מיקרוסופט שחררה תיקון לפרצה באינטרנט אקספלורר

התיקון אמור להגן על משתמשי חלונות מפני מתקפות שמבוססות על הפרצה הקריטית שהתגלתה בדפדפן, וכבר מנוצלת בפועל על ידי עברייני הרשת ● הוא שוחרר אמש, בעוד שגרסה חדשה ומתוקנת לאינטרנט אקספלורר צפויה להופיע מחר

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה אמש (ד') תיקון לדפדפן אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) שאמור להגן על משתמשי חלונות (Windows) מפני מתקפות שמבוססות על הפרצה הקריטית שהתגלתה בדפדפן, וכבר מנוצלת בפועל על ידי עברייני הרשת.

התיקון מציע "פתרון קל, בלחיצה בודדת, להגנה מיידית על המחשב", על פי הודעה שפרסם בבלוג יונסון ווי, מנהל יחידת Trustworthy Computing במיקרוסופט. "התיקון לא פוגע בחוויית הגלישה באינטרנט והתקנתו אינה מחייבת אתחול של המחשב". ווי הוסיף, כי התיקון מתייחס גם לארבע פרצות נוספות שאפשרו לגורמים עוינים להפעיל מרחוק קוד עוין, ולא רק לפרצה שהתפרסמה בימים האחרונים.

בעקבות הפרסום על הפרצה יצאו מומחי אבטחה, ואפילו ממשלת גרמניה, בהמלצה להימנע מגלישה בדפדפן של מיקרוסופט. "מאחר שמיקרוסופט לא שחררה עד כה טלאי לפרצה, אנחנו ממליצים מאוד למשתמשי האינטרנט לעבור לדפדפנים אחרים, דוגמת כרום (Chrome) או פיירפוקס (Firefox), עד שיהיה טלאי אבטחה זמין", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של חברת האבטחה Rapid7 ביום ב'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים