יו-טיוב: כלי חדש יאפשר לטשטש את פני הגולשים בסרטונים

הכלי החדש יאפשר להגן על זהות הגולשים שמעלים סרטונים לאתר, החוששים להיחשף ברבים, דוגמת מתנגדי המשטר בסוריה ● "הטכנולוגיה לטשטוש פנים היא צעד ראשון לאנונימיות חזותית בסרטונים המתפרסמים באתר יו-טיוב", דווח בבלוג החברה

יו-טיוב (YouTube) הציג אתמול (ד') כלי חדש שמאפשר לטשטש באופן אוטומטי פנים של אנשים שמופיעים בסרטוני וידיאו שמעלים לאתר. זאת, בין השאר, כדי להגן על זהותם של מתנגדים למשטר – כך נמסר מיו-טיוב.

בעבר נחשב האתר בעיקר כמקור לסרטונים ביתיים או פספוסי חתולים, אך כיום אפשר למצוא בו גם תכני בידור מקצועיים, ואף דיווחים חדשותיים רציניים. במחקר שפורסם בתחילת השבוע על ידי הפרויקט למצוינות של מכון המחקר Pew, צוין כי סרטונים של עיתונות אזרחית מאירועים דוגמת הצונאמי ביפאן בשנת 2011, הפכו לסרטונים הנצפים ביותר באתר. בחודשים האחרונים הופיעו באתר יו-טיוב עשרות סרטונים של מורדים בסוריה, שמבקשים לבקר את השלטונות. אולם, כתוצאה מהפרסום, נחשפה זהותם של לוחמי החופש.

"בין אם מבקשים לשתף סרטוני מחאה רגישים מבלי לחשוף פנים של פעילים פוליטיים, ובין אם מבקשים לשתף את סל הזכייה במשחק של ילד בן שמונה מבלי לחשוף את פניו לכל העולם, הטכנולוגיה שלנו לטשטוש פנים היא צעד ראשון לאנונימיות חזותית בסרטונים המתפרסמים באתר יו-טיוב", דווח בבלוג החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים