One1erp הטמיעה ERP במפעלים האזוריים של ישובי חבל מעון; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

המערכת שהוטמעה, פרי פיתוחה של One1erp, מטפלת בניהול ובקרה של כל תהליכי הייצור - מיון, איחסון, שטיפה ואריזה - כמו גם בהיבטים של מערך השיווק לתוצרת החקלאית ● הפרויקט יכלול בנוסף יישום של המערכת הפיננסית של One1ERP בגרסת הדור השלישי ● לצד היישום כולל הפרויקט הדרכה, הטמעה וחמש שנות תחזוקה של המערכת

One1erp מקבוצת One1 הטמיעה מערכת ERP פרי פיתוחה במפעלים האזוריים של יישובי חבל מעון. הפרויקט, שהחל באוגוסט השנה, צפוי להסתיים במהלך הרבעון הראשון של 2013 והיקפו הכספי עומד על יותר ממיליון שקלים.

לצד היישום כולל הפרויקט הדרכה, הטמעה וחמש שנות תחזוקה של המערכת. מערכת ה-ERP הקודמת שהייתה למפעלים האזוריים של יח"מ, של עדי מבית One1, הייתה קטנה וטיפלה רק בהיבט הפיננסי, ללא כל תמיכה מיחשובית בנושאי מערך הייצור הלוגיסטי ובית האריזה.

המפעלים האזוריים של יח"מ מהווים את בית האריזה הגדול בישראל, שנמצא בבעלות של 14 משקים בחבל מעון. עיקר התוצרת החקלאית שלהם הוא תפוחי אדמה, גזר וצנוניות, ומחציתה מיועדת לייצוא.

המערכת שהוטמעה משרתת 35 משתמשים וכוללת יישום של הפתרון הייעודי מבית One1erp למיחשוב בתי אריזה. פתרון זה כולל ניהול ובקרה של כל תהליכי הייצור – מיון, איחסון, שטיפה ואריזה – כמו גם טיפול בהיבטים של מערך השיווק לתוצרת החקלאית. הפרויקט יכלול בנוסף יישום של המערכת הפיננסית של One1ERP בגרסת הדור השלישי.

לדברי דרור תנורי, מנכ"ל יישובי חבל מעון, "יישום מערכת ה-ERP במפעלים האזוריים הוא חלק מהחלטה אסטרטגית בחברה, לבצע מעקב צמוד ואיכותי יותר על כלל שרשרת הייצור, הלוגיסטיקה, המלאי, הכספים, הבקרה ועוד. המערכת תתמוך במעבר שביצע בית האריזה בשנה האחרונה להיות יצואן עצמאי מול שווקים באירופה ובמזרח ותסייע לחבל מעון להתמודד טוב יותר עם האתגרים המקצועיים ביעדים העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים