פורסטר: זה הזמן לאמץ את HTML 5 – כדי ליצור יישומי דפדפן עשירים יותר

החברה טוענת בדו"ח שהוציאה ש-HTML 5 עבר את הנקודה בה הוא משמש כערכת כלים עשירה שתפקידה לקדם את הפיתוח של טלפונים חכמים וטאבלטים ● עם זאת, בפורסטר מציינים שלא מדובר בתהליך של יצירת יישומים עשירים מנקודת האפס אלא בתהליך שמאפשר שיפור הדרגתי בחוויית המשתמש בעזרת התכונות החדשות של HTML 5

יותר ויותר משתמשים עובדים כיום עם דפדפנים שתומכים ב-HTML 5 ובשאר הסטנדרטים המודרניים. מכיוון שכך, זה הזמן עבור ארגונים להתחיל לאמץ את הטכנולוגיות החדשות הללו במטרה ליצור יישומי דפדפן עשירים יותר – כך עולה מדו"ח חדש שנכתב על ידי חברת מחקרי השוק פורסטר (Forrester). החברה טוענת בדו"ח ש-HTML 5 עבר את הנקודה בה הוא משמש כערכת כלים עשירה שתפקידה לקדם את הפיתוח של טלפונים חכמים וטאבלטים.

עם זאת, בפורסטר מציינים שלא מדובר בתהליך של יצירת יישומים עשירים מנקודת האפס אלא בתהליך שמאפשר שיפור הדרגתי בחוויית המשתמש בעזרת התכונות החדשות של HTML 5. "לא מדובר בטכנולוגיה חדשה לחלוטין. מדובר באוסף של תכונות יחידות שמרחיב את תקני ה-HTML הנוכחיים, כפי שנקבעו על ידי W3C", נכתב בבלוג של פורסטר. "מכיוון שכך, שילוב של HTML 5 או CSS 3 לא דורש את זריקת הקוד הקיים ואפילו לא את השינוי שלו".

ההערכה היא שכיום, כ-75% מהגולשים באינטרנט באמצעות מחשבים – שולחניים וניידים כאחד – משתמשים בדפדפן שתומך בתכונות המוצעות על ידי HTML 5. הסיבות לכך הן מחזורי השחרור המהירים של הדפדפנים כרום (Chrome) ופיירפוקס (Firefox) והשחרור הצפוי של חלונות 8 (Windows 8), שגורם לרבים להריץ את אינטרנט אקספלורר 10 (Internet Explorer 10). יצוין שגם גרסה 9 של הדפדפן מבית מיקרוסופט (Microsoft) תומכת ברבות מהיכולות של HTML 5.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים