תוכן שיווקי
על רקע סגירת תחום ה-MFT בסייברארק:

סקיורנט ואקסליון ישתפו פעולה בתחום הכספות הווירטואליות

מרבית ארגוני הענק בישראל הם משתמשי סייברארק ולקוחות של סקיורנט, ושיתוף הפעולה החדש נותן מענה לביקוש הגבוה בקרבם לפתרון להסבה

04/08/2019 15:26
סקיורנט

סקיורנט מקבוצת אמן, מהמובילות בתחום אבטחת המידע והסייבר ובעלת התמחות מוכחת ביישום הפתרונות של סייברארק להעברה מאובטחת של קבצים, ממשיכה להיערך לסגירת תחום הכספות בסייברארק. החברה הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אקסליון – הפלטפורמה המובילה בעולם בתקשורת תוכן מאובטחת – ותפעל כמשווקת בארץ של הפתרון המאובטח הייחודי של החברה.

בהתאם להסכם החדש, סקיורנט תציע ותיישם את הפתרון של אקסליון בישראל, וכן תעזור ללקוחות CyberArk Vault בתהליך המיגרציה. כמו כן, סקיורנט תציע את מכלול השירותים המקצועיים שלה, לרבות שירות 24/7 לכלל הלקוחות.

הפתרון של אקסליון הוא פלטפורמה היברידית לשיתוף מידע בצורה מאובטחת, שניתנת להתקנה על גבי שרת בארגון, ענן פרטי או ציבורי. בנוסף, המערכת מסוגלת לעבד קבצים בכל גודל ומאפשרת ניהול מפתחות בצורה עצמאית.

מנכ"ל סקיורנט, חיים קריגר, אמר כי "כחברה הדוגלת בחדשנות, אנחנו רואים בשיתוף פעולה זה בינינו לבין אקסליון הזדמנות למנף ולקדם את העשייה שלנו. מדובר בפתרון טכנולוגי שבשילוב היכולות שלנו, יספק ללקוחות פתרון מהמתקדמים בעולם בנושא כספות והעברת קבצים, ובנוסף יאפשר מעבר חלק מהפתרון הקודם של סייברארק לאקסליון".

הארי זורן, סגן נשיא מכירות לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה באקסליון, ציין כי החברה "גאה על השותפות עם סקיורנט – חברה מובילה באינטגרציית פתרונות המרה Vault to vault עבור חברות שחייבות לשתף מידע רגיש. הודות לשילוב בין פלטפורמת תקשורת התוכן המאובטחת של אקסליון והידע הטכני של סקיורנט, לקוחות סייברארק יוכלו לשתף קניין רוחני ונתוני לקוחות בבטחה, תוך הימנעות מפריצות מידע והפרת דרישות תאימות".

על סקיורנט וקבוצת אמן

סקיורנט מקבוצת אמן היא אחת מהחברות המובילות בתחומי אבטחת המידע והסייבר. החברה מתמחה במתן פתרונות אינטגרציה, הקמת והטמעת פרויקטים בתחום אבטחת המידע, המותאמים אישית ללקוחותיה השונים, תוך ניתוח האיומים שעמם מתמודד כל ארגון, ובהתאם לתקציב ולצרכיו של הארגון.

בהתבסס על הידע והניסיון הרב שנצבר בחברה, היא מספקת קשת רחבה של פתרונות אבטחה מתקדמים ומלווה את הארגונים הגדולים בישראל ובעולם, משלב האפיון ועד להטמעה ולשילוב בתהליכים ארגוניים. על לקוחותיה נמנים גופים פיננסיים גדולים, לרבות חברות ביטוח ובנקים, משרדי ממשלה ורשויות, תעשיות גדולות והשוק הטכנולוגי בארץ ובעולם.

קבוצת אמן, מהמובילות בתחומי הטכנולוגיה בכלל וה-IT בפרט, פועלת ממשרדים ראשיים בישראל, עם חברות בנות בארץ ובחו"ל. הקבוצה, שהוכתרה כאחת מ-100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל, מונה כ-2,500 עובדים ומובילה פעילות בינלאומית גדולה, כולל מרכזי פיתוח בשבע מדינות – מאירופה ועד למזרח הרחוק – עם כ-700 עובדים.

אירועים קרובים