מנכ"ל Software AG יבקר החודש בישראל

קארל היינץ שטרייביך, שזהו ביקורו הרביעי בישראל, ייפגש עם מנכ"לים של ארגוני אנטרפרייז הנמנים על לקוחות החברה ויערוך סיור במרכז המו"פ שמפעילה Software AG באור יהודה ● עוד יבקרו החודש בארץ צפרא כץ, נשיאת אורקל העולמית, מארק הארד, מנכ"ל HP העולמית, וריי אוזי, ארכיטקט התוכנה הראשי של מיקרוסופט

קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG, יגיע לביקור בן שלושה ימים בישראל במהלך השבוע השני של יוני. זהו ביקורו הרביעי של שטרייביך בישראל, אשר מאז נכנס לתפקידו לפני ארבע שנים ביצע רכישות של טכנולוגיות ישראליות ביותר מ-400 מיליון שקלים. חלק ניכר מזמנו יקדיש לביקור אצל לקוחות האנטרפרייז של החברה ולפגישה עם מנכ"לי חברות מהסקטור הציבורי ומהסקטור הפיננסי. בתוך כך נמסר, כי חלק מביקורו של שטרייביך יוקדש לסיור במשרדי החברה – המונה היום יותר מ-300 עובדים – ולסיור במרכז המו"פ שמפעילה Software AG באור יהודה.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, מציין כי אחד המסרים המרכזיים שיביא עימו שטרייביך בעת ביקורו בישראל הוא ש-Software AG מציעה כלים להשבחת מערך המידע הקיים, אשר על פי רוב מייתרים את הצורך בפיתוח מערך מידע חדש. "המשמעות היא אדירה", אומר אלראי, "שכן מצד אחד משיגים גמישות עסקית ושקיפות ומצד שני מפחיתים מאוד את הסיכון".

חודש יוני שופע ביקורי בכירי IT עולמיים. צפרא כץ, נשיאת אורקל העולמית, תגיע ארצה בעוד פחות משבועיים לביקור פרטי. במסגרת הביקור, בו תפגוש הישראלית לשעבר כץ את בני משפחתה הגרים בארץ, היא תהיה דוברת המפתח בכנס שעורכת אורקל ישראל. בנוסף, תיפגש כץ עם לקוחות גדולים של החברה בארץ.

כמה ימים לפני כץ יגיע לביקור בארץ מארק הארד, מנכ"ל HP העולמית. בסוף החודש יגיע ארצה ריי אוזי, ארכיטקט התוכנה הראשי של מיקרוסופט. אוזי, שהחליף בתפקיד את ביל גייטס, ישתתף בכנס החדשנות השנתי Think.Next שיקיים מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, בנמל תל-אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים