מוטורולה מוביליטי סומכת על המותג Razr: משיקה שלושה סמארטפונים חדשים

בהשקה ראשונה תחת הבעלות החדשה של גוגל הכריזה מוטורולה מוביליטי, כי שניים מהמכשירים מיועדים לפלח השוק הגבוה - Razr HD ו-Razr Maxx HD, ואחד לפלח השוק הנמוך - Droid Razr M, שיחל להימכר בשבוע הבא בארה"ב תמורת 99 דולרים ● לדברי מנכ"ל מוטורולה מוביליטי, דניס וודסייד, המכשירים החדשים יתמקדו בשלושה היבטים בחוויית הלקוח: מהירות, ניהול אנרגיה ואנדרואיד

מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) מרחיבה את השימוש במותג ה-Razr שלה למשפחה של מכשירי סמארטפון. זאת, בהשקת מכשירים ראשונה תחת הבעלות החדשה של גוגל (Google). כך, כמה שעות לאחר מסיבת העיתונאים של נוקיה (Nokia) ומיקרוסופט (Microsoft) שהתקיימה בניו יורק, קיימו גם מוטורולה ווריזון (Verizon) מסיבת עיתונאים בתפוח הגדול.

מוטורולה בוחרת לדבוק במותג Razr, שדגם הצדפה הראשון שלו, ב-2004, נשא אותה לשיא שלא הצליחה לשחזר מאז, עד שנמכרה לגוגל במאי האחרון תמורת 12.4 מיליארד דולרים. גם תחת כנפיה של גוגל היא עדיין לא מצליחה לנסוק ולתפוס מקום של כבוד במפת הסלולר העולמית.

החברה השיקה שלושה סמארטפונים: שניים מהם מיועדים לפלח השוק הגבוה – Razr HD ו-Razr Maxx HD, ואחד לפלח השוק הנמוך – Droid Razr M, שיחל להימכר בשבוע הבא בארה"ב תמורת 99 דולרים. המכשירים החדשים פועלים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל, כמובן, בגרסה 4.0 שלה (Ice Cream Sandwich), ויאפשרו שדרוג לגרסה החדשה (Jelly Bean) בסוף השנה.

מנכ"ל מוטורולה מוביליטי, דניס וודסייד, ציין במסיבת ההשקה, כי "מוטורולה החדשה (כלומר כחברה בבעלות גוגל) – מתחילה היום". לדבריו, המכשירים החדשים יתמקדו בשלושה היבטים עיקריים הקשורים בחוויית הלקוח: מהירות (הכוונה לדור-4, LTE, של הרשת של וריזון), ניהול אנרגיה ואנדרואיד.

מכשיר ה-Razr HD הוא בעל מסך של 4.7 אינץ' וכולל מעבד סנאפדרגון S4 דו-ליבתי (כמו הלומיה 920 של נוקיה). על פי החברה, מסך המכשיר מציג רוויית צבעים טובה בהרבה מזו של ה-iPhone 4s, והסוללה שלו, של 2,500 מילי-אמפר, אמורה להספיק ל-16 שעות דיבור. בגרסת ה-MAXX HD תספיק הסוללה, לדברי החברה, ל-21 שעות של דיבור, 27 שעות של האזנה למוסיקה, ו-10 שעות של צפיית וידיאו.

אירועים קרובים