תוכן שיווקי

קלאודי מסייעת לחברות מסורתיות להגר בקלות לענן של מיקרוסופט

23/09/2020 12:49
קלאודי

כתב: הילל יוסף.

"אנחנו שותפי CSP של מיקרוסופט להטמעת פתרונות ענן בקרב ארגונים. אנחנו מלווים את כלל סוגי הארגונים, מחברות מסורתיות ועד סטארט-אפים, במסע שלהם לענן, כדי שההגירה אליו תהיה קלה ופשוטה", כך אמר טל דגן, מייסד משותף ו-CTO בקלאודי (Cloudi).

דגן פעיל בעולמות ה-IT והענן מזה יותר מעשור. בין השאר, הוא ביצע פרויקטים בעולמות ה-DevOps והענן, ניהל צוותים גדולים של אנשי סיסטם ו-DevOps, ושימש כמנמ"ר וארכיטקט ענן של AWS ומיקרוסופט. "קלאודי", אמר דגן, "נולדה בענן ומתמחה בו. היא הוקמה לפני שנה וחצי ומונה יותר מ-10 מומחים בתחום. קלאודי היא Cloud Solution Provider של מיקרוסופט. כל העבודה של מקצועני החברה מתבססת על ידע וניסיון מעמיקים בסביבת Azure, עם התמחות במיקרו-שירותים, DevOps, אבטחת מידע בענן וקוברנטיס".

טל דגן, מייסד משותף ו-CTO בקלאודי. צילום: יח"צ

טל דגן, מייסד משותף ו-CTO בקלאודי. צילום: יח"צ

מה קלאודי נותנת לארגון?

אחד היתרונות המבדלים את קלאודי משחקניות אחרות בשוק זה הוא בכך שמומחי החברה "נוגעים" בדטה סנטר של חברות מסורתיות. אלה חברות שחששו להיכנס למסע מחויב המציאות לענן, שכן הענן נתפס אצלן כמשהו שרק סטארט-אפים הולכים אליו. המסע לקלאוד מתחיל בתהליך של הערכה ראשונית, בו נבדקת ההיתכנות של הענן והמעבר אליו בפועל. פעמים רבות, כך גילו מקצועני קלאודי, לחברות חסר ידע בנושא המעבר לענן – איך ניגשים לעולם החדש, כיצד לוקחים את עולמות ה-IT הישנים ועורכים חיבור משולב לעולם זה.

מומחי קלאודי נותנים ייעוץ משלב ההערכה, כולל תהליך בו הם מתקינים כלי שלהם לטובת מיפוי מדויק והערכה. היתרון של קלאודי בשלב זה הוא שמומחי החברה יודעים לסקור את שלבי המעבר לענן, כולל לוחות זמנים ועלויות מדויקות. אנשי קלאודי לא גובים תשלום על ההערכה. הם בודקים, בין השאר, האם כדאי להעביר את כל סביבת ה-IT לענן, או שמא הפתרון הרצוי הוא היברידי. לצד שירותי ההערכה, הם עורכים עבור הלקוח את ההקמה וההתקנה. בנוסף, הם מעניקים שירותי תמיכה מלאים בהמשך הדרך.

לחברה יש שירותים נוספים, דוגמת NOC סביב השעון וייעוץ אבטחת מידע בענן. עוד עוסקים אנשיה במודרניזציה של מערכות תוך כדי הטמעת גרסאות חדשות.

סיפורי לקוחות מרוצים

בתחילת משבר הקורונה סייעו מקצועני קלאודי לאחת מחברות הגיימינג. בשל המגיפה, הנהלת החברה החליטה על מעבר מלא של העובדים לתצורת עבודה מהבית. בפרק זמן קצר ביותר, ארבעה ימים, קלאודי שינתה את כל מערך המחשוב של חברת הגיימינג לתצורה זו. מומחיה טיפלו בכל האפליקציות הארגוניות כך שתהיינה נגישות לעובדים. הם עשו זאת, בין השאר, תוך שימוש ב-Azure Active Directory. כך, הם חסכו ללקוח את העלות של רכישת ציוד חדש. כמו כן, הם העבירו את הדטה סנטר של הארגון ל-Azure וממשיכים ללוות אותו באופן שוטף בעבודה במתכונת החדשה.

לקוח מרוצה נוסף של קלאודי הוא החברה למשק וכלכלה. שם, מערך המחשוב היה בחלקו מבוסס רישוי מסורתי (On-Prem) ובחלקו האחר בענן של AWS. אנשי קלאודי ערכו הגירה כוללת המערך לענן של מיקרוסופט, תוך חידוש מערכות ואיחוד. כיום, שתיים משבע המערכות המרכזיות של החברה יושבות על Azure. בנוסף, החברה השיגה שרידות ויתירות – מה שלא היה לה בעבר, ואלה מתבססות על שירותי Azure לכך. באופן זה, החברה למשק וכלכלה קיבלה פתרון בעל יכולות גידול וקיטון, בהתאם לרמת העומס, כאשר הכול מאוחד, בסביבה אחת.

דגן סיכם באומרו כי "עיקר המיקוד וההתמחות שלי ושל אנשיי הוא בענן של מיקרוסופט. אנחנו מעניקים ללקוחות הארגוניים One Stop Shop בכל הקשור לתכנון של המעבר לענן, ולאחר מכן המעבר בפועל ותחזוקה שוטפת. כך, אנחנו מסירים מהארגונים את כאב הראש הכרוך בהגירה לענן, ועושים זאת בצורה חכמה ומדויקת".

ביום ד' בשבוע הבא, ה-30 בספטמבר, תקיים קלאודי וובינר בנושא הגירה לענן, ובו יוצגו סיפורי לקוח והדגמה בפועל (דמו) איך התהליך פועל – מבדיקת ההיתכנות, עבור בהערכה הראשונית, בתכנון ובביצוע המעבר בפועל, ועד לתחזוקה ולליווי השוטף.

לפרטים נוספים ולהרשמה לוובינר לחצו כאן.

אירועים קרובים