תוכן שיווקי

נגבסופט ופריוריטי סופטוור הגיעו להסכם פשרה ושיתוף פעולה

28/08/2019 15:51
נגבסופט

פריוריטי סופטוור מפתחת ומשווקת את תוכנת פריוריטי ERP, המותקנת באלפי ארגונים בארץ ובעולם. נגבסופט מפתחת ומשווקת את אפליקציית Mobile4ERP – תוכנת מובייל המתחברת לפריוריטי ונותנת מענה לעובדי שטח דרך סמטארפונים, טאבלטים ומסופונים.

שתי החברות סיימו באחרונה תקופה של דיונים משפטיים ומחלוקות ביניהן, וחתמו על הסכם פשרה ושיתוף פעולה. במסגרת ההסכם הוכרזה נגבסופט כשותף עסקי מורשה לתחום המובייל על ידי פריוריטי והוגדר רישיון מיוחד חדש לחיבור בין התוכנות.

אפליקציית Mobile4ERP של נגבסופט

אפליקציית Mobile4ERP של נגבסופט

נועם קסטלר, מנכ"ל נגבסופט, אמר כי "האפליקציה שלנו נותנת פתרון מובייל בסמארטפונים, בטאבלטים ובמסופונים לאלפי אנשי שטח בארגונים עם מערכת פריוריטי ERP, ובכל התחומים: אפליקציה לטכנאים, אפליקציה לסוכני מכירות, אפליקציית POD לנהגים, WMS וניהול מחסנים ומלאי, CRM, דיווחי ייצור, אפליקציה לניהול פרויקטים וכן הלאה. כיום, כשכל אדם מחזיק סמארטפון, זה מתבקש וטבעי שיוכל להיעזר באפליקציה עסקית ניידת".

לדבריו, "המחולל שלנו והחיבור הטבעי לפריוריטי מאפשרים ללקוחותינו לתמוך בכל תהליך עסקי במובייל, ללא פיתוח מחדש של כל ההתאמות הפרטיות שבוצעו בפריוריטי. אני מברך על הסכם שיתוף הפעולה ומשוכנע שהלקוחות המשותפים שלנו ירוויחו ממנו וייהנו מפרותיו".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי סופטוור, אמר כי "אני שמח על ההסכם, שמרחיב את היצע פתרונות המובייל הקיימים ללקוחותינו. פריוריטי השקיעה בשנים האחרונות בפיתוח מנגנון מתקדם, המאפשר לחברות טכנולוגיה להתממשק למערכת בצורה נוחה ומהירה, במטרה לתת ללקוחותינו את המענה הרחב ביותר לצרכיהם. אני מברך את נגבסופט על הצטרפותה לקהילת השותפים הטכנולוגיים של פריוריטי ומאחל לה הצלחה רבה".

לקבלת פרטים נוספים לחצו כאן.

לאתר נגבסופט לחצו כאן.

אירועים קרובים