לראשונה בישראל: כנס AutonomousTech
האם המכוניות ידברו בינן לבין עצמן? מה היא הדרך להפוך את כלי הרכב האוטונומי למוצר להמונים? מה הם הפיתוחים האחרונים בתעשייה? באיזו שפה ידברו התמרורים והסימנים הבינלאומיים כך שהחיישנים ידעו לקרוא ולתרגם אותה ואיזו תעשיית סייבר איתנה צריך על מנת למנוע חשיפה לגורמים עוינים? בואו לגלות את התשובות לשאלות אלו ואחרות
בין התאריכים 31 לאוקטובר וה-1 לנובמבר יערך במרכז הכנסים בגני התערוכה כנס ראשון מסוגו: תכירו את AutonomousTech, הכנס הראשון שעוסק אך ורק באתגרים ובטכנולוגיה של עולם הרכב האוטונומי.
ייחודו של הכנס נמצא בעיסוק בטכנולוגיה הקשורה לתחום המרתק של הרכב האוטונומי, שהולך וצומח מול עינינו בצעדי ענק. הכנס יציג את האתגרים בעולם כלי הרכב האוטונומיים: הדרך להפוך את כלי הרכב האוטונומי למוצר להמונים, הטכנולוגיות השונות של חיישני הרכב, לצד הפיתוחים האחרונים בתעשייה, הצורך בתעשיית סייבר איתנה על מנת למנוע חשיפת הטכנולוגיה לגורמים עוינים, טכנולוגיות שעוזרות בשמירה על חיי הנוסעים בזמן נסיעה, יתרונות הביג דטה בעבור הרכב האוטונומי ועוד.
עולם עצמאי, עולם ומלואו
האם המכוניות ידברו בינן לבין עצמן? האם הן ישתפו ביניהן מידע, מה הן יחלקו איתנו הנהגים ומה יועבר ליצרנים, לאנשי המחקר והפיתוח, לחברות מסחריות או לרשויות? באיזו שפה ידברו התמרורים והסימנים הבינלאומיים כך שהחיישנים ידעו לקרוא ולתרגם אותה וכיצד מערכות הניתוח והבינה המלאכותית ידעו להחליט על שרשרת הפעולות והתגובות הנדרשות. האם החיישנים יקראו גם תוכן שיווקי שיוטמע בשלטים ויעבירו אותו למערכות הניווט, ומה בכלל תפקידו של הנהג בכל העולם החדש הזה? דומה שישנם אינספור שאלות ואתגרים וכמספרם לפחות יהיו פתרונות ורעיונות. מכאן החשיבות הרבה של כנס דוגמת AutonomousTech, שנועד ליצור פלטפורמה נוחה וזמינה שתאפשר לאנשי טכנולוגיה לשתף מידע, להחליף רעיונות ולחשוב במשותף. הכל לטובת המטרה הסופית; תחבורה אוטונומית זמינה נוחה ובעיקר בטוחה לנחלת הכלל (לא רק כניסוי מדעי בסביבה סטרילית).
מאה אחוז טכנולוגיה
כנס AutonomousTech עוסק נטו בטכנולוגיה הקשורה לנושא. לא רגולציה, לא מסחר, לא אסטרטגיה אלא המוצר עצמו. החיישנים (סנסורים), המידע שיתקבל והניתוח שלו, קבלת ההחלטות וישומן על ידי המערכות, מקומו ותפקידו של הנהג בעולם החדש, התקשורת בין המכוניות השונות והתשתיות, קישוריות כלי רכב, LiDAR, מכ"ם, עיבוד תמונה, ראיית מחשב, רשת במכונית, מיפוי, סייבר ובינה מלאכותית.
לדברי ד"ר חן שגיב, מיזמיות הכנס, "הכנס הראשון לטכנולוגיות הנהיגה האוטונומיות מבדל עצמו מהקיים בתחום בזכות זווית העומק שהוא מציע. חוויה מקצועית, טכנולוגית המיועדת לפועלים בענף. לצורך כך ריכזנו מומחים בעלי שם, המגיעים ממרכזי המחקר והמעבדותבתחום, במטרה להבין את העתיד הקרוב, לאן התעשייה הולכת, ובעיקר, מתי אנו צופים שהטכנולוגיה תבשיל ותוכל לתמוך בכניסת כלי הרכב האוטונומיים לכבישים הציבוריים".
מיטב המוחות והחברות
על חשיבותו והעניין שמעורר הכנס בארץ ובעולם תעיד בין היתר רשימת המשתתפים בו, הן חברות והן אנשי מקצוע. בין אלו אפשר למצוא ענקיות טכנולוגיה דוגמת Vayar, Innoviz, Huawei, Nvidia, Bosch GM, Lear, otonomo, Foretellix , Nexar, Faurecia, Harman, Foresight, Valeo, Arbe Robotics, Karamba, Mobileye, כשבין האישים שיגיעו וישתתפו בו, הן כאורחים, מציגים או משתתפים, נמנים המשפיעים והמובילים בתחומם בארץ ובעולם דוגמת פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי, רותי אדר, ראש מחלקת פיתוח אסטרטגי בסמסונג או ד"ר כריסטוף פיילו, ראש חטיבת בינה מלאכותית בענקית טכנולוגיית הרכב בוש.
עוד שמות עולמיים שיגיעו לכנס בישראל הם פרופ' ראג' ראג'קומאר, מומחה בעל שם עולמי בתחום הרכב האוטונומי, ד"ר מיכאל ליפקה מנהל פיתוח בכיר ב – Huawei, בני דניאל סגן נשיא Frost & Sullivan, דני שפירו, דירקטור בכיר לתחום האוטומוטיב NVIDIA ועוד טובים ורבים אחרים שיחדיו יוכלו לשתף ולאתגר את המחקר והפיתוח של התחום המרתק.
הכנס מיועד לאנשי מקצוע בתחום הטכנולוגיה של הרכב האוטונומי וסביבתו. הכניסה בתשלום דרך אתר הכנס בלחיצה כאן.
20% הנחה על דמי הרישום לקוראי אנשים ומחשבים בשימוש בקוד PC20