תוכן שיווקי

סינאל הטמיעה בקבוצת ע. לפידות את מערכת ניהול משאבי האנוש Harmony 8.0

26/11/2019 15:34
ארז בוגנים, המשנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי. צילום: גיא טואג

סינאל מלל פייוויי, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, השלימה בהצלחה פרויקט הטמעה של המערכת לניהול משאבי אנוש Harmony 8.0 פרי פיתוחה בקבוצת ע. לפידות. הפרויקט הקיף את הטמעת מערכת הנוכחות, מערכת השכר ומערכת בקרת הכניסות, הכלולות שלושתן ב-Harmony ועובדות באופן אינטגרטיבי. הפתרון מנהל עתה את כלל תחומי המשאב האנושי של כ-250 עובדי קבוצת ע. לפידות, שמשרדיה פרושים על פני מספר בניינים בפארק התעשייה קיסריה.

קבוצת ע. לפידות היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הבריאות והיא מתמחה בייבוא, הפצה ושיווק של מגוון פתרונות בריאות, מוצרים ושירותים בתחומי הבריאות ואיכות החיים, פרי הפיתוח של חברות בינלאומיות שהיא מייצגת בישראל. הנהלת הקבוצה קיבלה החלטה חכמה להשקיע בשדרוג כולל של ניהול המשאב האנושי בארגון ולהחליף מערכות ישנות של ספקים שונים בפתרון האינטגרטיבי Harmony של סינאל, שכבר הותקן באלפי חברות וארגונים בישראל.

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת הנוכחות של Harmony (פתרון משולב חומרה ותוכנה), שעובדת בסנכרון מלא עם מערכת השכר החדשה ומדווחת לה נתונים בזמן אמת. בין המודולים שהוטמעו: התראות, דיווח סלולרי, צפייה בתלושי שכר, סידור עבודה וארוחות (כולל התקנת מארזי ארוחות, שעוני סינרג'י ומדפסת תלושי אוכל).

סינאל וקבוצת ע. לפידות

סינאל וקבוצת ע. לפידות

בנוסף, נפרשה בבנייני החברה בקיסריה מערכת בקרת הכניסות של Harmony, המנטרת ומנהלת כניסה של עובדים ומבקרים במשרדים, על פי הרשאות שהוגדרו מראש ותוך חסימת כניסה לאזורים רגישים לבלתי מורשים. בפתרון שולבו בקרי כניסה מתקדמים מסוג 420/440 SY, פרי פיתוחה וייצורה של סינאל, שמצוידים בתוכנה פנימית לצורך ביצוע הגדרות עבודה, הגדרות מורשים וצפייה בתנועות המבוקרים. המערכת מספקת גישה מאובטחת למורשים מכל דפדפן בכל סוג של מכשיר: סלולרי, טאבלט, מחשב וכדומה.

ארז בוגנים, המשנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי, מסר כי "לקבוצת ע. לפידות יש מוניטין כחברה של מצוינות תפעולית וכמאמצת של טכנולוגיות מתקדמות, שהובילו אותה להצלחה בשווקים התחרותיים שבהם היא פעילה. אנחנו מקווים שהפתרונות שלנו, שבהם מושקעים משאבי פיתוח אדירים, יתרמו לייעול הניהול של המשאב האנושי בקבוצה ולהצלחתה המסחרית, כפי שכבר תרמו לאלפי חברות בישראל ולעשרות אלפי חברות ביותר מ-34 מדינות שבהן משווקת הטכנולוגיה של סינאל".

סינאל מלל פייוויי מפתחת ומספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה קנייניים לניהול המשאב האנושי בארגון, הכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי חסכון פנסיוני והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. החברה מספקת הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

מטה סינאל ומרכז המו"פ שלה ממוקמים ביקנעם. לחברה משרדים ברעננה ובאור יהודה, וכן פעילות שיווק, מכירות ותמיכה ב-34 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה, המטופלים באמצעות החברות הבנות Synel Americas ו-Synel UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור כ-10,000 לקוחותיה בישראל, ומעל לשני מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות בשעוניה יום יום.

בקרו בעמודי סינאל בפייסבוק ובלינקדאין.

אירועים קרובים