פתרונות ה-IT והטלקום נבעה, בין היתר, משתי זכיות אסטרטגיות של TSG. כך, במכרז קבלן התקשוב הראשי (קת"ר) זכינו יחד עם התעשייה האווירית כקבלן הראשי. זהו פרויקט שמאחד מספר רב של מרכזי נתונים של צה"ל במרכזי מחשוב רב מודרניים. כמו כן, זכינו במכרז רחב היקף להקמה ולתפעול קריית המודיעין בו זכתה שיכון ובינוי כאשר התעשייה האווירית היא קבלן התקשוב יחד עם TSG".

פיני גדעוני, מנהל טכנולוגיות ותשתיות IT ב-TSG. צילום: יח"צ

פיני גדעוני, מנהל טכנולוגיות ותשתיות IT ב-TSG. צילום: יח"צ

פיני גדעוני, מנהל טכנולוגיות ותשתיות IT ב-TSG, ציין כי "היטאצ'י ונטרה מזוהה עם יישום פתרונות בארגונים גדולים מאוד שדורשים ביצועים גבוהים, יציבות, חוסן ואבטחת מידע ברמה גבוהה. טכנולוגיית האקטיב-אקטיב שלה עונה על הדרישות הגבוהות של ארגונים מאוד גדולים, יחד עם פתרונות התאוששות מאסון למערכות זמן אמת. זאת, לצד הביצועים, היציבות והאמינות של הפתרונות שלה. בנוסף, פתרון ה-Object Storage של החברה נחשב לטוב ביותר בתחומו, יחד עם הטכנולוגיה למיגור חכם של מתקפות כופר וכן השדרוג שבוצע באחרונה בממשק הניהול של מערכות היטאצ'י, שהפך את הניהול לפשוט ויעיל".

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: אלישר

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: אלישר

לדברי חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, "TSG הוא הגוף הגדול והמוביל בישראל המתמחה ביישום פתרונות טכנולוגיים לגופים ביטחוניים בארץ ובעולם. אין מתאים ממנו כשותף עבור היטאצ'י ונטרה לגשת יחד לפעילות עסקית משותפת ולהתמודדות במכרזים בענף הביטחון, וגם בארגונים עסקיים גדולים. עוד לפני השותפות הרשמית, עבדנו יחד בארגונים בתחום הביטחון, שבהם שתי החברות פועלות, ולמדנו להכיר את היתרונות האחד של השני".

למידע נוסף אודות הפתרונות של היטאצ'י ונטרה לחצו כאן.

אירועים קרובים