שי גוטמן, UPS ישראל: "אנו עוסקים במובייל יום-יום"

"התחלנו להטמיע את נושא השיתופיות, שכן הבנו שמדובר במהלך הכרחי", אמר מנמ"ר UPS ישראל ● לדבריו, "בשלב הראשון העלנו לעולם הנייד את הדואר האלקטרוני הארגוני. החלטנו להעביר את הארגון לטלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד" ● רז דרבי ונתן הוכמן, מפעיל: "אנחנו באים להשלים את מהפכת המיחשוב הנייד. אנו פועלים על מנת לאפשר מעבר שקוף למשתמשים לתשתית הניידת"

"אנו עוסקים בעולם המיחשוב הנייד על בסיס יומיומי. אנשי השטח שלנו מחוברים גם למערכות הבינה העסקית, והמידע זמין גם עבורם", כך אמר שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל. גוטמן השתתף ברב-שיח שנערך לקראת ועידת המנמ"רים החצי שנתית, שתיערך ביום ב' 23 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. את רב השיח הנחו יהודה קונפורטס, עורך ראשי באנשים ומחשבים, ורפאל פוגל, מנהל הוועידות המקצועיות בקבוצה.

הסניף המקומי של חברת השילוח הבינלאומית, אמר גוטמן, הוא זכיין, ולו 850 עובדים. לדבריו, החברה הבינלאומית נטולת טלפונים חכמים. בחצי השנה האחרונה, אמר גוטמן, "התחלנו להטמיע את נושא השיתופיות, שכן הבנו שמדובר במהלך הכרחי. בשלב הראשון העלנו לעולם הנייד את הדואר האלקטרוני הארגוני. החלטנו להעביר את הארגון לטלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד (Android)".

הוא הוסיף, כי תהליך המעבר כלל כמה שלבים, בהם החלטה על זהות המכשיר, בניית פתרונות בתוך הבית, הקמת תשתית אבטחת מידע ובניית אנדרואיד מרקט ארגוני, שממנו ייגזרו היישומים הייעודיים.

רז דרבי, מנהל חטיבת הדפסה והדמיה במפעיללגב הנושא השני של הכנס, Big Data, הטיפול בנפחי מידע עצומים, אמר גוטמן, כי אף שהם ארגון שופע מידע, הרי שאינם מבצעים פרויקטים בתחום. המידע, אמר גוטמן, מנוהל על בסיס מערכות מורשת. להערכתו, הפרויקטים שיבוצעו בתחום יהיו ממוקדים ומדורגים. גוטמן סיכם ואמר, כי "כל המידע הזה ישולב ברכיבי המיחשוב הניידים".

"תחום ההדפסה מענן יפרוץ קדימה"
רז דרבי, מנהל חטיבת הדפסה והדמיה, ונתן הוכמן, מנהל מחלקת פתרונות, שניהם ממפעיל, אמרו כי "אנחנו באים להשלים את מהפכת המיחשוב הנייד. אנו פועלים על מנת לאפשר מעבר שקוף למשתמשים לתשתית הניידת".

לדברי דרבי והוכמן, תחום ההדפסה והמסמכים בעולם הנייד חסר מענה טוב. הם אמרו, כי "תחום ההדפסה מענן יפרוץ קדימה, ואנחנו נהיה אלה שנחבר זאת לרשת. מדובר בדור ההדפסה הרביעי – סטודנט יושב בבית, דרך רשת או טלפון חכם שולח להדפסה ולמחרת לוקח את החומרים המודפסים".

"אנחנו מסוגלים לספק הדפסה מענן מכל מקום – ממכשיר המתחבר למדפסת ספציפית או לרשת הדפסה ארגונית. המשמעות היא שאפשר לשלוח להדפסה אפילו מהטלפון החכם", הסבירו.

נתן הוכמן, מנהל מחלקת פתרונות במפעיל"ניהול הדפסות ארגוני בענן יפתור שני סוגי בעיות", אמרו דרבי והוכמן. "עבור ארגונים לא גדולים, שלא רוצים להשקיע בתחום, ועבור ארגונים מבוזרים, שלא כל סניפיהם נמצאים באותה רשת. באמצעות הפתרון הזה ניתן לקחת גוף מבוזר על רשתות שונות ולחבר אותן".

לדבריהם, "סקרים מראים כי עד שנת 2015 יותר מ-40% מהעובדים הארגוניים יימצאו בעולם המיחשוב הנייד. אנו נמצאים במקום שבו יש לנו יכולת לספק שירותים נלווים ותמיכה לארגונים בעולם ההדפסה – בעולם הנייד. אנו מתחברים לתשתית הארגונית של החברות ועושים אותה נגישה לעובדים המרוחקים". הם סיכמו, כי הדרישה לפתרונות הדפסה בעולם הנייד הולכת וגדלה.

מתעניינים ב-Big Data וב-Mobility? הירשמו לוועידת המנמ"רים החצי שנתית של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים