תוכן שיווקי

BMC ממשיכה בפריסת פתרון שינוע הקבצים המאובטח לכספות

מרבית ארגוני הענק בישראל הם משתמשי סייברארק ולקוחות של BMC, שמשתמשים בפתרון בסביבה הפנים ארגונית ● ההרחבה תאפשר לכלל הארגונים בישראל פתרון שלם, מלא ומאובטח, לצרכיהם המידיים

07/08/2019 11:15
אלון כרמלי, מנהל אזור ב-BMC. צילום: יח"צ

BMC היא חברת התוכנה העשירית בגודלה בעולם, ממובילות האוטומציה ושינוע הקבצים המאובטח ובעלת התמחות מוכחת ביישום הפתרונות של Control-M להעברה מאובטחת של קבצים. החברה ממשיכה להיערך לסגירת תחום הכספות, לאור האינטגרציה המובנית עם סייברארק, ומציעה פתרון עצמאי, המשלב ניהול וניטור של כל מהלכי שינוע הקבצים הארגוניים. כחלק מזה, BMC הודיעה ב-2016 על השקת פתרון שינוע קבצים על גבי הפלטפורמה המובילה בעולם בתחום האוטומציה, שמוטמעת במספר רב של לקוחות בישראל בסקטורים שונים.

יש לציין ש-BMC ומטריקס מיישמות מזה 26 שנים פתרונות אוטומציה ושינוע קבצים, וכן יעזרו ללקוחות CyberArk Vault בתהליך המיגרציה. כמו כן, מטריקס תציע את מכלול השירותים המקצועיים שלה, לרבות שירות 24/7 לכלל הלקוחות.

פלטפורמה היברידית לשיתוף מידע בצורה מאובטחת

הפתרון של BMC הוא פלטפורמה היברידית לשיתוף מידע בצורה מאובטחת, שניתנת להתקנה על גבי שרת בארגון, ענן פרטי או ציבורי. בנוסף, המערכת מסוגלת לעבד קבצים בכל גודל ומאפשרת את ניהול שינוע הקבצים, המתווסף ונשען על היכולות המתקדמות של Control-M, שרלוונטיות לתהליכי הליבה הקריטיים של הארגונים.

על פי מחקר שוק שערכה פורסטר, 67% מהחברות שמשתמשות בכלי אוטומציה ללא יכולות שינוע קבצים סובלות מעיכובים ותקלות בתהליכים העסקיים אל מול הלקוחות השונים. פלטפורמה אחודה ומאובטחת לאוטומציה ושינוע קבצים תוביל את הארגונים ליעילות תפעולית ומענה מהיר לסביבה משתנה.

לדברי אלון כרמלי, מנהל אזור ב-BMC, "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת של שינויים טכנולוגיים ותפיסתיים אצל הלקוחות והשותפים העסקיים בישראל. העוצמה של BMC באה לידי ביטוי בפלטפורמה היברידית, המשלבת טכנולוגיות מתקדמות שלנו בפרויקטים אינטגרטיביים בסביבות טכנולוגיות, סיוע והובלת הלקוחות במסע ליעילות תפעולית ומאובטחת, ומתן דגש על המשכיות עסקית, המשלבת מודל כלכלי מתאים לסביבה התחרותית שבה הארגונים נמצאים. עבודת הצוות המוצלחת והסינרגיה החלקה עם השותפים והלקוחות מספקות לנו יתרון תחרותי ומאפשרות לנו לתת שירות טוב יותר ללקוחות האנטרפרייז בישראל".

אירועים קרובים