תוכן שיווקי

טלפוניקה מאיצה אספקת שירותים חדשים באמצעות הפתרון של CA לניהול API

01/01/2018 13:57
CA Technologies

CA Technologies הודיעה כי טלפוניקה (Telefónica) מסתמכת על CA API Management כדי לתמוך בתקשורת בין אלמנטים שונים של תשתית החברה, שתומכת ביותר מ-200 אלף שירותים פנימיים וחיצוניים. כתוצאה מכך, טלפוניקה צמצמה את העלויות והזמן של פרויקטים, והאיצה את האספקה של שירותים חדשים ללקוחות.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

החזון של טלפוניקה – לאפשר ללקוחות שליטה מלאה על התחום הדיגיטלי – מחייב טרנספורמציה דיגיטלית ודיגיטליזציה מקצה לקצה. דבר זה כולל פיתוח תשתית טכנולוגית מורכבת, שבה מתקיימות יחדיו אפליקציות רבות בשפות פיתוח שונות, ומערכות ופלטפורמות רבות.

“בחרנו ב-APIs כדי להתמודד עם האתגרים שמציגים השירותים הדיגיטליים החדשים שאנחנו מציעים ללקוחותינו", אמרה קרולינה בוברד, מנהלת תחומי הבינה עסקית והטרנספורמציה בטלפוניקה בספרד. היא הוסיפה כי "CA API Management הוכיחה שהיא מערכת גמישה מספיק כדי לחשוף APIs בטכנולוגיות שונות, והיא מאפשרת לנו לבנות ולנהל שירותים מאובטחים ללקוחות פנימיים וחיצוניים באופן מהיר ויעיל".

אחת הדוגמאות הממחישות בצורה הטובה ביותר את הגישה של טלפוניקה היא פתרון האבחון החדש לתקלות טכניות שבו נעשה שימוש בשירות הלקוחות. הדבר דרש שילוב מתואם של יותר מ-50 מערכות תפעוליות שונות.

בנוסף, טלפוניקה מצאה שהפתרון של CA האיץ את זמן היציאה לשוק במספר פרויקטים, בממוצע, והפחית את מחזורי הפיתוח משלושה חודשים לשבועיים.

היתרונות של ניהול API

פתרון ניהול ה-API של CA, שהוטמע בטלפוניקה, כולל שני מרכיבים מרכזיים המאפשרים אסטרטגיית API מוצלחת:

כדי לפתוח נתונים ושירותים לצדדים שלישיים, CA API Gateway מאפשר לארגונים לחשוף, לאבטח ולנהל אפליקציות, מערכות בתחום הרשתות או תשתיות, באמצעות APIs בצורה פשוטה מאוד. "הפתרון מאפשר לנו להגדיר תרחישים שונים ומדיניות אבטחת מידע עבור סוגים שונים של צרכני API", אמרה בוברד.

CA API Developer Portal מייעל תהליכים עבור מפתחים, ומפשט את הגילוי והבדיקה של APIs וכן את יצירתם של טמפלטים לבנייה ושחרור של אפליקציות במהירות גבוהה יותר. הודות ל-CA API Management יכולה עתה טלפוניקה לשנות את הטכנולוגיה התומכת בשירותי Back end ללא כל השפעה על משתמשי הקצה.

"עבור חברות מובילות בתחום הדיגיטלי כגון טלפוניקה, ה-APIs הם מערכת העצבים המרכזית של כלכלת האפליקציות", אמר רחים בהטיה, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של תחום המוצרים למפתחים ב-CA Technologies. "עם זאת, APIs צריכים גם להיות מנוהלים ומאובטחים לאורך מחזור החיים שלהם. CA API Management מסייעת ללקוחות דוגמת טלפוניקה לספק מוצרים ושירותים חדשים, ולספק חוויות לקוח טובות יותר באופן פשוט, על ידי ביטול המורכבות הטכנית, כאשר הם הופכים ארכיטקטורות של אפליקציות למודרניות כדי לטפח חדשנות".

אירועים קרובים