לאומי קארד הטמיעה מערך טלפוניית VoIP של אווייה במוקדי השירות שלה; ההיקף: 5 מיליון ש'

הפרויקט ארך כחצי שנה וישרת עשרה מוקדים ו-700 נציגי שירות ● אשר רשף, סמנכ"ל מערכות המידע בלאומי קארד: "המערך החדש יסייע לנו להרחיב ולנייד מוקדים בצורה קלה וגמישה ולשפר עוד יותר את זמינות המוקד ללקוחות"

לאומי קארד סיימה בימים אלו להטמיע מערך טלפוניית IP חדש של אווייה בעשרת מוקדי השירות של החברה, הכוללים כ-700 נציגי שירות. אלו מטפלים ביותר מ-35 אלף שיחות ביום. הפרויקט ארך חצי שנה, ועלותו מוערכת בכ-5 מיליוני שקלים.

לדברי אשר רשף, סמנכ"ל מערכות המידע בלאומי קארד, "המערך החדש יסייע לנו להרחיב ולנייד מוקדים בצורה קלה וגמישה, וזאת בהתאם לצרכים. כך, נוכל לשפר עוד יותר את זמינות המוקד ללקוחות".

רשף אמר, כי מטרות הפרויקט היו להגביר את זמינות הציוד העומד לרשות המוקדים, וכמו כן לאפשר לחברה להרחיב ולנייד מוקדים בצורה קלה בהתאם לצרכים וכמענה לתקלות. "מוקדי שירות הלקוחות בלאומי קארד מהווים את האמצעי המרכזי למתן שירות ללקוחות החברה הפרטיים והעסקיים", אמר רשף, "הזמינות שלהם מהווה מרכיב קריטי באיכות השירות שמעניקה החברה ללקוחותיה". בהיבט הטכנולוגי, הוסיף רשף, כי רכיבי המרכזייה פועלים ברשת נפרדת מרשת הנתונים של לאומי קארד ויכולים לפעול עצמאית.

מאיר פרידמן, מנהל הפעילות העסקית של אוויה ישראל, אמר, כי "בתחום כמו ענף האשראי זמן ההמתנה, מהירות הניתוב והזמינות של המידע על הלקוח למוקדן, הם הגורמים שקובעים את חוויית הלקוח והיכולת לשמר אותו. הפתרונות שלנו מספקים מענה שלם לצרכים האלה, ומאפשרים החזרה מהירה של ההשקעה במערכת. יישום הפיתרון ייתן יתרון תחרותי ללאומי קארד, במתן שירות איכותי יותר ללקוחותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים