תוכן שיווקי

GTC הקימה מרכז חירום לתמיכה בלקוחות; מעבירה ארגונים לעבודה מרחוק עם Teams

23/03/2020 09:26
איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"אנחנו מתמחים בביצוע פרויקטים בסביבת מיקרוסופט בכלל ובענן Office365 & Azure בפרט. בימים מיוחדים אלה, יש לנו את היכולת להעניק לארגונים את כל הדרוש לעובדים כדי שימשיכו לעבוד כרגיל מהבית, עם שיתופיות, תפוקתיות וחיבוריות – בעזרת כלי Microsoft Teams", כך אמר רותם רוזמרין, סמנכ"ל הטכנולוגיות והמנהל האזורי של פעילות מיקרוסופט ב-GTC מקבוצת גטר.

לדברי רוזמרין, "עבודת צוות היא אחד הדברים החשובים ביותר בתקופה מאתגרת זו. ארגון נמדד בחוסן שלו ועל מנת להתמקם היטב בעמדה שתוביל להצלחה, עליו לדאוג שהעובדים שלו יהיו מצוידים בכלים ובמשאבים טכנולוגים מתאימים".

"בעזרת מיקרוסופט", אמר, "אנחנו מעצימים כל אדם וכל ארגון, כדי לאפשר להם להשיג יותר. אנחנו עוזרים לארגונים בהטמעת כלי שיתופיות, ומראים להם כיצד לתמוך בארגון שלהם ולמצות את היכולת הקיימות ב-Microsoft Teams".

רוזמרין ציין כי "קבוצת גטר מתמחה בעולמות מחשוב הענן של מיקרוסופט, Azure ו-Office 365, ומציעה ייעוץ רישוי לארגונים. אנחנו אחת משלוש שותפות הזהב (Gold) הגדולות ביותר של מיקרוסופט בישראל. יש לנו מרכז תמיכה ללקוחות ולמשתמשים הארגוניים, עם יועצים מוסמכים ומקצועיים מהשורה הראשונה בארץ".

"מערכת רובסטית, חדשנית וקלה לתפעול"

"Microsoft Teams היא מערכת רובסטית, מלאה ברכיבים חדשניים ומתקדמים, קלים להתקנה ולתפעול, וידידותית למשתמשים", הסביר. "בעידן זה, היא עונה בדיוק על הצורך של העובדים: היא מתמקדת בחוויה הייחודית של עבודה מהבית. הפלטפורמה מאפשרת להיפגש עם כל אחד בכל מקום, באמצעות אירוח של פגישות אונליין – מקישורים של אחד על אחד ועד לפגישות קבוצתיות, והשתתפות באופן מלא וחי באירועים שמכילים משתתפים מרובים. כמו כן, היא מאפשרת שיתוף קבצים, צ'טים, וידיאו ואודיו, הקלטה ותמלול עם התממשקות ישירה, ניהול קבוצות ושיתוף סביבות עבודה שונות בקלות, תוך שימוש במסמכים, קבצים, יומנים וכדומה".

רוזמרין ציין כי "בגלל המצב הרגיש בעולם, מיקרוסופט נותנת רישיונות בחינם, על מנת לעזור לארגונים לעבור את התקופה המאתגרת הזו. אנחנו, בגטר, נפעיל רישיונות אלה ללקוחות הארגוניים, בלי קשר לגודל שלהם. אנחנו מציעים לארגונים תרופה, סוג של עזרה, כדי לסייע לאנשים לעבוד מהבית. מדובר בהתקנות מאוד קלות. יש לנו את הניסיון המקצועי, עם היסטוריה עשירה של פרויקטים בתחום, במגוון ארגונים – לואו-טק והיי-טק. ערכנו פרויקטים שכאלה אצל מגוון לקוחות. לדוגמה, במכון מנדל למנהיגות, שמעביר הדרכות בארץ ובמדינות נוספות בעולם. העברנו אותם באופן מלא ל-Microsoft Teams וכיום הם משתמשים במערכת ללימוד מרחוק בכיתות, בשידורים מרובי משתתפים, כולל הצבעות, שאלות, בדיקת חומרים ועוד".

"פעמים רבות הטמענו Microsoft Teams כחלק מהעברת ארגונים לענן של Azure", הוסיף רוזמרין. "אנחנו מעריכים שבתקופה הקרובה נגדיל את היקף הפעילות שלנו בתחום זה באופן משמעותי ביותר, עד כדי הכפלה. אנשים אומרים לנו שהם עובדים מול שני מסכים מהבית ומספקים תפוקה טובה יותר. אנחנו מסייעים לארגונים לנפץ את הגבולות הפיזיים ומאפשרים לצוותים שלהם לשתף פעולה ביעילות ממקומות מגוונים ומרוחקים".

איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר, אמרה ש-"בימים שכאלה, עלינו לעבוד הרבה יותר קשה. אנחנו, בקבוצת גטר, מחדדים את היתרונות שלנו ומספקים ערך מוסף ללקוחותינו הארגוניים. כקבוצה גדולה ואיתנה, שנמצאת בשוק שנים רבות, אנחנו עובדים עם ארגונים מכלל מגזרי המשק. גטר יודעת לתת פתרונות מידיים לעבודה שיתופית, לצד פתרונות תקשורת, לרבות תקשורת אלחוטית, מרכזיות מבוססות IP ומערכות לזיהוי קולי. כך אנחנו מסייעם לארגונים לעבוד בשיתוף פעולה, תוך העצמת היכולות של העובדים ואפשור פרודוקטיביות רבה יותר, מבוססת שיתופיות".

לפנייה למרכז התמיכה שלנו אתם מוזמנים לשלוח מייל או ללחוץ כאן.

אירועים קרובים