תוכן שיווקי

קורלטה משנה את חוקי המשחק בניהול תשתיות המחשוב

24/06/2018 10:42
Correlata solution

עולם המחשוב נעשה מורכב יותר ותובעני יותר מבחינות ניהולית וטכנולוגית. קיימים כיום אתגרים חסרי תקדים באבטחה, תקשורת, וירטואליזציה והקטנת עלויות אנרגיה ותשתיות המחשוב בהפעלת יחידות המחשוב. אתגר נוסף הוא הקושי הקיים כיום למנהלי המחשוב הארגוני לנהל את תשתיותיהם בראייה עסקית, כאשר המידע הרלוונטי העומד לרשותם מבוסס על מידע לעיתים חלקי ולא מנורמל, המגיע מהמערכות השונות באופן שלא מאפשר את ניתוחו בצורה אפקטיבית.

הציפייה מהמנמ"רים היא לדעת איך להפוך את היכולת הטכנית לנכס עסקי, כיצד להפוך פרטים טקטיים למהלכים אסטרטגיים ולייצר ערך תחרותי שישפיע על השורה התחתונה במאזן.

"השינויים והתחרות הגדלה מחייבים את הארגון להתחיל לחשוב אחרת. כיום אין כלים להנהלת החברה ומנהלי המחשוב שמאפשרים לבצע אנליזה דוגמת בינה עסקית לתשתיות המחשוב ולכח האדם התומך בהם, מהחזון ומהיעדים שהארגון מגדיר לעצמו. המחלקה העסקית היחידה שלא נכנסת לקטגוריה של עמידה ביעדים מוגדרים ולאורך זמן היא מחלקת המחשוב ככלל ותשתיות המחשוב בפרט", כך ציין עופר לקסמן, מנכ"ל Correlata solution.

המענה של Correlata

פלטפורמת Correlata הינה חלוצה בתחום ומציבה את פעילות מערך המחשוב באור הזרקורים כיחידה עסקית. הפלטפורמה מאפשרת בפעם הראשונה את היכולת לכמת את הערך האמיתי ואת התרומה המגיעים ישירות מתשתיות המחשוב לשכבת העסק, ומסייעת להגביר את יעילות ההשקעה ואת נצילות המערכות הקיימות בארגון, ובמקביל להפחית את העלות התפעולית השוטפת.

החשיבה מחוץ לקופסה והייחודיות של הפתרון מאפשרות, בפעם הראשונה, להציג את התמונה המלאה של מערך התשתיות – הן בראייה תפעולית והן בראייה עסקית (מה שיוצר בפעם הראשונה סוג של תקשורת אפקטיבית בין המחלקות השונות בארגון), תוך חיסכון משמעותי במערכות האחסון, חיסכון וייעול בהשמת מערכות המחשוב והמערכות התומכות, חשיפה והצגת סיכונים הקשורים לניהול ולתפעול היומיומי של מערך תשתיות המיחשוב, וכן התראה וחשיפה של מערכות הליבה בארגון שלא תואמות את מדיניות המחשוב שנקבעה ולכן, מהווים סכנה גדולה בכל מה שקשור לאיכות וזמינות השירות (SLA).

בנוסף, בזכות הניתוח המעמיק והייחודי של Correlata, המערכת מאפשרת לארגון לבצע מדידה מדויקת ובחינה של הכדאיות למעבר חלקי או מלא לענן.

עופר לקסמן, מנכ"ל Correlata solution. צילום: יח"צ

עופר לקסמן, מנכ"ל Correlata solution. צילום: יח"צ

לקסמן ציין כי "בפעם הראשונה מתאפשר למחלקת המחשוב בארגון להתנהל כיחידה עסקית אמיתית, ולעמוד ביעדיה העסקיים והתפעוליים תוך אכיפה אפקטיבית ושוטפת של מדיניות התשתיות הארגונית והפחתת הסיכונים התפעוליים. התוצאה הינה חסכון של עד 35% בעלויות השוטפות הישירות, התייעלות תפעולית וניהולית חסרת תקדים – של עד 80%, והורדת סיכוני התפעול וזמינות המערכות בצורה משמעותית – של עד 50%".

פאבלו הוריינשטין, סמנכ"ל טכנולוגי ב-Correlata solution, אמר ש-"יתרונות וייחודיות המערכת מתבטאות בכך שהיא בונה אוטומטית רשימת מצאי של ציוד ותוכנה המצויים באתר ומפעילה מנוע אנליטי ייחודי, המנצל טכניקות של לימודי מכונה וניתוח קוגניטיבי לצורך בניית תמונת מצב ותמיכה בקבלת החלטות. למערכת יכולת תצוגה ודיווח עשירה, המאפשרת למשתמשים השונים – ניהוליים וטכניים – לקבל תמונת מצב רגעית והצגה של מגמות המתפתחות לאורך זמן בצורה ברורה וקומפקטית, במושגים ניהוליים-עסקיים".

פאבלו הוריינשטין, סמנכ"ל טכנולוגי ב-Correlata solution. צילום: יח"צ

פאבלו הוריינשטין, סמנכ"ל טכנולוגי ב-Correlata solution. צילום: יח"צ

"ייחודו של הפתרון בכך שהוא מצליב מידע ממקורות שונים, מזהה באופן עצמאי, אוטומטי ויומיומי את האלמנטים של מערכות הליבה הארגוניות, מבצע ניתוח משולב של משאבים מסוגים שונים ושל אופן ניצולם ומהווה בראש ובראשונה כלי תומך החלטות לדרגים ברמה שלך", ציין הוריינשטין.

הוא הוסיף ש-"בזכות הניתוח המעמיק והייחודי של Correlata, הפתרון מאפשר לחשוף ולהציג משאבים פנויים שבפועל הותקנו, צורכים משאבי ניהול ותפעול משמעותיים ולא מספקים כל ערך עסקי. כך, הארגון יכול להסיט את המשאבים לטובת מערכות חדשות ופרוייקטים חדשים, ללא צורך בהוצאות מיותרות וללא פגיעה ברמת השירות".

לחברה פטנט רשום בארצות הברית ובאחרונה היא חתמה על הסכם שותפות אסטרטגי עם יבמ (IBM), שבא לידי ביטוי בשילוב משאבים שיווקיים משותפים ובפיתוח יכולות ייחודיות עבור הענק הכחול. בנוסף, באחרונה קיבלה החברה אישור GSA Schedule70 , שמאפשר למכור את הפתרון לרשויות הממשלתיות בארצות הברית.

אירועים קרובים