Salseforce פתחה את כנס הענק השנתי שלה עם למעלה מ-90 אלף משתתפים

מפתחת ה-CRM בענן הציגה את הגרסה החדשה של חנות האפליקציות AppExchange ופירטה על יותר מ-500 תכונות מוצר שנוספו ל-Salesforce בשנה האחרונה ● עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise, נציגת Salesforce בישראל: "תמיד חשבתי שהביטוי 'אווירה מחשמלת' הוא קלישאה של מחברים עצלנים, אך היום גיליתי שטעיתי. זה באמת מרגיש שהאוויר במרכז הכנסים כאן טעון באנרגיות"

Dreamforce – הכנס השנתי של ענקית ה-CRM בענן Salseforce, נפתח אמש (ג') בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, בנוכחות יותר מ-90 אלף משתתפים. היום הראשון של הכנס, שיינעל ביום ו', התמקד בהרצאות וסדנאות לשותפיה של Salesforce. בין היתר, הוצגה הגרסה החדשה של ה-AppExchange – חנות האפליקציות של Salesforce, והשותפים שמעו על למעלה מ-500 תכונות מוצר שנוספו ל-Salesforce בשנה האחרונה, ושמקורן הישיר של רבות מהן בבקשות והצעות של לקוחות החברה. על פי המארגנים, כ-30% מהשותפים העסקיים והטכנולוגיים שלקחו חלק בכנס השנה עשו זאת לראשונה.

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM ונציגתה בישראל של Salesforce ו-Marketo, משתתפת גם היא בכנס Dreamforce. את החברה מייצגים המנכ"לים המשותפים, עינת צור-שיין ובנצי ברנדס. לדברי ברנדס, "האווירה מדהימה ומרהיבה. מרשים במיוחד לראות את כמות החברות המציגות כאן. כולם רוצים לקחת חלק בהצלחה של Salesforce".

עינת צור-שיין: "בספרו 'Behind the Cloud', מספר מארק בניוף – מייסד ומנכ"ל Salesforce.com, כיצד בתחילת שנות האלפיים, כשהחברה היתה בראשית דרכה, הוא סימן כמטרה את ספקיות ה-CRM הגדולות דאז, סיבל (Siebel) ופיפלסופט (PeopleSoft). אנשיו היו מגיעים לכנסי הענק של החברות הללו, לבושים בחולצות ועליהן סימן ההיכר של Salesforce – הלוגו No Software, ומייצרים פרובוקציות משעשעות בכניסה לאולמות ולבנייני הכנסים. בניוף, שידע שאין לו סיכוי להתחרות בתקציבי האירועים הענקיים של מובילות השוק דאז, נקט בטקטיקות של 'שיווק גרילה', כדי להשיג יחסי ציבור על חשבון המתחרים".

עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise "עברו תריסר שנים מאז והיוצרות התהפכו", קובעת צור-שיין. "המתחרות הגדולות של פעם נבלעו בתוך מפלצת אורקל (Oracle) האימתנית וקולן נדם, ואילו Salesforce הזריזה והרעבה הפכה בעצמה לענקית בתחומה. האירוע השנתי שלה, Dreamforce, הוא לא פחות מהפגנת כוח של מעצמת-על בתחום הענן".

צור-שיין מציינת, כי את הכנס השנה פתחה Salesforce בהכרזה על כך, שלמעלה מ-90 אלף איש נרשמו לאירוע: "דמיינו לכם את הקאמפ נואו, אצטדיון הענק של ברצלונה, כשהוא מלא מפה לפה, ותקבלו מושג על כמויות האנשים והאנרגיות המטורפות שממלאות את מרכז מוסקון בסן פרנסיסקו בימים אלה. ההבדל הוא שכאן האנשים באים לא כדי לראות את מסי, צ'אבי ואינייסטה מלהטטים – אלא את בניוף ואנשיו עושים בענן כבשלהם".

"אני לא צריכה לדמיין – אני כאן", אמרה, "והאמת היא שזה יותר דומה לאולימפיאדה מאשר לכדורגל. במבט ראשון, ריבוי מדינות המקור וריבוי המקצועות הוא מגוון כמעט באותה מידה כמו באולימפיאדה. אלא שלא כמו באולימפיאדה, כאן מצופה מהמתחרים לשתף ידע, לשתף פעולה ולזנוח בצד את העובדה שבחוץ יש תחרות – והיא קשה".

"בהרצאות שנכחתי בהן ביום הראשון, התרשמתי עד כמה כולם מחמיאים ומפרגנים לכל מי שמצליח, מוחאים כפיים לעובדי הארגון וגם הקהל לעצמו", הוסיפה צור-שיין. "סוג של העצמה המונית שכזאת – אם אתה בענן ואתה כאן, אתה בעניין. משלימה את התמונה העובדה שאחד מכוכבי הכנס הוא טוני רובינס – גורו ההעצמה האישית האמריקני, שנותן מושג טוב יותר על איך Salesforce רוצה שכולנו נרגיש אחרי שנצא מכאן".

מימין: עינת צור-שיין - מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise עם ג'ורג' הו - ה-COO של Salesforce

לדבריה, "כשאני יוצאת לרחוב, אני מרגישה קצת פחות מוזר עם השרשרת שתלויה על הצוואר ומסגירה שאת חלק מהכנס, כי בגדול כל מי שהולך ברחובות המקיפים את הכנס מתעטר בשרוך או חולצה של האירוע או של אחד מהספונסרים, או שהוא או היא הם בעצם עובדי ניקיון, הגברה, העצמה, רישום, קייטרינג ושלל התפקידים האחרים שקשורים לכנס. יש לי הרושם ששיעור האבטלה בסן פרנסיסקו ירד השבוע משמעותית. מעניין למי זה יעזור בבחירות לנשיאות".

"חזרה בתוך מרכז הכנסים", מדווחת צור-שיין, "התורים בכניסה לכל הרצאה משתרכים לאיטם. כולם סבלניים ומחייכים, גם אם חס וחלילה ניסית להיכנס להרצאה שאת לא רשומה אליה ומופיע אור אדום בטאבלט המשמש לרישום. כן, כן, לכל הסדרנים כאן יש טאבלט לזיהוי הברקוד של משתתף. זה סוגר את הפינה של השרוכים ההכרחיים מקודם".

"האווירה מדהימה ומרהיבה". כנס Dreamforce 2012

"מכירים את הביטוי 'אווירה מחשמלת'?", שואלת צור-שיין לסיכום. "תמיד חשבתי שזאת קלישאה של מחברים עצלנים, אך היום גיליתי שטעיתי. זה באמת מרגיש שהאוויר במרכז הכנסים כאן טעון באנרגיות. רק אנחנו, שבאנו מרחוק, מרגישים באמצע היום שהגיע הזמן ללכת לישון, כי השעון הביולוגי מסמן שעכשיו לילה. אני נעה בין חיוכי התפעלות רחבים לפיהוקים שמאיימים לבלוע את השלטים כאן. למזלי, היום הראשון היה רק קדימון ויש לי עוד זמן להתאושש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים