הערכה: כשלון של מכשירי בלקברי 10 יוביל לרכישת RIM על ידי סמסונג

בחברה הדרום קוריאנית שוקלים, למרות הנסיגה מהמגעים הראשונים, לרכוש את הרישיון לבלקברי 10 במידה שלא יעמדו בציפיות RIM - כך על פי אנליסטים של ג'פריס ● לטענתם, חרף השיפור הניכר לעומת בלקברי 7, "הסיכוי ש-RIM תשיב לעצמה את נתח השוק שאיבדה לאפל נמוך מאוד"

RIM תולה תקוות רבות בהשקת בלקברי 10 (Blackberry). המכשיר החדש, שהשקתו נדחתה, מהווה מבחינת החברה קרש הצלה עבור המותג כולו, אך אנליסטים מג'פריס (Jefferies), שניסו גרסת פיתוח אלפא של בלקברי 10, חוששים כי צפויה אכזבה לאנשי RIM.

"אנו רואים בבלקברי 10 פוטנציאל משמעותי, ואין ספק שהמערכת טובה יותר מבלקברי 7, אולם לא סביר שהיא תהיה טובה יותר מ-iOS 6 של אפל (Apple) או תשתווה לאנדרואיד 4.1 (Android). הסיכוי ש-RIM תשיב לעצמה את נתח השוק שאיבדה לאפל נמוך מאוד", קבעו האנליסטים, בדו"ח שפורסם אתמול (ג').

האנליסטים, ובראשם פיטר מיזק, סבורים כי למרות שסמסונג (Samsung) נסוגה מהמגעים הראשוניים שהתנהלו עם RIM, הרי שבחברה מדרום קוריאה שוקלים עדיין לחתום על הסכם לרכישת רישיון לבלקברי 10, הן כדי להבטיח את עתידה של החברה והן נוכח הדגש ששמים מנהליה על מערכות הפעלה.

אולם, האנליסטים מעריכים, כי עסקה כזו עשויה לצאת לפועל רק אם ינחלו מכשירי בלקברי 10 כישלון, לאחר שיושקו בתחילת 2013. לטענתם, רק אז ניתן יהיה להעריך בצורה מדויקת יותר את שוויה של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים