קומברס מינתה CFO חדש

סטיבן סוואד, שיכהן מעתה גם כסגן נשיא בחברה, החזיק בשורה של תפקידים בכירים בחברות ענק, ביניהן טיים-וורנר, AOL ופאני-מיי ● אנדרה דהאן, נשיא ומנכ"ל קומברס: "אני מאמין, כי הצטרפותו של סוואד תמשיך את המומנטום בתהליך העריכה מחדש של המידע הפיננסי שלנו, אותו אנו מצפים להשלים בתחילת 2010"

מרכז המו"פ בישראל עובר לידיים הודיות. קומברס

קומברס הודיעה היום (ג'), כי סטיבן סוואד יחליף את ג'וזף צ'יניסי בתפקיד ה-CFO של החברה. במקביל לתפקידו החדש, מונה סוואד גם לסגן נשיא קומברס. סוואד כיהן באותה עמדה בחברת המשכנתאות פאני-מיי, שהייתה אחת מהחברות הראשונות שקרסו עם פרוץ המשבר הכלכלי. לפני כן, הוא החזיק בתפקיד ה-CFO גם ב-AOL וכיהן כסגן נשיא לענייני פיננסים ואדמיניסטרציה בקבוצת התקשורת טרנר, וכן כסגן נשיא לענייני פיננסים בענקית תקשורת נוספת – טיים-וורנר.

אנדרה דהאן, נשיא ומנכ"ל קומברס, אמר: "אנו שמחים לקבל את פניו של סטיבן סוואד, שמביא איתו לקומברס רקע ניהולי שלא יסולא בפז. אני מאמין, כי הצטרפותו תמשיך את המומנטום בתהליך העריכה מחדש של המידע הפיננסי שלנו, אותו אנו מצפים להשלים בתחילת 2010".

כזכור, קומברס נקלעה לשערוריית תיאורך לאחור (Back Dating) של אופציות, אשר בעקבותיה פתח ה-FBI במצוד אחר מנכ"ל ומייסד החברה, קובי אלכסנדר, שכיום מתגורר בנמיביה ומנהל משם מאבק משפטי למניעת הסגרתו לארה"ב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים