תוכן שיווקי

"בשנה בלבד התבססנו במרסיי, בתמיכת העירייה ו-Provence Promotion"

02/09/2018 10:57
עוד אופציה לסטארט-אפים ישראליים להתרחבות לעולם. מרסיי. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ הישראלי Trucknet, העוסק בתחום טכנולוגיות התחבורה, החל לפעול לא מזמן במרסיי. המנכ"ל, חנן פרידמן, נפגש עם נציגים מהעיר הצרפתית בפסטיבל DLD 2017 ומאז הדברים התקדמו במהירות. אחרי כשנה, הפעילות של החברה במרסיי פורה מאוד.

"את נציגי עיריית מרסיי – ביניהם דניאל ספרלינג, סגן ראש העיר לענייני חדשנות טכנולוגית – פגשנו בפעם הראשונה ב-DLD, בתיווך סוכנות Business France, שמלווה את הכניסה שלנו לשוק הצרפתי", אמר פרידמן. "הנציגים מהעיר השתכנעו בערך הטכנולוגי הגבוה של Trucknet ובהשפעה שתוכל להיות לנו על הסביבה ועל התחבורה באזור. בל נשכח גם את האפשרות ליצירת מקומות עבודה חדשים".

הוא הוסיף כי "כיום, הסוכנות הממשלתית Provence Promotion מסייעת לנו ביצירת קשרים עם חברות התובלה הגדולות באזור, ובכלל זה שיתופי פעולה עם CMA CGM – חברת התובלה הימית המובילה באזור, CI5 – חברה לטכנולוגיות מתקדמות לניהול מטען ותובלה ימית, ונמל מרסיי. חתמנו גם על שותפות טכנולוגית הדדית עם Alert Gasoil, חברה נוספת מהעיר, לצורך פעילות משותפת בשווקי הלוגיסטיקה הצרפתי והישראלי".

בהתאם לתוצאות שיתקבלו בחודשים קרובים, Trucknet מתכוונת לפתוח משרד נוסף במרסיי ולגייס אנשי שיווק ומפתחים מהאזור.

מרסיי – מרכז טכנולוגי בעל שם עולמי

מרסיי, העיר השנייה בגודלה בצרפת, יחד עם חבל הארץ הים תיכוני שהיא בירתו, הפכו בשנים האחרונות למרכז טכנולוגי בעל שם, שהצמיח מתוכו פרויקטים גדולים של חדשנות טכנולוגית. למרסיי יתרונות תחרותיים עבור סטארט-אפים מרחבי העולם, משום שהעיר נמצאת בחיפוש מתמיד אחרי רעיונות טכנולוגיים פורצי דרך. העיר וסוכנות הפיתוח Provence Promotion מקצים משאבי פיתוח משמעותיים לסטארט-אפים שנראים בעיניהם מבטיחים: השתלבות בחממות טכנולוגיות מתקדמות עם התמחות לפי ענף, מציאת מקורות מימון, גיוס כוח אדם, מעבדות ייצור וגישה לחללי עבודה משותפים.

לכן, כנס החדשנות DLD הוא הזדמנות שאסור להחמיץ. נציגים מעיריית מרסיי ומ-10 חברות סטארט-אפ מהעיר ישתתפו בפסטיבל החדשנות התל אביבי, שייערך בין ה-3 ל-6 בספטמבר. הם מגיעים לארץ על מנת לייסד שותפויות טכנולוגיות חדשות ולחזק את השותפויות הקיימות בין מרסיי לגורמים מישראל, נוסף על ברית הערים התאומות עם חיפה, שקיימת כבר 60 שנים, ומזמינים סטארט-אפים ויזמים רלוונטיים לפגוש אותם.

ביום ה', 6 בספטמבר, בשעה 18:30 ייערך בזוזו בר, שדרות רוטשילד 32 בתל אביב, קוקטייל היכרות, בשיתוף פעולה עם Business France. המפגש פתוח לסטארט-אפיסטים המעוניינים במידע נוסף על האפשרויות שמציעה העיר מרסיי לפיתוח החברה שלהם – אקסלרטורים, חממות ומימון. הכניסה מותנית בהרשמה מראש.

יום לפני כן, ביום ד', 5 בספטמבר, בשעה 16:00 תתקיים Happy Hour – ספיישל מרסיי, בדוכן של Business France בפסטיבל DLD.

אירועים קרובים