Rimini Street מכריזה על התוצאות הראשוניות עבור הרבעון השלישי של שנת הכספים 2016
הכנסות של 41 מיליון דולר – עלייה של 32% בהשוואה לשנה הקודמת.
הכנסות נדחות של 129 מיליון דולר – עלייה של 44% בהשוואה לשנה הקודמת.
חיובים בסך 41 מיליון דולר – עלייה של 43% בהשוואה לשנה הקודמת.
1,600 לקוחות חתומים – עלייה של 37% בהשוואה לשנה הקודמת.
Rimini Street, הספקית המובילה בעולם של שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות עסקיות עבור התוכנות Business Suite, BusinessObjects, HANA Database, Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion, Oracle Retail,Oracle Agile PLM ו־Oracle ATG Web Commerce, הכריזה על התוצאות הכספיות הראשוניות עבור הרבעון השלישי של שנת הכספים 2016.
רבעון שיא בעסקאות והמשך הצמיחה החזקה
במהלך הרבעון חתמה החברה על 149 עסקאות חדשות – כמות שיא, המהווה עלייה של 77% בהשוואה לשנה הקודמת. מספר הלקוחות הכולל נכון להיום עלה ב־37% בהשוואה לשנה הקודמת, ל־1,600.
עם סיום הרבעון השלישי של שנת הכספים 2016 רשמו הכנסותיה של החברה עלייה של 32% בהשוואה לשנה הקודמת, לסכום שיא של 41 מיליון דולר, וקצב ההכנסות השנתי שלה עלה על 163 מיליון דולר. הרבעון השלישי של שנת הכספים 2016 היה הרבעון ה־43 ברציפות שבו רשמה החברה גידול בהכנסות ושיעור הצמיחה השנתי הממוצע שלה מאז שנת 2012 עומד על 38%.
תוצאות נוספות הראויות לציון
• ההכנסה הדחויה עבור הרבעון השלישי של 2016 עלתה ב־44% בהשוואה לשנה הקודמת, ל־129 מיליון דולר.
• החיובים עבור הרבעון השלישי של 2016 עלו ב־43% בהשוואה לשנה הקודמת, ל־41 מיליון דולר.
• מספר העובדים הפעילים נכון ל־30 בספטמבר 2016 עלה ב־30% בהשוואה לשנה הקודמת, ל 832.
המידע לעיל הוא ראשוני וכפוף להשלמת התהליכים הכספיים והביקורת הפיננסית של סיום הרבעון.
הישגים ראויים לציון ברבעון השלישי של 2016
• השקת שירותי תמיכה לקו המוצרים ה־13 של החברה – Oracle ATG Web Commerce.
• יישוב העתירות אשר נותרו לאחר המשפט בתיק Oracle נגד Rimini Street, מה שהבטיח כי בעלי הרישיונות לתוכנות של אורקל (Oracle) יהיו המרוויחים הסופיים מאפשרות בחירה חופשית לרכישה ממגוון ספקי תמיכה.
• יישום הסכם רמת שירות חדש, הכולל רמות תגובה גבוהות אף יותר עבור כל הלקוחות, עם זמן תגובה מובטח של 15 דקות או פחות עבור מקרים קריטיים בדרגת עדיפות 1 וזמן התגובה של 30 דקות עבור מקרים קריטיים בדרגת עדיפות 2.
• החברה נכללה ברשימת Inc. 5000 זו השנה השישית ברציפות וזכתה להכרה כאחת מהחברות הפרטיות בעלות שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בארצות הברית – צמיחה בשיעור 172% לאורך שלוש שנים.
• סגירת שיא של מספר אירועי תמיכה – כ־5,000 אירועים ב־30 מדינות – תוך השגת ציון שביעות רצון לקוחות של 4.8 מתוך 5.0 עבור שירות ופתרון בעיות.
• יותר מ־120 אלף עדכוני מס ועדכונים חוקיים ורגולטוריים חדשים באמצעות טכנולוגיית המחקר הממתינה לרישום כפטנט, המתודולוגיה ותהליך הפיתוח בעל הסמכת ISO 9001 של Rimini Street.
• החברה נבחרה עבור מסגרת G-Cloud 8 של ממשלת בריטניה – בחירה המאפשרת לחברה לספק את שירותיה עטורי הפרסים לארגונים במגזר הציבורי, המעוניינים בטכנולוגיית ענן ובשירותי תמיכה בענן.
• החברה הציגה והשתתפה ב־15 ועידות של מנהלי השקעות ורכש ברחבי העולם, כולל מפגשי הפסגה של גרטנר (Gartner) למנהלי כספים, רכש ונכסים בתחום טכנולוגיית המידע, שהתקיימו בבריטניה ובארצות הברית, ופסגת מנהלי המידע של IDC באוסטרליה.
"גם ברבעון הזה התעלו ביצועינו על התכנית התפעולית שלנו, ותוצאותינו ברבעון השלישי של 2016 הן המחשה נוספת לביקוש החזק והצומח הקיים בשוק הגלובלי לשירותי התמיכה ברמת פרימיום של Rimini Street בתוכנות עסקיות", אמר שת' ראבין, מנכ"ל Rimini Street. "אנחנו ממשיכים להשקיע בפעילות ובמשאבים גלובליים מורחבים כדי לתת מענה לצרכיהם של מחזיקי הרישיונות של אורקל וסאפ (SAP) ברחבי העולם. Rimini Street מסייעת ללקוחותיה בהשגת ההחזר המרבי על השקעותיהם הקיימות בתוכנות עסקיות, ומאפשרת להם לשחרר כספים לצורך גמישות חדשנית המניעה צמיחה ומעניקה לעסקיהם יתרון תחרותי".
Rimini Street היא החברה המובילה בעולם באספקת שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות ארגוניות.
החברה מאפשרת לבעלי רישיונות אורקל וסאפ לחסוך עד 90% מעלויות התמיכה הכוללות שלהם והלקוחות יכולים לשמור על גרסת התוכנה שברשותם ללא צורך בשדרוגים כלשהם, למשך 15 שנים לפחות. למידע נוסף כנסו לאתר החברה.